Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Trenger tips - skal få "grisebank" - LØST

veos

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva med min nabo, Banished Freaks MC? De som farter rundt i Limo. De er en hyggelig gjeng store karer. Hvilke shady greier de driver med på nattestid vet jeg ikke, men de er jo hvertfall der. Fremmerholen treningssenter har sikkert nok av nevelystne bolere. Samme med Golds i sentrum. På 3T finner du vel mest mosjonister ;)

edit: Seriøst: la politiet ta seg av det. Ikke gå ut på byen og vær så lite hjemme alene som mulig frem til de får gjort noe drastisk.

Endret av Steffenm
Lenke til kommentar

Rimelig kortsiktig løsning å skambanke noen som hevn.

Politiet har såvidt jeg kan skjønne ikke annet valg enn å gjøre noe. Du har flere tekstmeldinger med trusler, trolig sendt over litt tid, som viser at det ikke bare er en ytring sendt i affekt. Når noen får drapstrusler og blir dratt ut av sitt eget hjem og knekt kjeven på nattestid, da skal det ikke så mye til for å se tegninga. Om det ikke beviser hvem som angrep deg så viser det at du har all grunn til å være redd, og følgelig at truslene bør tas alvorlig.

Dessuten bør du tenke på hva som kan skje senere. Om du anmelder truslene nå, for så å bli grisebanka igjen senere. Hvor tror du politiet begynner å nøste da? Selvsagt hos han som har sendt meldingene. For ikke å nevne at det tar seg svært dårlig ut for politiet om de "tillater" at vedkommende rører deg etter at du har anmeldt ham for (og dokumentert) trusler mot liv og helse.

Lenke til kommentar

Løser det seg ikke på fredelig vis, gjør følgende:

Skaff deg en motorsag, møt opp på trappa til gutten alene midt på natta, fyr opp saga og sag deg gjennom ytterdøra og innover i huset til du finner tullingen.

Når du finner han så fortell han mens du ser helt vill ut at neste gang har du med en kanne bensin og fyrstikker og at dette er betalinga for den knekte kjeven og tennene.

Regner med at før du er ferdig er Onkel på stedet og vi har en gisselsituasjone med væpnet politi og det hele.

Du vil da etterhvert bli hentet og bragt trygt til glattselle med lange avhør hvor ingen kan banke livsjiten ut av deg.

Nå har du Politiets oppnerksomhet og vil mest sanbsynlig bli framstilt som desperat og livredd offer for ungdomskriminalitet og ende opp med en betinget dom

Det vil gi deg status som gal nerd med motorsag man holder seg unna.

Editert noe!

Endret av perpyro
Lenke til kommentar

Sier bare to ting jeg: CS-gass og teleskopbatong.... Hjelper når ikke snuten vil hjelpe ;) Eller du kan få deg noen gode venner i HA du også, så kan du be de om hjelp. Desverre fungerer det slik at de sikkert vil ha deg til å gjøre gjentjeneste en gang ("kan du levere denne pakka til den eller den klokka det?" Og så står kanskje onkel blå der når du skal levere pakka.)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Løser det seg ikke på fredelig vis, gjør følgende:

Skaff deg en motorsag, møt opp på trappa til gutten alene midt på natta, fyr opp saga og sag deg gjennom ytterdøra og innover i huset til du finner tullingen.

Når du finner han så fortell han mens du ser helt vill ut at neste gang har du med en kanne bensin og fyrstikker og at dette er betalinga for den knekte kjeven og tennene.

Regner med at før du er ferdig er Onkel på stedet og vi har en gisselsituasjone med væpnet politi og det hele.

Du vil da etterhvert bli hentet og bragt trygt til glattselle med lange avhør hvor ingen kan banke livsjiten ut av deg.

Nå har du Politiets oppnerksomhet og vil mest sanbsynlig bli framstilt som desperat og livredd offer for ungdomskriminalitet og ende opp med en betinget dom

Det vil gi deg status som gal nerd med motorsag man holder seg unna.

Editert noe!

6678379[/snapback]

Støtter denne jeg :D

Lenke til kommentar
Kjøp overvåkningskamera du setter opp et eller annet sted ved ingangsdøra på huset ditt. Kommer de igjen har du dem på tape.

6678656[/snapback]

Støtter denne.

Kansje skrive "kom til huset mit om du tørr" menst du har overvåkningskamera over døra og få faren din til og åpne døra, så kan du levere tapen til politiet.

Endret av snoop dogg
Lenke til kommentar
Kjøp overvåkningskamera du setter opp et eller annet sted ved ingangsdøra på huset ditt. Kommer de igjen har du dem på tape.

6678656[/snapback]

Støtter denne.

Kansje skrive "kom til huset mit om du tørr" menst du har overvåkningskamera over døra og få faren din til og åpne døra, så kan du levere tapen til politiet.

6678695[/snapback]

helt enig med dere der :)

Lenke til kommentar
Kjedelig situasjon dette her.

Men, har du pratet med Anne etter det som skjedde?

6677829[/snapback]

For da får han ikke bare enda mere juling av typen fordi han prøvde " å legge ann" på henne. Nei fader heller. Det ville ikke ejg tatt sjansen på!

6677855[/snapback]

Prøve med en litt beskjeden SMS elns kan jo funke? Hvis dama ikke er så blåst i huet at hun løper rett til idioten å forteller dette.

Lenke til kommentar
hva sier loven dersom det hadde blitt en slåsskamp mellom dere to, og du hadde grisebanka han til de grader at han hadde krepert?

Blir du selv straffa da, selvom du er blitt trua på livet?

6678835[/snapback]

Definitivt.

Du har reagert for kraftig og blir dømt for legemsbeskadigelse med døden til følge.

Endret av perpyro
Lenke til kommentar
hva sier loven dersom det hadde blitt en slåsskamp mellom dere to, og du hadde grisebanka han til de grader at han hadde krepert?

Blir du selv straffa da, selvom du er blitt trua på livet?

6678835[/snapback]

Definitivt.

Du har reagert for kraftig og blir dømt for legemsbeskadigelse med døden til følge.

6678846[/snapback]

Men om du hadde handlet for å beskytte ditt eget liv hadde det vært noe annet tror jeg...

Lenke til kommentar
Gi Anne juling. Det er verdt det.

6676606[/snapback]

Hahaha. Seriøst Glint, du er genial.

Men hvertfall, Ring til politiet og si følgende:

"Jeg klarer ikke mer, jeg får ikke sove. Går hver dag med kjøkkenkniven i beltet i frykt for at det hvert øyeblikk skal komme noen inn døra og drepe meg. Jeg har fått nok, tar dere ikke å gjør noe så blir det selvjustis. Da blir det ikke bare noen knekte tenner og ansiktsreperasjoner. Da forsvinner han bare."

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...