Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Trenger tips - skal få "grisebank" - LØST

veos

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvordan fikk typen til denne jenta vite det egentlig? O_o

6676659[/snapback]

Det er sånn det fungerer her i Ålesund. Jeg er sikker på hun gjorde det så typen kunne vise muskler og få streetcreds..

6676666[/snapback]

Kødder du meg meg ... !? :dontgetit:

..tror jeg begynner å bli for gammel.. :ermm:

Lenke til kommentar

6676659[/snapback]

Det er sånn det fungerer her i Ålesund. Jeg er sikker på hun gjorde det så typen kunne vise muskler og få streetcreds..

6676666[/snapback]

6676672[/snapback]

Nope.. Ålesund er spinnvilt. Jeg tok en tur med samboeren min i elleve tiden,på kvelden. Vi passerte en gjeng 19-åringer som knuste glass og innhallerte helium. Forklarer det saken?

Lenke til kommentar

Spinnvilt? Det er jo mildt sagt.

Men når du ser på 18-20 åringene her i byen så er det generelt sett bare svære treningsnarkomane som går på byen kun for å sloss.

Fant nettopp ut at ekskjæresten min er sammen med kompisen til fyren som skal 'drepe' meg. Wehe, enda kjekkere kan det neppe bli.

Lenke til kommentar

6676659[/snapback]

6676666[/snapback]

6676672[/snapback]

Nope.. Ålesund er spinnvilt. Jeg tok en tur med samboeren min i elleve tiden,på kvelden. Vi passerte en gjeng 19-åringer som knuste glass og innhallerte helium. Forklarer det saken?

6676678[/snapback]

Og det verste er sikkert at foreldrene vet om at de er sånn...

Her jeg bor er det noen som oppfører seg som at de eier deler av bygda.. Skummelt..

Lenke til kommentar

Kun en ting som hjelper mot sånne folk....skambank. Samle en god gjeng (ikke så vanskelig å finne folk som vil sloss) kjør bort til huset hans, riv han ut og bank han skikkelig og sørg for at han fikk minst like mye bank som du. Hvis du ikke liker å banke folk kan du f.eks knuse vinduene i bilen hans eller noe sånn. Høres kanskje feigt ut, men slike folk fortjener ikke noe bedre :)

Lenke til kommentar
Kun en ting som hjelper mot sånne folk....skambank. Samle en god gjeng (ikke så vanskelig å finne folk som vil sloss) kjør bort til huset hans, riv han ut og bank han skikkelig og sørg for at han fikk minst  like mye bank som du. Hvis du ikke liker å banke folk kan du f.eks knuse vinduene i bilen hans eller noe sånn. Høres kanskje feigt ut, men slike folk fortjener ikke noe bedre  :)

6676694[/snapback]

Hdde aldri trodd jeg skulle si noe sånt men støttes faktisk.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...