Gå til innhold

Trenger tips - skal få "grisebank" - LØST

veos

Anbefalte innlegg

Men til trådstarter: legg ut fult navn og nummer til både "Anne" og han andre typen. Bare hundre smser/telefoner fra random personer om dagen burde drive han til vanvid.

6679213[/snapback]

Det er IKKE framgangsmåten. Du skal ikke legge ut personinfo om vedkommende med mindre han/henne sier seg enig om det at det legges ut.

6679247[/snapback]

Men hva synes du? Fortjener han det? Og hvis flere hundre personer ringer og sier at han ikke rører vegard for da blir det bråk så tror jeg han holder seg unna.... beste ideen jeg har hørt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men hva synes du? Fortjener han det? Og hvis flere hundre personer ringer og sier at han ikke rører vegard for da blir det bråk så tror jeg han holder seg unna.... beste ideen jeg har hørt.

6679592[/snapback]

Hva vedkommende fortjener skal ikke jeg uttale meg om. Personen som kommer med truslene gjør dette på feil fremgangsmåte rett og slett og det er ikke måten å gjøre det på i det hele tatt. Og at diskusjon.no skal være en plass der man kan få personer til å ringe å true andre med bank tviler sterkt på at hverken forumstyret eller andre her ønsker at det skal være. Så please, hold dere unna slike idèer selv om det er aldri så fristende å gjøre.
Lenke til kommentar

Der hadde jeg lest 11 -12 sider...

Politiet er nok den beste løsningen på problemet... Den nest beste er faktisk at du, eller foreldrene dine kontakter hans familie.

Din familie og du møter hans familie og han. Så snakker dere sammen, og dermed er problemet løst.

Dette er med forbehold om at familien hans er relativt normal.... :ermm:

Lykke til! Du har iallefall 11 sider forumbruker i ryggen :love:

Lenke til kommentar

politiet er lurest. få de til å ringe han supertøffe 16åringen som jeg forresten har svært lyst til å knekke nakken på. bare fordi jeg vet ossn type menneske han er (host shitkid host).

ellers, om du skal få juling, ha på deg bukse og jakke som tåler litt, slik at du ikke får skrubbsår.

Lenke til kommentar

6679592[/snapback]

Hva vedkommende fortjener skal ikke jeg uttale meg om. Personen som kommer med truslene gjør dette på feil fremgangsmåte rett og slett og det er ikke måten å gjøre det på i det hele tatt. Og at diskusjon.no skal være en plass der man kan få personer til å ringe å true andre med bank tviler sterkt på at hverken forumstyret eller andre her ønsker at det skal være. Så please, hold dere unna slike idèer selv om det er aldri så fristende å gjøre.

6679613[/snapback]

Er vel ingen mods som sier noe om han sender nummerte hans på PM til alle?
Lenke til kommentar
Gjør som en kompis, drikk deg så drita at du ikke kjenner noe, og la det stå til.  :ermm:

6679815[/snapback]

Er du drita nok så husker du heller ikke at du har fått juling. :p

6679829[/snapback]

Men du kjenner det nok dagen etterpå.

6679839[/snapback]

aah... ingenting slår følelsen av å våkne en morra med dundrende hodepine, sår her og der og en haug av blåmerker, for så å tenke "Hva faen gjorde jeg egentlig i går?" :ermm:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Er vel ingen mods som sier noe om han sender nummerte hans på PM til alle?

6679843[/snapback]

Nei, det sier jeg ikke i det hele tatt. Og det er heller ikke en ting som skal skje i det hele tatt på dette forumet. Det er utlegging av info om personen som han som kommer med truslene selv skal godkjenne så nei, slike ting skal heller ikke gjøres.
Lenke til kommentar
Streetcreds? herre... har deler av fjortissungdommen i Ålesund blitt sånn nå? Er slutt på den tiden da vi som 11-åringer samla 20 unger og gikk løs på hverandre oppe i Skaret på moro.

Politiet i Ålesund tviler jeg på gir faen i drapstrusler. Fadern jobbet på kammeret i et par år, så jeg vet sånn ca hvordan lista ligger er hos de.

Bor du i sentrum eller indre Ålesund?

6677930[/snapback]

Karen bor i Skarbøvika, selv bor jeg i Spjelkavika, mao på andre siden av byen! :roll:

Lenke til kommentar

Jeg kan nesten vedde en god del penger på at politiet ikke kommer til å blande seg inn i denne saken. Med mindre det hadde vært mulig å blandet inn presse i saken. Hvis du kunne gått til avisa for å pushe politiet hadde det hjulpet. men dette er vel selvsagt vanskelig for deg, fordi da kommer denne karen til å bli rasende antar jeg...

Har selv hatt endel erfaring med at politiet gir blaffen i drapstrusler dessverre...

Lenke til kommentar

Somsagt, Anne burde fått svi i denne saken her. Det er hun som er synderen, hun sa selv at hun var singel, og eneste du gjorde var å forholde deg til det.

Btw...

Hvordan ser han lille dritten ut ? Har han en blinkprofil eller noe ?

Legg den ut så alle her på forumet få si sin mening til han.

Lenke til kommentar

Jeg må bare påpeke at anne ikke har noenting med saken å gjøre. Hvem hun kliner med\hvem hun velger som type er da irrelevant. Det som er relevant i denne saken er at trådstarter blir utsatt for vold, og at noe slik som sjalusidrama _ikke_ kan rettferdiggjøre dette.

Edit herregud, blir jo helt feil mening om man glemmer "ikke" et sted.

Endret av snoemann
Lenke til kommentar
Jeg må bare påpeke at anne ikke har noenting med saken å gjøre. Hvem hun kliner med\hvem hun velger som type er da irrelevant. Det som er relevant i denne saken er at trådstarter blir utsatt for vold, og at noe slik som sjalusidrama kan rettferdiggjøre dette.

6680011[/snapback]

Så det å gjøre fyren litt sjalu rettferdiggjør det at han mista 3 tenner?
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...