Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Trenger tips - skal få "grisebank" - LØST

veos

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva med å sende melding tilbake og beklage at du prøvde deg på dama hans, og si at du ikke visste at hun hadde type? Få han til å føle at han har skremt dritten av deg slik at han føler seg tilfreds med det.

Noen ganger må man bite i det sure eplet. Om du vil unngå bråk kan det lønne seg å avsondre litt redsel. Denne typen amøber lever av at andre er redd dem. Gi dem det de vil ha, så kanskje du slipper unna med mer bråk.

Må nesten få lov til å si at det var teit av deg å la henne igle seg innpå når du hørte at hun hadde type før situasjonen oppstod. Man vet aldri med slike folk, og det lønner seg å være forsiktig.

Lenke til kommentar

Gir du dem det de vil ha, vil de ha mer.

Støtter mushi, beste jeg har hørt. Kan godt være replica. Ser likedann ut.

Møt opp på døra, når de åpner ser de rett ned i løpet på en shotgun. Så bruker du kolben til å kakke i trynet.

Så sprett fram kniven og kastrer(stoppe idiot-rasen)

(okai da, siste var mer kødd en seriøst)

Lenke til kommentar
skaff en hagle(seff uten ammo) og spill klin gal, da tør han nok ikke kødde med deg :D

6676777[/snapback]

Er ikke bare bare å skaffe seg hagle i en alder av 16 år.

6676784[/snapback]

er vel alltids en pappa som liker å jakte litt eller en som er våpensamler osv :p

6676795[/snapback]

ja jo man kan vel alltids skaffe seg våpen vis du går inn for det, men fyren vet jo at du ikke kan risikere og skyte ham.
Lenke til kommentar
Hva med å sende melding tilbake og beklage at du prøvde deg på dama hans, og si at du ikke visste at hun hadde type?

6676791[/snapback]

mr. bawring :(

Gla'vold über alles

6676798[/snapback]

Hehe :p Litt kjipt å peise på hvis man ikke har noe å stille opp med. Eventuelt kan man jo dedikere resten av livet sitt til å gjøre livet surt for vedkommende. Sprenge mopeden (anntar at han kjører trimmet harrymoped), kutte strømmen en kald vinternatt, osv. osv.

Endret av Lungemannen
Lenke til kommentar

Er i grunn og bunn ingen problemer å skaffe våpen som pistol eller hagle, så jo, det kan da være en mulighet.

Forresten har jeg svart på SMS at jeg ikke visste hun hadde type, og at hun selv nektet på det, og da fikk jeg bare tilbake at jeg skulle holde kjeft, manne meg opp og gi faen i å skylde på dama.

Han har tydeligvis tilgitt henne.

Lenke til kommentar
Er i grunn og bunn ingen problemer å skaffe våpen som pistol eller hagle, så jo, det kan da være en mulighet.

Forresten har jeg svart på SMS at jeg ikke visste hun hadde type, og at hun selv nektet på det, og da fikk jeg bare tilbake at jeg skulle holde kjeft, manne meg opp og gi faen i å skylde på dama.

Han har tydeligvis tilgitt henne.

6676810[/snapback]

Skudd i kneskåla.
Lenke til kommentar

6676810[/snapback]

ess.. Bare hold lav profil når du "må". Jeg klarte meg fint igjennom mopedkrisen, selv om jeg er/var (som kanskje noen har merket) litt frekk mot div folk til tider..

ergo.. lav profil.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...