Gå til innhold

Trenger tips - skal få "grisebank" - LØST


veos

Anbefalte innlegg

Samme skjedde med meg, men jeg har ganske mange folk i ryggen så det er ikke noe stress, men det ente opp med at det blei slosskamp da, han fikk juling med et kosteskaft^^ it was funny, men i din situasjon ville jeg enten klikka helt mongo å dratt en Boondock Saints eller....ja vis jeg får slått fra meg er jeg fornøyd da tar jeg gjerne konsekvensene for det, men fornuftige mennesker gjør ikke ting som det "Anne og typen" har gjort da, han er stor i kjeften, da er det din plikt å være større i kjeften, sånn jeg ser på det ihvertfall. Unasett hva du gjør så tenk på konsekvensene, det skjer alltid noe, og når det gjelder slossing og hevn er det så godt som aldri noe godt, vis du sloss, er man ganske sikker på hva som skjer etterpå

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bra du har gått til politiet. Det er første skritt. Og fy faen for en drittfitte - unnskyld utrykket - "Anne" var.

 

Vet ikke om det går an å svare på meldingene og møte folket, med politiet i bakgrunnen, slik at de kan ferskes om de prøver seg på noe? Det vil vel også være et indisie (er det ikke det det heter) på at det sannsynligvis var de som slo deg på søndagen.

 

Føler med deg, mann. Enkelte folk skulle bare hatt et nakkeskudd.

 

edit @M-J: what the fuck? Trådstarter har da ikke gjort noe. Hvorfor skal han i det hele tatt risikere å bli involvert i enda mer vold? Hvor er logikken i det?

6676621[/snapback]

 

 

Enig med deg der mann! Du kan ikke gjøra noe bedre.. Møt den dritt sekken og dea med deg purken! :yes:

 

edit leif

Endret av M.F.
Lenke til kommentar

Seriøst.. Herre gud. Dagens ungdom.

 

Gjeng-oppgjør i en alder av 16-18, Streetcred... Verden går under sier jeg.

 

16-årige drittunger trenger kun to ord. Nebbtang og testikler. You do the math.

 

Nei, seriøst.

Som flere har sagt. Du *er* blitt banket allerede, din far, tannlegen og naboen er vitne på dette. Du har SMS'er liggende, samt at noen på den festen *må* ha fått med seg at "Anne" klinte med flere.

 

Framlegg problemet rolig ovenfor politiet, innrøm du er redd (noe jeg regner med du er). Navngi de du kan, også de på din side av saken (Pappa, nabo, tannlege, andre festdeltakere).

 

Regner med Politiet tar saken på alvor om du fremstår som oppriktig.

Gi beng i all form for trusler/vold/ ovenfor nevnte drittunge da dette bare skader din sak.

Lenke til kommentar
Jeg foreslår du kommer hjem til meg og kona i Ulsteinvik. Vi kan lage kakao og boller. Så kan vi sitte trygt i skjul bak sofaen vår og se på Star Trek, spille sjakk og ha det trivelig mens idioten leter Ålesund rundt etter deg en måneds tid.  :)

6678990[/snapback]

Jeg vil også. :cry:

Lenke til kommentar

Skal du ty til våpen så er det i såfal for å bruke det.

Som trussel så kan du ende opp med "my dick is bigger then yours" eller som Einar Førde ville sagt det "mitt gevær er lengere ein ditt" og volden bare eskalerer, så hold våpen utenfor om du ikke synes 21 år bak lås og slå høres fristende ut.

Lenke til kommentar
Skal du ty til våpen så er det i såfal for å bruke det.

Som trussel så kan du ende opp med "my dick is bigger then yours" eller som Einar Førde ville sagt det "mitt gevær er lengere ein ditt" og volden bare eskalerer, så hold våpen utenfor om du ikke synes 21 år bak lås og slå høres fristende ut.

6679064[/snapback]

 

 

Tss, du hadde ikke fått 21 års fengsel i norge om du så hadde spurt om det

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Skal du ty til våpen så er det i såfal for å bruke det.

Som trussel så kan du ende opp med "my dick is bigger then yours" eller som Einar Førde ville sagt det "mitt gevær er lengere ein ditt" og volden bare eskalerer, så hold våpen utenfor om du ikke synes 21 år bak lås og slå høres fristende ut.

6679064[/snapback]

 

 

Tss, du hadde ikke fått 21 års fengsel i norge om du så hadde spurt om det

6679077[/snapback]

 

Å komme i fengsel for å bli truet av en idiot er ganske unødvendig selv om du ikke får 21år, er 15år fortsatt ganske lenge

Lenke til kommentar
Tror ikke 10 år er så forferdelig lukrativt uansett.

Tror han hadde fått 21 år om det kom fram at han var stolt av det og angret ingenting.

6679113[/snapback]

 

 

Fengsel i norge er allikavel ikke så ille i forhold til andre land, kommer selvfølgelig ann på hvor man soner men jeg hadde en veldig hyggelig opplevelse og kunne godt tenkt meg å gjort det om igjen, ånei men allikavel av erfaring er ikke fengsel ille, 1 eller 10 går fort, masse trenging og tanken på hevn gir deg bare mer energi og mer ståpå vilje får å komme seg ut å gi personen juling

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Tror ikke 10 år er så forferdelig lukrativt uansett.

Tror han hadde fått 21 år om det kom fram at han var stolt av det og angret ingenting.

6679113[/snapback]

 

 

Fengsel i norge er allikavel ikke så ille i forhold til andre land, kommer selvfølgelig ann på hvor man soner men jeg hadde en veldig hyggelig opplevelse og kunne godt tenkt meg å gjort det om igjen, ånei men allikavel av erfaring er ikke fengsel ille, 1 eller 10 går fort, masse trenging og tanken på hevn gir deg bare mer energi og mer ståpå vilje får å komme seg ut å gi personen juling

6679131[/snapback]

 

Enig med deg i at fengselsstraff i Norge er mild sammenliknet med andre land, men allikevel er det ganske bortkasta å måtte komme i fengsel for å bli kvitt han syke fyren :S

Lenke til kommentar

Det er bare å politianmelde dette, vis fram sms meldinger, forklar situasjonen, vitner, og tar de ikke anmeldelsen alvorlig sier de at du kommer til å forsvare deg med alle midler om mange personer skulle komme etter deg(kniv er en fin ting å ta med). Da sier de nok noe annet, hvis ikke får du ringe mora hans så blir det andre saker.

 

Men du burde nok skaffe deg en kniv å ha med deg, hvis folk kommer mot deg(altså for å angripe) og du stikker til dem så er det selvforsvar, etter det poststarter har forklart er de 16 åringene bare snakk og ingen handling. Kommer dem mot deg stikk en kniv/sprettkniv rett i låret/armen/magen/sida/whatever, det gjør helvettes vondt og de vil ligge nede med en gang.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476

Hvis de skulle angripe deg og du ikke har noe slags våpen vil jeg råde deg til å slå mot kragebenet. Det er visstnok veldig skjørt og lite skal til for at det brekker, noe som fører til at armen blir hengende rett ned ...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...