fompa Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 hei folk! jeg har ett problem med att foreldra mine har finni ut koden til safen min og kan bare gå inn i den når som helst, og der er en del ting der nå som de ikke trenger se! noen som vet hvordan jeg kan skifte koden? skal komme med bilder i morgen... kjøpte den på coop, 40 liter eller no til 1700,- her sitti og sedd sjøl og skrudd den fra hverandre men fatter ikke en sjit... blir bare samma koden uansett hvordan jeg setter inn "låseskivene", vrang og feil rekkefølge blir det samma uansett... *desperat* Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Ta tingene ut av safen og legg de et annet sted. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 kjøpte den på coop, 40 liter eller no til 1700,- her sitti og sedd sjøl og skrudd den fra hverandre men fatter ikke en sjit... blir bare samma koden uansett hvordan jeg setter inn "låseskivene", vrang og feil rekkefølge blir det samma uansett... 6676503[/snapback] Har safen et modellnr og navn? Regner med at det fulgte med bruksanvisning da kjøpte den (tviler på at koden var satt av produsent og beregnet på videre bruk av eier.) Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Snille foreldre du har da.. Lenke til kommentar
fompa Skrevet 15. august 2006 Forfatter Del Skrevet 15. august 2006 kjøpte den på coop, 40 liter eller no til 1700,- her sitti og sedd sjøl og skrudd den fra hverandre men fatter ikke en sjit... blir bare samma koden uansett hvordan jeg setter inn "låseskivene", vrang og feil rekkefølge blir det samma uansett... 6676503[/snapback] Har safen et modellnr og navn? Regner med at det fulgte med bruksanvisning da kjøpte den (tviler på at koden var satt av produsent og beregnet på videre bruk av eier.) 6677188[/snapback] Koden fulgte med fra coop'en så var det ikke noe som sa hvordan jeg kunne skifte den heller. men har tengt på det inatt, men da må jeg begyne og slipe og sveise... Lenke til kommentar
PerB Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 kjøpte den på coop, 40 liter eller no til 1700,- her sitti og sedd sjøl og skrudd den fra hverandre men fatter ikke en sjit... blir bare samma koden uansett hvordan jeg setter inn "låseskivene", vrang og feil rekkefølge blir det samma uansett... 6676503[/snapback] Har safen et modellnr og navn? Regner med at det fulgte med bruksanvisning da kjøpte den (tviler på at koden var satt av produsent og beregnet på videre bruk av eier.) 6677188[/snapback] Koden fulgte med fra coop'en så var det ikke noe som sa hvordan jeg kunne skifte den heller. men har tengt på det inatt, men da må jeg begyne og slipe og sveise... 6677664[/snapback] Da har med andre ord safen ikke noe navn eller modellnummer og alle safene solgt fra Coop har samme kode? Jeg har enda ikke sett noe utstyr med kodelås hvor brukeren ikke selv kan endre koden. Lenke til kommentar
fompa Skrevet 15. august 2006 Forfatter Del Skrevet 15. august 2006 etter 2 - 3 timers "mekking" har jeg nå klart og skifte koden selv. takk til de som gadd og svare Lenke til kommentar
mermaidman Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 oi oi, gratulere herregud så dårlig apperat det var når det ikke står en bruksanvisning om hvordan å skifte kode... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå