Loeve Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 Ingen vits i å bruke våpen selv, det kan bare brukes imot deg. Tviler på at Hell's Angels tar imot oppdrag fra gutter på din egen alder. Andre folk på skråplanet, derimot, tar gjerne imot jobber. Forhør deg med junkies, det er mitt tips. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 hvordan fikk typen til denne jenta vite det egentlig? O_o Lenke til kommentar
Jan Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 hvordan fikk typen til denne jenta vite det egentlig? O_o 6676659[/snapback] Det er sånn det fungerer her i Ålesund. Jeg er sikker på hun gjorde det så typen kunne vise muskler og få streetcreds.. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 Vennene til typen fortalte det vel..? Lenke til kommentar
veos Skrevet 15. august 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 Søskenbarnet til 'Anne' er kompis med typen, så han sa det vel, regner jeg med. Kjenner litt folk som kjenner litt folk igjen da, men jaa, da kommer brødrene til fyren inn i bildet regner jeg med. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 hvordan fikk typen til denne jenta vite det egentlig? O_o 6676659[/snapback] Det er sånn det fungerer her i Ålesund. Jeg er sikker på hun gjorde det så typen kunne vise muskler og få streetcreds.. 6676666[/snapback] Kødder du meg meg ... !? ..tror jeg begynner å bli for gammel.. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 hvordan fikk typen til denne jenta vite det egentlig? O_o 6676659[/snapback] Det er sånn det fungerer her i Ålesund. Jeg er sikker på hun gjorde det så typen kunne vise muskler og få streetcreds.. 6676666[/snapback] Ahh.. så det er sånn det faller i hop :!: Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 Hodedeler hjelper gjerne til med en dickslap eller to, har jeg hørt. Betaling i naturalia. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 For ei dritt kjerring "Anne" var. Sikkert serriøst forhold de to har (anne og han typen som skal "grisebanke" deg".) Lenke til kommentar
Jan Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 hvordan fikk typen til denne jenta vite det egentlig? O_o 6676659[/snapback] Det er sånn det fungerer her i Ålesund. Jeg er sikker på hun gjorde det så typen kunne vise muskler og få streetcreds.. 6676666[/snapback] Kødder du meg meg ... !? ..tror jeg begynner å bli for gammel.. 6676672[/snapback] Nope.. Ålesund er spinnvilt. Jeg tok en tur med samboeren min i elleve tiden,på kvelden. Vi passerte en gjeng 19-åringer som knuste glass og innhallerte helium. Forklarer det saken? Lenke til kommentar
veos Skrevet 15. august 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 Spinnvilt? Det er jo mildt sagt. Men når du ser på 18-20 åringene her i byen så er det generelt sett bare svære treningsnarkomane som går på byen kun for å sloss. Fant nettopp ut at ekskjæresten min er sammen med kompisen til fyren som skal 'drepe' meg. Wehe, enda kjekkere kan det neppe bli. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 hvordan fikk typen til denne jenta vite det egentlig? O_o 6676659[/snapback] Det er sånn det fungerer her i Ålesund. Jeg er sikker på hun gjorde det så typen kunne vise muskler og få streetcreds.. 6676666[/snapback] Kødder du meg meg ... !? ..tror jeg begynner å bli for gammel.. 6676672[/snapback] Nope.. Ålesund er spinnvilt. Jeg tok en tur med samboeren min i elleve tiden,på kvelden. Vi passerte en gjeng 19-åringer som knuste glass og innhallerte helium. Forklarer det saken? 6676678[/snapback] Og det verste er sikkert at foreldrene vet om at de er sånn... Her jeg bor er det noen som oppfører seg som at de eier deler av bygda.. Skummelt.. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 hodedeler; Forklarer bare det at, a) levemåten har forandret seg drastisk, eller, b) jeg er alt for naiv .. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 Hvis han er en "strretcred" idiot, gjør hva det nå enn måte koste og sett han helt ut og vis han at han faktisk ikke er kongen på haugen. Hvordan du kan gjøre dett er er noe annet Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 Hvis ikke politiet bryr seg nå, skal du se at de plutselig fatter mye mer interrese for saken hvis du skulle ta igjen med fyren. Da får du nok en klekkelig bot. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 Kun en ting som hjelper mot sånne folk....skambank. Samle en god gjeng (ikke så vanskelig å finne folk som vil sloss) kjør bort til huset hans, riv han ut og bank han skikkelig og sørg for at han fikk minst like mye bank som du. Hvis du ikke liker å banke folk kan du f.eks knuse vinduene i bilen hans eller noe sånn. Høres kanskje feigt ut, men slike folk fortjener ikke noe bedre Lenke til kommentar
Jan Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 Det er dessverre mye drit rundt og går her i Ålesund, håper på viten om hvem det gjelder. Ender som regel bare opp i snakk, men Vegard her var jo litt uheldig på denne kanten.. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 hodedeler; Forklarer bare det at, a) levemåten har forandret seg drastisk, eller, b) jeg er alt for naiv .. 6676687[/snapback] tror på a, og jeg tror (correct me if im wrong) at det har med ungdommenes forhold til alkohol å gjøre.. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 Kun en ting som hjelper mot sånne folk....skambank. Samle en god gjeng (ikke så vanskelig å finne folk som vil sloss) kjør bort til huset hans, riv han ut og bank han skikkelig og sørg for at han fikk minst like mye bank som du. Hvis du ikke liker å banke folk kan du f.eks knuse vinduene i bilen hans eller noe sånn. Høres kanskje feigt ut, men slike folk fortjener ikke noe bedre 6676694[/snapback] Hdde aldri trodd jeg skulle si noe sånt men støttes faktisk. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 Kjerringa fortjener minst like mye bank. En feit smekk i trynet, ei spyttklyse når hu ligger på bakken og griner og "Di dumme merr" ist Krieg. Så kan du konsentrere deg om fyren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg