Intimvask Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 Ja selvfølgelig intimvask, men han visste jo ossen det stod til med hun da, det var jo dumt gjort. Selvfølgelig er dama en idiot og hun skulle hatt bank. 6681713[/snapback] Såklart.. MEN! Anne kommer bort til meg ute og begynner å snakke. Jenta er jo både strøken og kjekk, så hvorfor ikke? Plutslig tar hun rundt meg, kysser meg og smiler. Etter et par minutter gjør hun det samme nok en gang. Søskenbarnet hennes kommer bort til meg, skubber meg bakover så jeg detter, setter seg oppå meg og sier at KJÆRESTEN til Anne kommer til å drepe meg, ettersom jeg klina med dama hannes. Det jeg tror han vil frem til, er at han egentlig aldri kyssa "tilbake", hvis du skjønner hva jeg mener? Hvis jenta bare gikk bort til ham og begynte å snakke, og plutselig kysset han.. Selv hadde jeg nok begynt å lure. Jeg hadde hvertfall ikke kysset ei som hadde rota rundt på halve festen Og når hun attpåtil gjør det igjen for å "vise" det til søskenbarnet sitt, så hun kan sladre videre? Dårlig gjort, spør du meg! Lenke til kommentar
St-Cruz Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 Kunne ikke vært mer enig i det det du sier, men han kan vel si at hun skal gi F da? Vet så alt for godt selv at når du har drukket litt, er det meget koselig å få oppmersomhet ... Lenke til kommentar
XooooF Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 Ja selvfølgelig intimvask, men han visste jo ossen det stod til med hun da, det var jo dumt gjort. Selvfølgelig er dama en idiot og hun skulle hatt bank. 6681713[/snapback] Vil ikke si at han fortjener å få slått ut noen tenner forde.. Dama var villig å insisterte på å være singel.. Lenke til kommentar
St-Cruz Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 Hvem har ikke møtt slike damer før? Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 Kunne ikke vært mer enig i det det du sier, men han kan vel si at hun skal gi F da? Vet så alt for godt selv at når du har drukket litt, er det meget koselig å få oppmersomhet ... 6681774[/snapback] Du har et poeng.. men når han i tillegg ser at de hun har rota med før, blir dytta vekk av søskenbarnet hennes? Jeg hadde hvertfall holdt meg unna de drittkjerringene.. I bunn og grunn har du et poeng med at han bør få som fortjent, men det er jo klart at de to gikk etter den svakeste, for så å gjøre livet surt for han v.h.a. en syk jævel som bare er ute etter oppmerksomhet. Jeg skulle hvertfall ha drukket meg fra sans og samling for å gå med på noe sånt.. Lenke til kommentar
St-Cruz Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 Igjen så har du rett, det er kjedelig at noe slik skal ende i noe sånt =/ Føler med deg trådstarter! Hadde jeg bodd i Ålesund skulle jeg blitt med deg jeg Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 Etter å ha lest igjennom alle forslagene i tråden er det mye gode og dårlige omhverandre. Kort oppsummert, jeg si at forslagene om anmeldelse o.l er den rette veien å gå. Jeg kan selv forstelle om en episode hvor jeg ble overfalt av en rekke personer i et parkeringshus hvor jeg spurtet vekk fra etter en del massive slag mot kropp og annsikt. Annyways, jeg ringte da politiet i saken og de kom, etter jeg kontaktet politiet har de turt å si noe siden. Om du tror selv at vold er den riktige veien å gå, beklager men jeg støtter deg ikke her, vold er ikke utveien på alle problemer selv om vi ungdom faktisk tror dette, veldig synd å se hva som har skjedd med oss ungdommer i oppførselen her, la politiet ta seg av saken klart vi har situasjoner hvor politiet ikke kan gjøre noe, men da ville jeg faktisk snakket med foreldrene til gutteungen og fortalt de om saken, da de sikkert ikke er klar over saken vil de ta tak i gutten, om de forsetter har du mer bevis på at det er alvorlig dette faktisk er og politiet har ikke noe annet å gjør enn å tak tak i saken Konklusjon, ta kontakt med politiet, de kan ikek gjøre noe uten annmeldelse fra deg. Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 Jeg er vel drøyt dobbelt så gammel som de fleste som har postet her, men det var likevel endel action i "gamle dager". Ble truet av diverse pussige typer - oftest helt grunnløst, men likevel seriøst - men har da klart å vokse opp til å bli en it-nerd likevel. Min løsning var litt mer langvarig og tilfeldig enn å møte opp og knuse kneskåler - eller å få mine egne knust, med en anmeldelse på kjøpet. Da jeg var femten begynte jeg i skytterlag. Det høres ganske teit ut, men jeg fikk etterhvert ord på meg for å være treffsikker på banen, og da jeg fylte 16 kjøpte jeg mitt første våpen. Flere lovlige våpen fulgte på senere. Dette fikk "noen" nyss om fra "noen andre", og det hjalp fælt. Siden ble jeg kjent med endel skrotnisser i diverse mc-miljøet, og etter å ha jobbet noen år på Oslo S. ble jeg kjent med endel særinger der også, fra gjenger du sikkert har hørt om. Etter dette har "trusselbildet" blitt ganske fraværende. Så mitt råd er ganske enkelt; få deg en sunn hobby og sosialisér deg! Det gjør underverker! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 Ta kontakt med politiet ja og anmeld det! Har du noen av meldingene fortsatt så kan politiet med samarbeid fra f.eks. Telenor eller NetCom finne ut av hvem som sendte denne meldingen osv... Vold løser ikke alt... det gjør ofte ting bare verre. Lenke til kommentar
gimme Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 Steike tid! Burefitte ass! Snakker vi billig eller ? Ta deg en tur til Hareid å hent noen Bolere til å beskytte deg Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 Ikke legg ei hånd på han. I en eventuell rettsak vil du da inneha tyngden av bevis, og kunne gi ham en god fik i rettsmessig forstand. Gi full fitte på å få politiet med på laget ditt, og grin for all det gale han gjør. Vitner, sms etc er gode å ha i ryggen. Er du riktig heldig kan dette gå i din favør, big time. Få en statusoppdatering på situasjonen nå? Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 Hva feiler Anne? Og typen? Hva røyker han? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 Hva feiler Anne? Og typen? Hva røyker han? 6682496[/snapback] Anne er ei ung tøsete småhore, forstret frem på lav moral og dårlige holdninger, skapt at et samfunn i nedoverbakke.. Typen har røyka fluesopp, mens han har sendt inn alt for mange SMS til VoiceTV hvor man kan få vite "gansta" -navnet sitt.. Jævla møkkafolk! Lenke til kommentar
haarod Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 Gjør som alle tøffingene gjør. Hyr deg et par narkomane eller noen bolere som trenger penger til knask. For et par tusinger så ordner det seg nok 6676634[/snapback] Støtter den. Var nettopp en episode hvor noen gjorde dette i ett gjengoppgjør her. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 Som de fleste mot slutten her sier, så er nok det beste å gå til politiet. Selvom, hadde jeg bodd i Ålesund, skulle jeg gladelig vært med hvis du finner ut at du skal konfrontere de jævlene. Anmeld, og håp på det beste. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 Vis du er heldig så loker han også på diskusjon.no og har sett posten og din mening Lenke til kommentar
St-Cruz Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 Vis du er heldig så loker han også på diskusjon.no og har sett posten og din mening 6682614[/snapback] Han er ikke kul nok Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 Hva feiler Anne? Og typen? Hva røyker han? 6682496[/snapback] Anne er ei ung tøsete småhore, forstret frem på lav moral og dårlige holdninger, skapt at et samfunn i nedoverbakke.. Typen har røyka fluesopp, mens han har sendt inn alt for mange SMS til VoiceTV hvor man kan få vite "gansta" -navnet sitt.. Jævla møkkafolk! 6682569[/snapback] Jeg kommer aldri til å forstå at noen kan oppføre seg sånn! Lenke til kommentar
Bone Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 (endret) Mirann; Ikke jeg heller ..som nevnt på første/andre side, så er jeg vel enten for gammel, eller for naiv til å forstå dette.. Endret 15. august 2006 av Bone Lenke til kommentar
Ev1BL Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 Hva med å ta julingen? For så å rigge opp kameraer og fullføre det hele med et ålreit søksmål? hmm nei kanskje ikke... det har ikke jeg noe peiling på. Altså... Det du skulle fått til var å utfordret han til en mot en. Den typen patetiske amøber, er veldig på dette med "respekt" og det. Så om du hadde klart å konfrontert han med det på en måte slik at han bare ikke kan si nei(mens tøffing-kameratene hans ser på gjerne), så har du en litt bedre sak i det minste. Du er eldre enn han om jeg ikke husker feil. Da har du et psykisk overtak på den måten. Selv om han kanskje virker veldig sikker, så er han ikke det. Blir det til one-on-one bare gå helt berserk utifra starten. Du må være den som styrer. Overrask han. Selv har jeg vært innvolvert i lignende. De skulle banke meg, de truet meg på sånn barsk måte med femten stykker og det. Disse karene bestod av både større og mindre folk enn meg. "Lederen" av oppgjøret mot meg, var tøff med mange, men ikke så tøff alene. Jeg husker ikke så godt men mener å ha dratt noe sånt som: "Ja kanskje dere kan banke meg, men jeg vet at det tar lengre tid for de til å komme å hjelpe stakkars deg, enn det tar for meg å banke deg så du ikke kan stå på bena, og da er liksom poenget ditt borte." Mulig disse her var mer pysete, og jeg ber deg, ikke prøv noe sånt som det jeg gjorde der. Det var, når jeg tenker over det nå, dumt gjort. Skal sies at det funket som bare pokker og de holdt seg unna. Den typen personer er egoistiske. For eksempel dersom en kamerat av de skal bli banket da, og de vet de ikke kan vinne i et eventuelt basketak, vil de holde seg unna. Feige altså... for hva annet kan drive ungdommer til å gå 10 på 1. Det du må klare er å utnytte det. Hadde du f.eks klart å splittet den "gjengen" der, og laget en konflikt mellom dem, hadde du vært langt på vei. Det triste er at, uansett om de banker deg eller ikke, har de klart å gjøre deg redd. Du blir tvunget til å være bekymret. Dette er over tid veldig slitsomt, og kan føre til ikke-så-bra saker for din psykiske helse. Det er etter min mening det værste med slike saker. Gå til politiet. Dersom politiet ikke nedprioriterer saken din, lag mediastyr over det. TV, aviser, bare tips så mange journalister og lignende om saken som mulig. Noen vil fatte interesse. Det vil jeg tro du klarer i en slik sak. Bare se her på diskusjon.no, kjempeoppstyr og masse provoserte mennesker. Jeg tror det er værdt å prøve på og din beste sjanse. Og som sagt tidligere, hold lavest mulig profil. Jeg ønsker deg all lykke til i denne forferdelig kjedelige saken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg