clario Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 Kjøp en iPod Nano og bruk en av disse metodene: 8 Ways to Kill Someone with the Nano Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 hvis du har litt tid Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 anmeld!, da ringer de hjem til ham. han må møte på høring. vis sms som bevis på at du er truet på livet. han får restraining order, altså kan ikk komme nær deg. gjør han det blir det bot og fengselstid. Lenke til kommentar
Swolebraham Lincoln Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 Setter en tier på at duden som skal banke Vegard er b-real og derfor er han bare redd for hva som skjer med han 1 Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 Har hatt mye med mange sånne drittsekker å gjøre, pleier som regel å løse det med å møte de med noen kompisene dine. La de stå i bakgrunnen gi han en advarsel. Tar han ikke advarslen så anmelder du han, hvis ikke anmeldelsen rekker fram tar du å banker vett inn i skallen på han. Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 (endret) ***dobbelpost*** EDIT 2: trodde jeg EDIT3: gi ham juling Endret 15. august 2006 av jolleguten Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 hvis du har litt tid 6680056[/snapback] Er ikke dette litt bedre? Hehe Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 Skal dere diskutere våpen så kan jeg garrantere at det er en egen thread for akkurat det Lenke til kommentar
DNA Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 Vis han hadde kommet med den ak47 tror jeg han måtte sone en liten stund Lenke til kommentar
Aykon Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 Føler me deg mister. Havna i bråk med ein stor gjeng i sandnes 1 gang. Det blei rettsak ut av det, og fyren måtte i fengsel. (kan legges til at fyren også kom til og bli sendt ut av landet neste gang) Politiet/ambulanse sto klar til og rykke inn når bråket startet. Så dei fikk bare inn noen slag før det var ein haug med politi osv. Politi fikk alt bevis dei ville ha, +4 fornærmede. Meg og noen kompiser. Ikke gøy etterpå, men hørte aldri noe mer fra gjengen. Men du, lykke til. Bank driten ut av dei. Dump dei i aolesundet etterpå. Lenke til kommentar
................... Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 Heller Colt M4 med SOPMOD. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 Dette var en imponerende rasktvoksende tråd. Jeg stiller meg i hvertfall bak de som sier at du skal anmelde for overfall og trusler med sms-ene som bevismateriale Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 1. du annmelder han, og viser politiet alle trusslene du har fått. pr. sms. 2. du Møter fyren som skal banke deg, uten backup av dine venner (men med flere sivile purker rett i nærheten som overvåker alt. 3. Purken tar den jævelen og burer han inne. 4. du går fri, og hvis du føler du trenger beskyttelse, ta kontakt med purken å spørr om å få en politi til å passe på deg Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 (endret) hvordan fikk typen til denne jenta vite det egentlig? O_o 6676659[/snapback] Det er sånn det fungerer her i Ålesund. Jeg er sikker på hun gjorde det så typen kunne vise muskler og få streetcreds.. 6676666[/snapback] Det er det vi så fint gjerne omtaler som idioter og tapere. Kjerringa fortjener minst like mye bank. En feit smekk i trynet, ei spyttklyse når hu ligger på bakken og griner og "Di dumme merr" ist Krieg. Så kan du konsentrere deg om fyren. 6676706[/snapback] Gutter kan ikke slå jenter. Da får man større problemer. Men har du ikke en venninne som kan ta oppgjøret? Kom igjen gutta nå samles vi i Ålesund og gir fyren sikkelig bank, også sier vi "kødder du med en nerd kødder du med alle" 6676766[/snapback] :!: 1. Si det som det var. Hun sa hun var fri. HENNES ansvar. 2. Ikke gå alene. 3. Unngå konfrontasjon. 4. Blir du angrepet? Fang høyre arm midt i slaget med venstre, legg høyre arm over hans, bøy armen bak, legg ham ned, og vri til han gir seg. Meget vondt. Skader er usannsynlige. Det imobiliserer ham totalt. KUN selvforsvar. Meeen. Siste løsning. Anbefales ikke. Endret 15. august 2006 av Simon Aldra Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 4. du går fri, og hvis du føler du trenger beskyttelse, ta kontakt med purken å spørr om å få en politi til å passe på deg 6680391[/snapback] Hahaha, som om politiet har råd til det. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 Jeg synes du se bort i fra alle "skaff folk og bank ham"-tips som har kommet. Gjør heller det du SKAL i slike situasjoner; ta kontakt med politiet, og vis dem meldingene. Anmeld fyren for legemsbeskadigelse og drapstrusler. Jeg kan ikke fatte å begripe at dere kan oppfordre fyren til mer vold! Som alle vet; vold avler vold. Det er IKKE veien å gå. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 (endret) 4. du går fri, og hvis du føler du trenger beskyttelse, ta kontakt med purken å spørr om å få en politi til å passe på deg 6680391[/snapback] Hahaha, som om politiet har råd til det. 6680485[/snapback] hva tror DU politiet sin oppgave er til? Jeg synes du se bort i fra alle "skaff folk og bank ham"-tips som har kommet. Gjør heller det du SKAL i slike situasjoner; ta kontakt med politiet, og vis dem meldingene. Anmeld fyren for legemsbeskadigelse og drapstrusler. Jeg kan ikke fatte å begripe at dere kan oppfordre fyren til mer vold! Som alle vet; vold avler vold. Det er IKKE veien å gå. 6680489[/snapback] Ja, dere ser hvordan det er nedi midtøsten ol. Endret 15. august 2006 av vegis Lenke til kommentar
DNA Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 Du kunne jo lært deg litt Jeet Kune Do (Altså nå mener jeg forsvars teknikkene). Lærte en del av http://video.google.com/videoplay?docid=86...&q=Jeet+Kune+Do Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 Ok, skal si det pent en gang til, hold dere unna emnet vold og forsvarsteknikker, det har intet for seg og det skal ikke være en oppfordring til å yte vold på noen som helst. Er det forstått? Eller må man komme med ninjaen sin her og rydde? :\ Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 Og siden vold ikke er lov her. Da er alt jeg kan si gå til politiet, si du er redd og at de må gjøre noe, og få til svar at det kan de nok ikke gjøre pga alle kunne sendt meldinger fra mobilen hans, du kan ikke bevise at han hadde noe med folkene på døra de og gjøre, og de har for lite ressurser til å gi deg beskyttelse, men de kan gi fyren en advarsel. De gjør det han finner ut at du sladra til politiet og du blir banka skikkelig opp. Typisk norsk politi. Syns virkelig modene at dette er rette veien å gå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg