Gå til innhold

Trenger tips - skal få "grisebank" - LØST


veos

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Oppdatering, onsdag, 02:16:

 

Hei og hopp! ;)

 

Har vært travelt opptatt i dag med å tjene penger, og de vanlige "du skal dø"-meldingene har tikket inn på telefonen.

 

Etter jobb, rundt 20:00 ble jeg dritlei av meldingene, så jeg tok en telefon til en kompis, som igjen tok en telefon til en annen, som igjen tok en telefon.

 

Klokken 21:00 ble jeg hentet av da en ukjent mann i 40-åra og en god kompis, og vi tok selvsagt turen ut til fyren som i et par dager nå har sagt han skal drepe meg.

 

Jeg vet ikke helt hva som foregikk ved døra til fyren ettersom jeg "måtte" sitte i bilen, men jeg kan bekrefte at jeg mottok en melding rundt klokken halv tolv med følgende tekst;

Jeg må bare beklage. Har vært litt trangsynt og utpekt deg som syndebukken når kjæresten min var utro. I tillegg har vi de samme bekjente, og tidligere i kveld fikk jeg besøk av en jeg ikke vil ha besøk av igjen. Vil bare beklage på det sterkeste og håper vi er enig om vold ikke løser noe? Beklager, nok en gang.

 

Tror jeg har fått meg en ny venn, gitt! :D

 

For dere som ikke skjønte det, og ja, det er godt mulig jeg er dårlig til å forklare etter et mindre alkohol inntak, men jeg fikk en torpedo, ganske godt kjent her i byen, til å ta seg en alvorsprat med gutten å fortelle han hvilke konsekvenser han hadde fått dersom han ikke skjerpet seg, alvorlig.

 

Lenge leve store, sterke, skumle, kjente menn!

6683511[/snapback]

 

 

wtf? var han ukjente mannen på 40 år stor og sterk eller? :S

lurer på hva han gjorde :)

Lenke til kommentar
Oppdatering, onsdag, 02:16:

 

Hei og hopp! ;)

 

Har vært travelt opptatt i dag med å tjene penger, og de vanlige "du skal dø"-meldingene har tikket inn på telefonen.

 

Etter jobb, rundt 20:00 ble jeg dritlei av meldingene, så jeg tok en telefon til en kompis, som igjen tok en telefon til en annen, som igjen tok en telefon.

 

Klokken 21:00 ble jeg hentet av da en ukjent mann i 40-åra og en god kompis, og vi tok selvsagt turen ut til fyren som i et par dager nå har sagt han skal drepe meg.

 

Jeg vet ikke helt hva som foregikk ved døra til fyren ettersom jeg "måtte" sitte i bilen, men jeg kan bekrefte at jeg mottok en melding rundt klokken halv tolv med følgende tekst;

Jeg må bare beklage. Har vært litt trangsynt og utpekt deg som syndebukken når kjæresten min var utro. I tillegg har vi de samme bekjente, og tidligere i kveld fikk jeg besøk av en jeg ikke vil ha besøk av igjen. Vil bare beklage på det sterkeste og håper vi er enig om vold ikke løser noe? Beklager, nok en gang.

 

Tror jeg har fått meg en ny venn, gitt! :D

 

For dere som ikke skjønte det, og ja, det er godt mulig jeg er dårlig til å forklare etter et mindre alkohol inntak, men jeg fikk en torpedo, ganske godt kjent her i byen, til å ta seg en alvorsprat med gutten å fortelle han hvilke konsekvenser han hadde fått dersom han ikke skjerpet seg, alvorlig.

 

Lenge leve store, sterke, skumle, kjente menn!

6683511[/snapback]

 

 

wtf? var han ukjente mannen på 40 år stor og sterk eller? :S

lurer på hva han gjorde :)

6683518[/snapback]

Hehe, med yrke som torpedo og et dårlig rykte her i byen er jeg hvertfall trygg en stund fremover. Tror ikke fyren tør gjøre meg så utrolig mye, når han vet hva som kommer til å skje! ;)

Lenke til kommentar

Jeg har alltid likt teorien om at frykt for konsekvensene alltid er mer effektive enn konsekvensene. Det er derfor jeg selv alltid skremmer folk fra å lage bråk, heller enn å slå.

 

Dette beviser hvor godt det kan fungere.

 

Gratulerer med godt løst konflikt, la oss håpe du slipper slikt i fremtiden.

 

Har lest hele tråden, og må si jeg hadde en viss følelse for å *smekke til drittungen* som mange andre også har uttrykt, men det ville jo ikke vært helt rett.

 

La oss si det slik, du eide ham grufullt. :)

 

Simon :)

Endret av Simon Aldra
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har dessverre ikke bilde av udyret, dessverre! ;)

 

Han gikk bare opp til huset, alene, gikk rett inn, ba fyren komme ut, lukket døra, tok rundt halsen på han (på den vennelige måten, altså) og forklarte han hva som ville skje dersom han ikke holdt seg langt unna meg og mine i fremtiden.

 

Vet faktisk ikke hva han fortalte han, det eneste han sa når han kom inn i bilen var at jeg ikke fikk trøbbel med den karen på en god stund, og at jeg kunne ringe han om jeg fikk trøbbel med noen andre.

 

;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

og herrejesus for en njdafnljasnd, kan ikke beskrive det. Elsker bare og høre om drittunger som får det de fortjener og blir satt ordentlig på plass.

 

Og du har jo fått enorm støtte ra forumet ! Mye mer enn jeg skulle trodd, sikekrt forumets raskest "utviklede" tråd spør du meg! :O:D:D:D

EDIT: når jeg begynte og skrive dette så var det ingen etter vegard sin siste post. Når den ble postet var det to. mange lesere

Endret av Lakus
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...