Gå til innhold

Trenger tips - skal få "grisebank" - LØST

veos

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
men forsvar innebærer ikke 5 folk med balltre..

6679162[/snapback]

Det gjør jo det for han andre fyren. Hva skal man gjøre da?

6679190[/snapback]

Stikke å anmelde.. purken kan ikke ignorere deg.. Får han nok anmeldeldser mot seg må de gjøre noe..

Lenke til kommentar
Stikke å anmelde.. purken kan ikke ignorere deg.. Får han nok anmeldeldser mot seg må de gjøre noe..

6679214[/snapback]

Jeg er enig i det, men det virket som at politiet ikke kan gjøre noe, siden de ikke har 100% håndfaste bevis.

men særiøst det er bare og være tøff i tryne tilbake mot dem. de er sikkert feige så fort du er flere en dem og tøffere i trynet

Er det egentlig noen vits i å være tøff i trynet? Heller lav profil, mener nå jeg.

Lenke til kommentar

Du kan jo alltids gi ut nr. hans slik at noen her på forumet med skummel stemme kan skremme han litt ^^

ellers har du noen valgmuligheter:

1: Få vett i hodet hans, si at "Anne" ikke er noe å samle på da hu har rota med 3-4 andre, så vis han vil grisebanke deg, må han faen også grisebanke de andre også, det kalles rettferdighet!

2: Skaff en svær gjeng på 100+ folk og jag ræva hans ut av Ålesund i noen år framover.

3: Anmeld alt til politiet, ta med bevis(deg og kjeven din, faren din, tannlege) og si at vis de ikke gjør noe så tyr du til valmulighet nr.2 og at det kan gå hardt utover innbyggertallet i lille Ålesund.

Endret av mushi
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Men til trådstarter: legg ut fult navn og nummer til både "Anne" og han andre typen. Bare hundre smser/telefoner fra random personer om dagen burde drive han til vanvid.

6679213[/snapback]

Det er IKKE framgangsmåten. Du skal ikke legge ut personinfo om vedkommende med mindre han/henne sier seg enig om det at det legges ut.

Lenke til kommentar
Du kan jo alltids gi ut nr. hans slik at noen her på forumet med skummel stemme kan skremme han litt ^^

ellers har du noen valgmuligheter:

1: Få vett i hodet hans, si at "Anne" ikke er noe å samle på da hu har rota med 3-4 andre, så vis han vil grisebanke deg, må han faen også skrive banke de andre også, det kalles rettferdighet!

2: Skaff en svær gjeng på 100+ folk og jag ræva hans ut av Ålesund i noen år framover.

3: Anmeld alt til politiet, ta med bevis(deg og kjeven din, faren din, tannlege) og si at vis de ikke gjør noe så tyr du til valmulighet nr.2 og at det kan gå hard utover innbyggertallet i lille Ålesund.

6679229[/snapback]

Her har vi det ja. Helt rolig, forteller du bare at blir det ikke gjort noe, så forsvinner bare diverse personer. Så kan vi heller snakkes etterpå :)

Lenke til kommentar

Sånne typer som han, skulle ha blitt skutt på stedet,

Jeg ville -ikke- ha gått til angrep, men i stedet forberedt meg på et

Prøv å snakk med noen som kan litt kampsport, lær deg noen enkle effektive knep som kan hjelpe deg

Hvis du ligger lavt en stund, kan det hende at det hele glir stille over

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Sånne typer som han, skulle ha blitt skutt på stedet,

Jeg ville -ikke- ha gått til angrep, men i stedet forberedt meg på et

Prøv å snakk med noen som kan litt kampsport, lær deg noen enkle effektive knep som kan hjelpe deg

Hvis du ligger lavt en stund, kan det hende at det hele glir stille over

6679305[/snapback]

Som sagt; slå på/mot kragebeinet, det knekker før du veit ordet av det ...

Lenke til kommentar

Snakker om enkle effektive triks.

Slå mot kragebein, mellomgulv, nese eller tinning. Evt. min personlige, men litt vanskeligere, favoritt; bak øret der det går rett inn til hjernen. :p

Ellers er løpefart en slager, og lighter inni hånda for å gjøre hånda hardere.

Lenke til kommentar

Hmm.. Skulle du virkelig ikke finne noe hjelp fra polititet.. så er det å skremme vettet av han en løsning.. ikke foran masse venner av han siden han da blir driti ut å kan tenkes å ønske oppreising..

Når jeg var yngre var det en som var ute etter meg, det stoppet brått da brodern en dag så seg lei å jagde karen et par kilometer.. :D

Lenke til kommentar

Jeg tror vi skal rette denne diskusjonen BORT fra ting og hint om hvordan skade vedkommende. Det er IKKE måten å gjøre ting på i det hele tatt og man rissikerer å skade personer mere en det som var ment i det hele tatt og man kan i værste fall bli nødt til å betale erstattning til personen som kommer med truslene.

Så, folks, hold dere unna "spark han i skrittet, hent hagla" og lignende kommentarer er dere snill.

Lenke til kommentar

Huff så mye feil som nevnes, som aldri vil lede til noe bedre. Ring han her og nå, om han er så lysten på å få banka deg opp, la han gjøre det, selv om det kan virke litt skummelt. Bli ferdig med det, slike ignorante mennesker vil aldri gjøre noe positivt uansett.

Nei gutt, bli ferdig med dem så slipper du å tenke på det mer. Du kan le av han om noen år, da han fremdeles løper rundt og truer med bank, da du selv sitter med en strålende fremtid foran deg. Du vil aldri kunne gjøre disse menneskene til noe bedre enn de er, så bare ignorer dems dumhet og bli ferdig med dem.

Quoter fra en kjent norsk film:

Dere kan ikke røre meg

Lenke til kommentar
Jeg tror vi skal rette denne diskusjonen BORT fra ting og hint om hvordan skade vedkommende. Det er IKKE måten å gjøre ting på i det hele tatt og man rissikerer å skade personer mere en det som var ment i det hele tatt og man kan i værste fall bli nødt til å betale erstattning til personen som kommer med truslene.

Så, folks, hold dere unna "spark han i skrittet, hent hagla" og lignende kommentarer er dere snill.

6679366[/snapback]

Enig at hagle komentarene er litt drøye.. men et par pekepinner om hvor han burde slå for at den andre skal få vondt ser jeg ikke det fæle i.. Det er snakk om selvforsvar..

Lenke til kommentar
Enig at hagle komentarene er litt drøye.. men et par pekepinner om hvor han burde slå for at den andre skal få vondt ser jeg ikke det fæle i.. Det er snakk om selvforsvar..

6679401[/snapback]

Vel, trenger han hint til selvforsvar så syns jeg vedkommende kan ta det et annet sted. For slik det har blitt fyrt opp i denne threaden her så tror jeg vi kan sette en fin strek på basic selvforsvar. Trenger han info om det så kan han bruke andre midler en denne threaden for å skaffe seg slik informasjon :)
Lenke til kommentar

Faen det var en kinkig situasjon du har havna i, har vært i likedan situasjon, men heldigvis hadde jeg mange som backa meg opp.

Du bør vel bare prøve å fortelle politiet at du trenger politibeskyttelse, eventuelt skaffe deg en pistol eller noe slikt. Prøve å ikke gå så mye alene, og holde deg vekk fra mørke bakgater.

Veit ikke hva slags miljø dere har i Ålesund, men det der hørtes skummelt ut. Er det en slags gjeng?

Lenke til kommentar

Gå til rota av problemet, "Anne". Det er vel det beste du kan gjere. (Nei, ikkje banke opp ho, men spør kva i huleste ho held på med... Ta det heile opp eller noko slikt og gje det til den viltre guttebassen på 16år)

Høyres ut som ein ganske ekkel sitausjon det der, håper alt går bra.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...