Sponis Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Hva med å ordne et oppgjør og gjøre purken oppmerksom på når og hvor? Brett fram alle korta for purken og la de komme fram når oppgjøret starter . 6676901[/snapback] Slik at vedkommende kan få en bot på 5000, for så å være dobbelt så sur? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 haha, for en taper. Hadde dette skjedd i trøndelag hadde hagle, ag, glock, ak(ja, faktisk) whatever + 30stk slossvillige idioter vært null problem. 6676818[/snapback] Få med de trønderne ned til Ålesund og bank dritten ut av de da! herregud, skulle gjerne banka opp "Anne" og han det gjalt. Men jeg hadde også vært redd for at alle han kjenner osv osv kommer og banker dritten ut av deg hadde jeg vært i en sånn situasjon. Hør med kompiser og stell om de kjenner noen gjenger, og ta igjen når han ligger å koser med bamsen i senga (altså, når han minst venter det) 6676857[/snapback] Vet ikke hvor langt ålesund er fra trondheim jeg? Er det 10mil eller noe, er det sikkert null problem. Er jo ikke mangel på rånere her. Får sikkert tog med 10-15 biler eller no. 6676891[/snapback] 40 mil. Stygg lame vei. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 bilde_av_sverd.bmp Fritt utlån. Lenke til kommentar
ersa Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Det riktigste i en sånn situasjon er å gå til politiet. Men om det funker er jo en annen sak. Det å banke fyren med en gjeng vil bare ende opp i flere slagsmål. Når du er kommet deg fra skadene du fikk sist, så kan du utfordre han en mot en. Argumenter du kan bruke for å få arrangert det er at det er en sak mellom deg og han, ingen andre. Er en liten sjangse for at han vil høre på deg der selv om han er en psykopat. I mellomtiden bør du ha et balltre stående ved døren. (evt kjøre HL-style med brekkjern) Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 (endret) Hva med å ordne et oppgjør og gjøre purken oppmerksom på når og hvor? Brett fram alle korta for purken og la de komme fram når oppgjøret starter . 6676901[/snapback] Det er faktisk ganske lurt. Var et opprør på Jessheim (har vært flere) for noen år siden, ganske stort oppgjør faktisk, tror politiet kom inn litt etter hvert når de hørte om det (er ikke vanskelig å høre om sånt noe men). Men om oppgjør er lurt, det er en annen sak. Endret 15. august 2006 av DJ Ovin Lenke til kommentar
sveintoreahus Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 ringt til foreldrene hans å forklar saken:) 1 Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 haha, for en taper. Hadde dette skjedd i trøndelag hadde hagle, ag, glock, ak(ja, faktisk) whatever + 30stk slossvillige idioter vært null problem. 6676818[/snapback] Få med de trønderne ned til Ålesund og bank dritten ut av de da! herregud, skulle gjerne banka opp "Anne" og han det gjalt. Men jeg hadde også vært redd for at alle han kjenner osv osv kommer og banker dritten ut av deg hadde jeg vært i en sånn situasjon. Hør med kompiser og stell om de kjenner noen gjenger, og ta igjen når han ligger å koser med bamsen i senga (altså, når han minst venter det) 6676857[/snapback] Vet ikke hvor langt ålesund er fra trondheim jeg? Er det 10mil eller noe, er det sikkert null problem. Er jo ikke mangel på rånere her. Får sikkert tog med 10-15 biler eller no. 6676891[/snapback] 40 mil. Stygg lame vei. 6676903[/snapback] Blir fort litt værre da sjø.. Men hadde vært rått og vært med på om det hadde vært nærmere. Tviler på at det blir håndvåpen for en sånn filleting, men tåregass/pepper spray, stungun, batonger/balltre og cs gas hadde garantert blitt med. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 ringt til foreldrene hans å forklar saken:) 6676909[/snapback] Enig, de bør kunne gjøre noe. 1 Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 som om han bryr seg om hva dem sier? er ikke fyren 19-20 år a? Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 som om han bryr seg om hva dem sier? er ikke fyren 19-20 år a? 6676919[/snapback] Fyren er en 15 år gammel liten oppblåst drittsekk som har sett for mye film. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 som om han bryr seg om hva dem sier? er ikke fyren 19-20 år a? 6676919[/snapback] 16. Lenke til kommentar
sveintoreahus Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 som om han bryr seg om hva dem sier? er ikke fyren 19-20 år a? 6676919[/snapback] mener å huske trådstarter sa drittsekken var 16 år. isåfall kommer han til å få et lite helvette hjemme Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 er ikke alle 16 åringer som bryr seg om hva dem sier da trur denna fyren driter i hva dem sier. trur heller ikke at han kommer til og gi seg. afff har så lyst til og dra ditt nå og grisebanken :/ Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Nå er det jo ikke garantert at foreldrene bryr seg om hva den lille poden deres gjør. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 er ikke alle 16 åringer som bryr seg om hva dem sier da trur denna fyren driter i hva dem sier. trur heller ikke at han kommer til og gi seg. afff har så lyst til og dra ditt nå og grisebanken :/ 6676934[/snapback] 0 ukepenger og husarbeid til han er 30? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 er ikke alle 16 åringer som bryr seg om hva dem sier da trur denna fyren driter i hva dem sier. 6676934[/snapback] Nei, men foreldrene kan gjøre annet enn å kun si «Sønn, dette får du ikke lov til, er det greit for deg?», går an å gå hardere til verks. Tror foreldrene kommer til å gjøre alt de kan for å unngå dette. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Blir så jævla forbanna av sånne dretsekka! Det er så lite du kan gjer med dei.. Viss du går til politiet, kan du komme i trøbbel seinare med samme gjengen fordi du anmeldte dei. Banker du han, får meist sannsynlig bank sjølv seinare. Var i ein lignande situasjon for ei stund sida, men kom heldigvis heilskinna ut av den! Lykke til! Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 (endret) Bare lurer litt, du skrev at din far kom ut rett etter at du ble grisa ned, hva sier folka dine til at du ble slått ned på trappa midt på natta? Hadde det vært min unge hadde jeg klikka i vinkel uten like.... Om det hjelper deg eller ikke der og da, så ville jeg personlig ha tatt en prat med politiet... Om de tar han eller ikke er han merket for resten av livet med en anmeldelse på seg (sitter med en enkel prikk som jeg fikk slengt i trynet på jobbintervju som er ca 10 år gammel) Du merker han for å si det sånn da. Når det gjelder psykoduden, han har merket deg for å ta deg, her tror jeg du ikke kommer unna. "Jeg henter mitt crew du ringer de du kjenner" blir suppe som jeg gleder meg til oppfølgeren av.... Edit: jada leif Endret 15. august 2006 av TheGizmo Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 om du er lite sugen, så holder du bare lav profil så ordner det seg etterhvert... Men om du er skikkelig keen, så tar du med deg noen venner og finnlandshetter og grisebanker han alene ... Så sier du bare i ettertid at du ikke hadd noe med det å gjøre Lenke til kommentar
veos Skrevet 15. august 2006 Forfatter Del Skrevet 15. august 2006 (endret) Ja, pappa kom ut etter jeg ble slått, og da stakk alle sammen av, til fots. Om de hadde noe bil eller noe i området er jeg ikke sikker på. Saken ble selvsagt anmeldt, men det er ikke mye politiet kan gjøre uten vitner, navn eller noe som helst. Jeg har aldri sett de typene før, men jeg kan sikkert kjenne igjen de to som gjor noe om jeg møter de. Har aldri sett de i Ålesund, og ettersom det er en relativt liten by med 40.000 innbyggere, og "alle" vet hvem "alle" er tipper jeg at de kommer fra en eller annen øy eller en fjern plass. EDIT: Skal på jobb i morgen, kom jeg på. Oppdaterer dere fortløpende, gutter! Og om jeg ikke svarer på et par dager må Hodedeler kjøpe Sunnmørsposten og lete etter triste historier om dagens ungdom! Endret 15. august 2006 av vegardostrem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg