Gjakmarrja Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 (endret) Jeg ville vel også prøvd politiet først, før jeg hadde tatt mine egne forhåndsregler. Men igjen, noen ganger strekker bare ikke politiet til. Står det på livet og du ikke har bevis hjelper det ikke å sitta på ræva. Lurer litt på om denne jenta har noen form for respekt for seg selv, eller om hun vurderer å ta opp en av verdens eldste yrker. En ting til, hvis vedkommende er 16 og han "styrer-over" sine eldre brødre. Så vedder jeg på at brødrene er svære retards på sosialtrygd/dagpenger/rehab. Prøv å ikke fest med samfunnets bunnskrap. Edit: Jeg elsket den ideen om kamera og søksmål. Her kan du få en del hundre tusen i erstattning også. (kanskje) Endret 15. august 2006 av chills Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 (endret) for en bitch! og han typen...for en rappkjefta,feig gangstawannabe! får andre til å banke deg liksom . tør ikke gjøre det selv vøtt . kanskje prøve å leke litt tøff ? bwahaha :!: . men serr..høre hva politiet kan gjøre . alarm og pepperspray kan nok gjøre susen . yeah! spray dem rett i trynet Endret 15. august 2006 av KittyCat Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 (endret) Stungun med 300.000v er koz. Du kan bruke "min" leverandør. http://southord.com/catalog.htm Der har de mye kjekt, bortsett fra stungun da. Endret 15. august 2006 av chills Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 Det er når jeg leser slike poster jeg er glad for å ha vokst opp i et av de mer "snobbete" strøkene i Bergen. Folk her oppfører seg faktisk, og de er av en annen sort en slike gutter fra Oslos beste vestkant. Altså finnes det en del likandes folk her oppe. Og ingen teite "vil være gjengmedlemmer"-folk. Den beste måten du kan gå fram på er å aktivt dra inn politiet på en hver måte du kan. Klag på hver eneste ting som måtte skje deg. Hver eneste lille trussel, og alt som skjer mellom deg og ham og "gjengen". Prøv å skaffe deg beviser for alt! Gå rundt med båndopptager i lommen. Og når du veit han kommer med drapstrusler, eller trusler om vold, slår du på båndopptakeren i forkant og tar opp det hele. Avtal å møte ham for et oppgjør et eller annet sted et par dager etterpå. Gi alt beviset om drapstrusler og møtet til politiet. Få dem til å være i bakgrunnen når denne "tøffe" guttungen og gjengen hans møter opp. Med en gang de begynner å snakke om hvor hardt de skal gi deg juling, og hvordan de skal knuse trynet ditt kan politiet komme fram, bevæpnet såklart og fengsle hver fjott av dem. Fengselsstraff, drapstrusler, vold og annet på rullebladet ødelegger stort sett hver sjangse til å få jobb senere. Livet hans er ødelagt på grunn av ham selv. Og du kan sitte og smile triumferende med to tenner for lite Snorre Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 (endret) Det er når jeg leser slike poster jeg er glad for å ha vokst opp i et av de mer "snobbete" strøkene i Bergen. Folk her oppfører seg faktisk, og de er av en annen sort en slike gutter fra Oslos beste vestkant. Altså finnes det en del likandes folk her oppe. Og ingen teite "vil være gjengmedlemmer"-folk. Den beste måten du kan gå fram på er å aktivt dra inn politiet på en hver måte du kan. Klag på hver eneste ting som måtte skje deg. Hver eneste lille trussel, og alt som skjer mellom deg og ham og "gjengen". Prøv å skaffe deg beviser for alt! Gå rundt med båndopptager i lommen. Og når du veit han kommer med drapstrusler, eller trusler om vold, slår du på båndopptakeren i forkant og tar opp det hele. Avtal å møte ham for et oppgjør et eller annet sted et par dager etterpå. Gi alt beviset om drapstrusler og møtet til politiet. Få dem til å være i bakgrunnen når denne "tøffe" guttungen og gjengen hans møter opp. Med en gang de begynner å snakke om hvor hardt de skal gi deg juling, og hvordan de skal knuse trynet ditt kan politiet komme fram, bevæpnet såklart og fengsle hver fjott av dem. Fengselsstraff, drapstrusler, vold og annet på rullebladet ødelegger stort sett hver sjangse til å få jobb senere. Livet hans er ødelagt på grunn av ham selv. Og du kan sitte og smile triumferende med to tenner for lite Snorre 6682771[/snapback] Gjør det på den måten du. Tro meg, vis du isåfall greier å banke han opp. Så vil enten resten av gjengen hans grisebanke deg eller så kommer han tilbake etter deg om non uker uansett. Ment til trådstarter altså.. Endret 15. august 2006 av Deemer Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 (endret) Det og samle en gjeng for så å gi personen grisebank blir bare domt, vold fører kun til mere vold. Ta Midt østen for et eksempel . Mitt tips er å sende en melding med linken til denne topicen slik at han ser hvordan det henger sammen. Hvis politiet ikke vil hjelpe til i denne saken lar du deg bare få bank for så å gå til sak mot politiet fordi de ikke hørte på deg og forklaringen din. Så kan du kreve en stor sum av staten for oppreising. Edit: Evt kan du jo låne deg et paintball gevær Mvh Erling Endret 15. august 2006 av ekwathne Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 Jeg har en lignende historie: For ca tre og et halvt år siden hadde en veldig god venn av meg nesten samme problemet. Bortsett fra at han hadde et litt "hemmelig" hjemme-alenefest som ingen andre enn de inviterte skulle vite om. Alle på festen kjente hverandre, og vi hadde det superkoselig! Det endte med at en av jentene som var der (som tydeligvis ikke var til å stole på) ringte sine kompiser og sa det var fest. Etter ca en time, kom det ca 15 stk som ville komme inn. Kompisen min som holdt festen stod utenfor med to andre og prøvde å holde igjen menneskene. Det endte med slagsmål, mange av de som stod utenfor kom seg inn, så fire av deltakerne på festen ringte politiet, og de kom utrolig nok med en eneste gang. Men før politiet kom, hadde folka som prøvde å komme seg inn klart å stikke. Vi ante fred og ingen fare - alle dro hjem, bortsett fra to kompiser, og naboen som bestemte seg for å være der over natta (just in case) Ca to timer etter festen var avsluttet, kom en voksen gjeng på 6 stk med håndvåpen i buksa og truet kompisen min på livet hvis han gikk til politiet med det. Han ringte politiet med en gang, og sa at de ikke måtte finne på å komme hjem til han akkurat da. Så de overvåket heller området rundt huset. Dagen etter ble alle fra festen oppringt av politiet. Jeg vet ikke om folka som titta innom ble tatt eller ikke Uansett - det jeg vil frem til, er at det lønner seg å gå til politiet med sånne saker. Kompisen min fikk voldsalarm, og gikk rundt med pepperspray. Han har ennå ikke hørt noen ting fra folka som dukka opp på døra Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 Mirann; Ikke jeg heller ..som nevnt på første/andre side, så er jeg vel enten for gammel, eller for naiv til å forstå dette.. 6682637[/snapback] Jeg er ung, og syns fortsatt dette er litt vanskelig å forstå. Selv på det lille stedet jeg bor på er det idioter som drar på byen for å bråke. ALLE kan slå ett annet menneske en gang i blandt. Situasjoner der en blir provosert, der en blir sint, "the intense action of the moment". Det er forståelig at en lapper til noen som kliner med dama si. Om det er berettiget er en annen sak, men stiller saken seg annerledes i ettertid er det eneste en kan gjøre å be om forlatelse. Forklare at en rett og slett ble sint. Jeg kan også forstå at en blir forferdelig sint og slår noen som slår en kompis. Alle har gjort det. Med andre ord, det er forståelig at mennesker tyr til vold i intense og opphetede situasjoner. Men å ty til vold i ettertid, altså, å gå løs på noen ETTER situasjonens opphetede alvor, er idiotisk, uforklarlig og tåpelig. Jeg vil også påpeke et par poeng. #1, å slå på vegne av andre er derimot helt tåpelig. #2, det som er skjedd i denne saken er idiotisk. Trådstarter har min sympati. Jeg syns personlig at vold er noe en skal reservere til selvforsvar, forsvar av venner, og personer som misshandler andre. Flere på en, f.eks. Da er det fullt forståelig at en tyr til vold. Om det er akseptabelt er i mine øyne en definisjonssak. Fra lovens side er det tvilsomt. Selvforsvar er akseptert av lovverket, dersom en kun bruker den makt som er tiltrengt. Selvforsvar/nødverge dekker vel også å gripe inn mot voldsbruk mot andre parter? Correct me if I'm wrong. Men nok om det. Saken overbeviser meg om at personen som truer trådstarter er en typisk idiot som man finner i alle lokalsamfunn. De må være tøffere enn alle andre, og de liker å vise hvor tøffe de er. Men trøst deg med en ting, om noen år vil han stå i treningsbukse og spille vekk trygdepengene på en spilleautomat. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 fy faen så mange poster det har kommet i løpet av 2 dager :S Lenke til kommentar
AlleDager Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 Fy faen, den karen fortjener juling. Ta med deg en kniv, eventuelt en KJEPP og slå han til han griner. Dere er uansett ikke så gamle, og du kan gi politiet navnet til brødrene og hvis de gir deg skambank, anmeld! 6677165[/snapback] Ta med kniv er det dummeste tipset jeg har hørt. Hylo du er vel ikke 100% frisk? Tar du med kniv og du stikker ned noen så har du ødelagt livet ditt. Garrantert. Lenke til kommentar
AlleDager Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 Anne as, ikke rart så mange gutter er homo. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 Anne as, ikke rart så mange gutter er homo. 6683121[/snapback] HAHA dagens Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 Dette må være en av de aller mest populære trådene noen gang. Kan en mod/admin gi noen statistikk? 300+ svar på to døgn? 10.000 besøk Lenke til kommentar
St-Cruz Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 (endret) Det er når jeg leser slike poster jeg er glad for å ha vokst opp i et av de mer "snobbete" strøkene i Bergen. Folk her oppfører seg faktisk, og de er av en annen sort en slike gutter fra Oslos beste vestkant. Altså finnes det en del likandes folk her oppe. Og ingen teite "vil være gjengmedlemmer"-folk. Den beste måten du kan gå fram på er å aktivt dra inn politiet på en hver måte du kan. Klag på hver eneste ting som måtte skje deg. Hver eneste lille trussel, og alt som skjer mellom deg og ham og "gjengen". Prøv å skaffe deg beviser for alt! Gå rundt med båndopptager i lommen. Og når du veit han kommer med drapstrusler, eller trusler om vold, slår du på båndopptakeren i forkant og tar opp det hele. Avtal å møte ham for et oppgjør et eller annet sted et par dager etterpå. Gi alt beviset om drapstrusler og møtet til politiet. Få dem til å være i bakgrunnen når denne "tøffe" guttungen og gjengen hans møter opp. Med en gang de begynner å snakke om hvor hardt de skal gi deg juling, og hvordan de skal knuse trynet ditt kan politiet komme fram, bevæpnet såklart og fengsle hver fjott av dem. Fengselsstraff, drapstrusler, vold og annet på rullebladet ødelegger stort sett hver sjangse til å få jobb senere. Livet hans er ødelagt på grunn av ham selv. Og du kan sitte og smile triumferende med to tenner for lite Snorre 6682771[/snapback] Vel du blir litt innestengt da? Altså litt "snev synt" Endret 15. august 2006 av St-Cruz Lenke til kommentar
edds Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 Folk engasjerer seg i slike saker, det er bra! Jeg ble sykt provosert av og lese trådstarters innlegg. Samle en gjeng (mange forum-machoer som melder seg) og bank han. Film det også, så vi andre på forumet kan nyte det etterpå. (Ignorer det jeg skrev, ingen god løsning) Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 Du kommer ingen vei med å bruke vold, det kan jeg love deg. Uansett hvor desperzt du enn måtte være, ikke slå tilbake med mindre det er den absoulutt eneste måten du kan komme deg unda på for å ringe politiet Ca hver 30. person som er innom tråden har bidratt. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 Ca. 9000 visninger? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 Det er nærmere 9800 visninger til denne tråden Hold dere til topic så vi slipper masse spam og off topic snakke her! Edit: liten rettelse Lenke til kommentar
Bad4Bing Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 (endret) Vil bare referere langt tilbake i posten om politiet og ressursene deres. Jeg personlig bor i finnmark og vi hadde en situasjon hvor det ble fisket ulovlig, halvtime etter dukker det 2 politifolk opp. Dagen etter staar det om et kraftig basketak, da svarer politiet at de ikke har ressurser nok til aa rykke ut :I.... Det var latterlig..... Men paa den andre siden, tjente de jo 4000 kr paa ulovlig fiske mot bare utgifter ved utrykkning pga slaasskamp... Det var to pensjonister som fikk en 3 kilos laks. De visste ikke/eller hadde glemt om fiskekort og aarsavgiften. Endret 15. august 2006 av Bad4Bing Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 Dette må være en av de aller mest populære trådene noen gang. Kan en mod/admin gi noen statistikk? 300+ svar på to døgn? 10.000 besøk 6683288[/snapback] Tipper denne tråden er godt kjent i Ålesund nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg