Gå til innhold

Trenger tips - skal få "grisebank" - LØST


veos

Anbefalte innlegg

Uff kinkig situasjon du har kommet deg opp i (ufrivillig) det meste som kan/bør gjøres er så og si nevt. Og er enig i de fleste metodene. Er noe med sånne folk som gjør meg sint, kjenner selv folk som oppfører seg sånn. Kjekt og kjenne dem just in case det er noe som skjer med deg, men du blir jo selvfølgelig dratt inn når dem fucker opp. Så litt om og men der..

 

Håper det ordner seg for deg og du får være i fred fra disse tullingene.

Men som en utrolig morsom vekter sa til meg en gang: "Det er ikke de som sier at de skal drepe deg du skal bekymre deg for. De har det som regel kun i kjeften. Det er de som barer tier stille og gjør noe med det som er farlig".

 

Men så etter det du har fortalt virker det som om dette er kremen av hardcore folka i Ålsesund så spørs åssen de tenker om det :nei:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg blir rent agressiv bare av å lese dette, denne fyren fortjener faen meg juling! Det at du har det koselig på fest og ikke aner hvem hun er sammen med, så skal det ende slik =/ Har et par som skal banke meg også, kjipt å gå rundt og føle seg utrygg =/

 

Anmeld med en gang, men det hjelper jo ikke! Du får bank uansett.

Lenke til kommentar

Ja, i tillegg er jo eliten av sloss-norge er jo samlet her på forumet.

 

Ring 02800 og forklar saken, si at du blir truet på livet osv. Si at du har mottatt trusler over telefon og sms. Trusler er meget alvorlig!

 

Jeg ble rana engang i 2000, og ble da trua med at de skulle komme å drepe meg hvis jeg anmeldte. Gikk ti minutter, så var jeg på vei til snuten. Om jeg har hørt noe siden? Nei.

Ble de tatt? Ja.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor skal alltid politiet være så jævlig udugelig? Det må da for svarte være noe de kan gjøre da. Fader jeg blir så utrolig provosert av slike ting som dette her. Får så sabla lyst til å banke livskiten ut av ham. Må bare trene litt mer da ^^.

 

Men dama fortjener hevn hun også da. Å med vilje gå å kline med gutter for at typen skal ha en unnskylning til å banke dem opp er bare sykt. Hun fortjener litt bank selv nesten.

 

Uansett, dra til et treningsstudio med litt tvilsomme bolere om trenger cash til mere steroider. Dra så og bank opp hver eneste lille jævel av gjengen til denne karen og få det overstått. Slike drittunger fortjener ikke bedre. Si at neste gang de prøver seg så knuser du trynene deres. Så kanskje de lar deg være ifred. Som sagt, slike unger fortjener desverre ikke bedre.

 

Og når politiet ikke gjør en drit, hva annet kan man gjøre?

Lenke til kommentar

Hent en gjeng med et par karer, møt han (han tar garantert med noen stykker selv), så sier du at du vil ha en fair fight, han alene mot deg alene. Så dasker du han i trynet med disse http://en.wikipedia.org/wiki/Brass_knuckles , og lar gjengen din banke opp han og gjengen hans etterpå igjen.

 

Eller, så kan du jo sende en "kom til huset mitt om du tør"-melding. Så legger du selvskudd i døra, popper pocorn og venter på showet.

Lenke til kommentar

Streetcreds? herre... har deler av fjortissungdommen i Ålesund blitt sånn nå? Er slutt på den tiden da vi som 11-åringer samla 20 unger og gikk løs på hverandre oppe i Skaret på moro.

 

Politiet i Ålesund tviler jeg på gir faen i drapstrusler. Fadern jobbet på kammeret i et par år, så jeg vet sånn ca hvordan lista ligger er hos de.

 

Bor du i sentrum eller indre Ålesund?

Lenke til kommentar

Min onkel kjører for HA, jeg kan høre med han om han gidder å samle noen kompiser å ta turen ti ålesund, de liker jo å kjøre :)

 

om de stiller seg villig så vidrefører jeg litt info via pm. så skal vi nok få henrettet drapsviljen til den stakkars lille marken.

 

Trenger ikke mange HA medlemmer for å få han til å drite på seg :woot:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...