-Jungeldyret Skrevet 16. august 2006 Rapporter Del Skrevet 16. august 2006 Jeg lurer på en ting? Hvordan betalte du denne "torpedoen" for at han skulle hjelpe deg? Han gjorde det vel ikke uten betaling? 1 Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 16. august 2006 Rapporter Del Skrevet 16. august 2006 Det var en noe utilfredsstillende unnskyldning fra denne voldsapen, jeg hadde synes det var bedre om han gikk ned på kne og tryglet deg (sammen med den løsaktige dama hans), men nå er vel saken ute av verden så det får gå. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 16. august 2006 Rapporter Del Skrevet 16. august 2006 (endret) Jeg lurer på en ting? Hvordan betalte du denne "torpedoen" for at han skulle hjelpe deg? Han gjorde det vel ikke uten betaling? 6684095[/snapback] Kanskje det var en mann som etter et langt liv med voldsutøvelse føler at han kan og vil gjøre noe for å rette litt på alt det gale han selv har gjort. Selv voldsutøvere vokser før eller senere opp og begynner og forstå hva de selv har holdt på med opp gjennom tida. For noen tar dette litt lengere tid men de forstår etterhvert. Regner med at som kjent torpedo så var man ikke mors beste barn. Gratulerer med en lykkelig utgang på denne traumatiske opplevelsen Endret 16. august 2006 av perpyro Lenke til kommentar
spiffers Skrevet 16. august 2006 Rapporter Del Skrevet 16. august 2006 Vold er nesten aldri en løsning på et problem. Men i vårt samfunn, der politiet ikke gjør det skvatt før man er drept, så er det alikevel en utvei. Hadde man kunne stolt på samfunnets beskyttere, hadde jeg vært veldig kritisk til valget å bruke en "torpedo" for å løse saken. Lovbrytere trenger stort sett ikke ta konsekvensene av sine handlinger. Et vanlig argument i saker som dette er at man selv ikke skal bli lovbryter ved å ta hevn, eller fremsette trusler, men når systemet ikke fungerer, må man ta loven i egne hender. Da kommer nødvergeretten inn i bildet. Er man pinglete og liten, og har en hel gjeng etter seg, så mener jeg at det er rettferdiggjort at man hyrer torpedoer Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 16. august 2006 Rapporter Del Skrevet 16. august 2006 Åh sinnsykt! 19 sider på under 2 døgn! Bra at det løste seg da! Forbanna drittunger (altså han andre). Lenke til kommentar
Vice Skrevet 16. august 2006 Rapporter Del Skrevet 16. august 2006 Forumets "glad-tråd"? Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 16. august 2006 Rapporter Del Skrevet 16. august 2006 Jeg lurer på en ting? Hvordan betalte du denne "torpedoen" for at han skulle hjelpe deg? Han gjorde det vel ikke uten betaling? 6684095[/snapback] Hvis du har leste alt så har du forstått det, "Torpedoen" var kompis til han gode kompisen til han som ble truet på livet!! Det var han som fikk "Torpedoen" til å hjelpe! Men uansett, du skulle egentli ha gått til politiet å annmeldt det! selv om det ikke var noen vitner der så må de dra han fyren inn til avhør, å da kan han bli så redd i det avhøret at han sier hele sannheten til politiet! Du skal egentli få en bra erstatning for de tennene de slo ut, tenner er ikke billig! Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 16. august 2006 Rapporter Del Skrevet 16. august 2006 Han gjorde jo det (anmeldte), men politiet kunne ikke gjøre noe uten bevis. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 16. august 2006 Rapporter Del Skrevet 16. august 2006 lest gjennom hver post i tråden jeg og nå og har gått fra bekymring til ekstrem glede^^ jeg vil også kjenne en 40 år gammel skummel man oms jeg kan ringe og true folk med hehe 6683878[/snapback] Du kan låne noen av meg, kjenner mange av de jeg Men utrolig gla for at ting ordna seg for deg vegardostrem, det er deilig å vite at du kan "gå trygt rundt i gatene" hehe Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 16. august 2006 Rapporter Del Skrevet 16. august 2006 Du kan låne mamma også, 40 år og 120kilo.. 1 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 16. august 2006 Rapporter Del Skrevet 16. august 2006 Jeg lurer på en ting? Hvordan betalte du denne "torpedoen" for at han skulle hjelpe deg? Han gjorde det vel ikke uten betaling? 6684095[/snapback] Mange slike folk har en ganske sterk rettferdighetsfølelse, tro det eller ei. Hvis en situasjon gjør en torpedo tilstrekkelig sur når han hører om den, kan det godt tenkes at han stiller opp gratis, i hvert fall hvis det ikke innebærer noen fare for ham. Dessuten har jo også torpedoen tjent på dette; hvem tror du trådstarter ringer til hvis han skulle få behov for slike tjenester igjen? Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 16. august 2006 Rapporter Del Skrevet 16. august 2006 (endret) hvem tror du trådstarter ringer til hvis han skulle få behov for slike tjenester igjen? 6684494[/snapback] Torpedoen. EDIT: Eller isbilen. som "bil" og ikke som "person". Endret 16. august 2006 av tissedam Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 16. august 2006 Rapporter Del Skrevet 16. august 2006 Ble glad da det stod -LØST- i emnetittelen Og ble VELDIG glad da jeg så løsningen Av en eller annen grunn tenker jeg på Ron Jeremy når jeg tenker på torpedoen, vet ikke hvorfor Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 16. august 2006 Rapporter Del Skrevet 16. august 2006 Så flott! Fint å høre at ting er i orden Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 16. august 2006 Rapporter Del Skrevet 16. august 2006 Du kan låne mamma også, 40 år og 120kilo.. 6684420[/snapback] *Endelig fikk vi løsning på saken* Siden saken er løst så stenger jeg tråden. Lykke til videre, trådstarter Mvh jarmo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg