Tøffe-Tetra Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 hehe. Jeg venta å få se noe skikkelig ekkelt. Manna meg lissom litt opp. Jeg blei rett og slett skuffa Lenke til kommentar
IRCdude Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Nå jeg skal linke til 'Unknown Russian Soldier'? 6679209[/snapback] Å så glad jeg er i deg, hadde ikke sett det klippet.. men så fikk du meg til å google etter det. Jeg SPYR, jeg ble seriøst kvalm av det klippet Julenissen. Anyways: It's an egg, what are they doing to it!? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 (endret) Psh. Det er vel noe alle erfarne internettbrukere må gjennom en gang. Sammen med ditt og datt. (sensurert av jarmo) :---p Edit: Men nei.. Det er ikke noe hyggelig klipp. Endret 15. august 2006 av jarmo Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 hehe. Jeg venta å få se noe skikkelig ekkelt. Manna meg lissom litt opp. Jeg blei rett og slett skuffa 6681309[/snapback] Var ikke det der nok for deg, kanskje? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Nå jeg skal linke til 'Unknown Russian Soldier'? 6679209[/snapback] Å så glad jeg er i deg, hadde ikke sett det klippet.. men så fikk du meg til å google etter det. Jeg SPYR, jeg ble seriøst kvalm av det klippet Julenissen. Anyways: It's an egg, what are they doing to it!? 6681729[/snapback] Hva er det som skjer med "Unkown Russian Soldier", da? Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Nå jeg skal linke til 'Unknown Russian Soldier'? 6679209[/snapback] Å så glad jeg er i deg, hadde ikke sett det klippet.. men så fikk du meg til å google etter det. Jeg SPYR, jeg ble seriøst kvalm av det klippet Julenissen. Anyways: It's an egg, what are they doing to it!? 6681729[/snapback] Hva er det som skjer med "Unkown Russian Soldier", da? 6683908[/snapback] Ligger en fyr på bakken, så kjører de en kniv ned i halsen og begynner å skjære. Jeeze den var jo ikke ekkel en gang, spiste mens jeg så den Svake sjeler.. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Og jeg som ikke har spist frokost enda, men jeg må si jeg ble "litt" skuffet. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Ligger en fyr på bakken, så kjører de en kniv ned i halsen og begynner å skjære. Jeeze den var jo ikke ekkel en gang, spiste mens jeg så den Svake sjeler.. 6683942[/snapback] Så tøff ja. Hvis man har problemer med å se en fyr bli henrettet ved at man kutter hodet av han med kniv mens man hører gurglelydene fra mannen, da handler det ikke om at man er 'svak'. Lenke til kommentar
IRCdude Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Det som skjedde med han russiske soldaten var bare ufyselig, kvalmenes. Stakkars fyr, lå og tenkte på det igår når jeg skulle sove. Lenke til kommentar
Darx* Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Trykka rett på jeg , dritbra Lenke til kommentar
Dinosauromann Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Ligger en fyr på bakken, så kjører de en kniv ned i halsen og begynner å skjære. Jeeze den var jo ikke ekkel en gang, spiste mens jeg så den Svake sjeler.. 6683942[/snapback] Det er hvis en ikke har problemer med å se det at det er noe galt. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Æsj den filmen er kvalm. en bekjent av meg satt å ronka mens han så på den engang.. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Syke forumianere altså, var redd jeg Lenke til kommentar
nonlocality Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 (endret) Jeg turde ikke å se, men så ombestemte jeg meg, jeg klikket på spoilerteksten mens jeg hadde venstre håndflaten over øyene, men så ombestemte jeg meg igjen, men jeg klarte ikke å fjernet bildet med venstre hånda over øyene så jeg fikk sett dette ja. Strømmen må ha gått gjennom hele fyren for skallen sprakk, stakkars fyr. Endret 16. august 2006 av -Dreamer- Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 (endret) Jeg ser ikke bilde , jeg vil se Få fikset det , det står jo bare "user posted image" Endret 16. august 2006 av vivastar Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Jeg ser ikke bilde , jeg vil se Få fikset det , det står jo bare "user posted image" 6686556[/snapback] Ser at bildene er borte, skal sparke ham fredrikrb i rompa når jeg ser han... Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Jeg ser ikke bilde , jeg vil se Få fikset det , det står jo bare "user posted image" 6686556[/snapback] Ser at bildene er borte, skal sparke ham fredrikrb i rompa når jeg ser han... 6686570[/snapback] Bra Men litt offtopic mens vi er inne på temaet ekle bilder og sånt! Er det noen som har vært inne på www.jarmo.org ?? å innpå offensive shit? er det ekte bilder eller photoshoppet bilder? Noen av bildene der syns jeg er litt for ekte til å væra photoshoppet men jeg vet ikke. Noen andre som vet? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Jeg ser ikke bilde , jeg vil se Få fikset det , det står jo bare "user posted image" 6686556[/snapback] Ser at bildene er borte, skal sparke ham fredrikrb i rompa når jeg ser han... 6686570[/snapback] Bra Men litt offtopic mens vi er inne på temaet ekle bilder og sånt! Er det noen som har vært inne på www.??????? å innpå offensive shit? er det ekte bilder eller photoshoppet bilder? Noen av bildene der syns jeg er litt for ekte til å væra photoshoppet men jeg vet ikke. Noen andre som vet? 6686610[/snapback] Ingen linker til makabre sider, takk ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå