Gå til innhold

Trenger tips - skal få "grisebank" - LØST


veos

Anbefalte innlegg

Har dessverre ikke bilde av udyret, dessverre! ;)

 

Han gikk bare opp til huset, alene, gikk rett inn, ba fyren komme ut, lukket døra, tok rundt halsen på han (på den vennelige måten, altså) og forklarte han hva som ville skje dersom han ikke holdt seg langt unna meg og mine i fremtiden.

 

Vet faktisk ikke hva han fortalte han, det eneste han sa når han kom inn i bilen var at jeg ikke fikk trøbbel med den karen på en god stund, og at jeg kunne ringe han om jeg fikk trøbbel med noen andre.

 

;)

6683598[/snapback]

 

og herrejesus for en njdafnljasnd, kan ikke beskrive det. Elsker bare og høre om drittunger som får det de fortjener og blir satt ordentlig på plass.

 

Og du har jo fått enorm støtte ra forumet ! Mye mer enn jeg skulle trodd, sikekrt forumets raskest "utviklede" tråd spør du meg! :O:D:D:D

6683618[/snapback]

Jaa, er evig takknemmelig for all støtten fra forumet!

 

Love it! :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har all forståelse for trådstarters problem og er glad det løste seg, men synes det er litt tragikomisk med alle de ville forslagene som enkelte har klart å komme opp med her...

 

Det å få andre til å slåss for seg løser sjelden slike problemer på sikt. Tvert om kan det fort bli noe man drar med seg og benytter seg av senere i livet. Anbefaler deg på det sterkeste og løse slike konflikter på egen hånd i fremtiden, selv om de kan være skremmende. Om du fronter de enkelte når de er alene bruker det å løse seg og du vil få både nok respekt og selvrespekt til å takle slike situasjoner selv etterhvert.

Endret av trn100
Lenke til kommentar
Jeg lurer på en ting: Hvor er foreldrene oppi det hele?

6683792[/snapback]

 

Litt pussig at du spør om det. En gang jeg gikk hjem til en av de som hadde truet meg med juling tidligere på kvelden hørte jeg lenge før jeg kom frem et voldsomt rabalder fra huset der han bodde. Hadde ikke før kommet inn gjennom porten før et badekar kom ramlende ut gjennom vinduet i stuen... Det var foreldrene til den drittsekken som skulle banke meg som kranglet. Selv sto han rimelig fortvilet og for en gangs skyld alene på utsiden.

 

(Etter det har vi faktisk vært gode venner :))

 

De hadde for å si det på en annen måte sine egne problemer. Mine foreldre brydde seg forsåvidt, men var opptatt av at vi skulle lære oss å løse våre egne problemer. Andre foreldre gir bare f... og andre igjen er så overbeskyttende at det i seg selv kan skape idioter som det her er snakk om.

 

Poenget mitt er imidlertid at uansett hvor foreldrene måtte være kan det være greit å ta saken i egne hender.... Før eller siden må man jo uansett forsøke å klare seg uten både mamma og pappa og "tøffe" kamerater med haglegevær og slåsshansker og hva de nå måtte trenge som erstatning for teddybjørnen de nettopp har vokst fra ;)

Endret av trn100
Lenke til kommentar

Det er ting her som ikke henger på greip.

 

17 åring som benytter seg av torpedo på en jevnaldrende.

 

Voksen mann som faktisk går med på å true en 16 åring.

 

16 åring som driver med drapstrusler på et helt absurd grunnlag og er i tillegg sannsynligvis skyld i legemsbeskadigelse.

 

Foreldre som ikke griper inn.

 

Kunne dratt frem enda flere moment.

 

Er det virkelig slik samfunnet har blitt i Norge?

Endret av ^fmj
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Det er ting her som ikke henger på greip.

 

17 åring som benytter seg av torpedo på en jevnaldrende.

 

Voksen mann som faktisk går med på å true en 16 åring.

 

16 åring som driver med drapstrusler på et helt absurd grunnlag og er i tillegg sannsynligvis skyld i legemsbeskadigelse.

 

Foreldre som ikke griper inn.

 

Kunne dratt frem enda flere moment.

 

Er det virkelig slik samfunnet har blitt i Norge?

6683835[/snapback]

Ikke bare i Norge :)

 

Men ja, det er vel norges mørke side.

Lenke til kommentar

Det er liten tvil om at slike hendelser som dette vil skje uansett hvor mye forebyggende arbeid som blir gjort. Men det jeg reagerer på er at jeg etter å ha lest gjennom posten, sitter igjen med en følelse av at dette slett ikke er så sjeldent som jeg trodde. Jeg håper at de synspunktene som har blitt ytret i denne posten ikke er representativ for resten av befolkningen.

 

Som tidligere nevnt syns jeg det er mange momenter her som strider mot sunn fornuft. Mest av alt syns jeg at denne saken i sin helhet er ganske så tragisk og at den med fordel kunne vært løst på en helt annen måte.

 

Jeg spør igjen, hvor er foreldrene oppi det hele? Klarer de virkelig ikke å registrere at ting ikke er som normalt? Man har visse forpliktelser.

Lenke til kommentar
Oppdatering, onsdag, 02:16:

 

Klokken 21:00 ble jeg hentet av da en ukjent mann i 40-åra og en god kompis, og vi tok selvsagt turen ut til fyren som i et par dager nå har sagt han skal drepe meg.

 

Jeg vet ikke helt hva som foregikk ved døra til fyren ettersom jeg "måtte" sitte i bilen, men jeg kan bekrefte at jeg mottok en melding rundt klokken halv tolv med følgende tekst;

Jeg må bare beklage. Har vært litt trangsynt og utpekt deg som syndebukken når kjæresten min var utro. I tillegg har vi de samme bekjente, og tidligere i kveld fikk jeg besøk av en jeg ikke vil ha besøk av igjen. Vil bare beklage på det sterkeste og håper vi er enig om vold ikke løser noe? Beklager, nok en gang.

 

Tror jeg har fått meg en ny venn, gitt! :D

 

For dere som ikke skjønte det, og ja, det er godt mulig jeg er dårlig til å forklare etter et mindre alkohol inntak, men jeg fikk en torpedo, ganske godt kjent her i byen, til å ta seg en alvorsprat med gutten å fortelle han hvilke konsekvenser han hadde fått dersom han ikke skjerpet seg, alvorlig.

 

Lenge leve store, sterke, skumle, kjente menn!

6683511[/snapback]

 

HAHA! Du er faen meg genialt! Det er det beste jeg har hørt på lenge :D

 

Ahahahhahahahahahahahaha!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...