Joerghau Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Hei! Noen som kan hjelpe meg med å aktivere Cookies i Win XP...? Kommer ikke inn i nettbanken min, begynner å haste litt! Takker for alle svar. Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 gå på tools, internet options, arkfane: security, sett den på medium. trykk ok, gå inn på nettbanken, overfør masse penger til meg.. eeeh.. kun som en test da, for å se om nettbanken virker. :smile: Lenke til kommentar
Joerghau Skrevet 23. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2002 Sorry, har prøvd det. Men det fungerte ikke. Tipper jeg må inn under "Egendefinert Nivå" og huke av en option der. Noen som vet...? Da ble det dessverre ikke noe penger på deg med det første...! :smile: Lenke til kommentar
Joerghau Skrevet 23. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2002 Her er hva som står under Hjelp for Nettbanken min: Innstilling av web-leser som benyttes til NettBank Det er en forutsetning for at NettBank skal virke at web-leseren aksepterer 'Cookie' (informasjonskapsel). Nedenfor finner du informasjon om hvordan du skal stille inn web-leseren til å akseptere 'Cookie' for de web-lesere som er godkjent for NettBank. Det anbefales å starte web-leseren på nytt hvis du gjør endringer i innstillinger. Internet Explorer 5.x Velg: Verktøy/tools...Alternativ for Internett/Internet Options...Sikkerhet/Security Her skal du sjekke under...Egendefinert Nivå/Custom Level... at det er valgt...Aktivert/Enable... under...Tillat informasjonskapsler for hver økt/Allow per-session cookies (not stored)... uansett hvilket sikkerhetsnivå du velger. Greier ikke finne noe alternativ for Cookies,- eller "Informasjonskapsler" som de kaller det her, jeg! Er det bare jeg som er dum, eller kan noen si meg hvor det er, hvis det i dette alternativet i det hele tatt er der i IE 6.0...? :smile: Lenke til kommentar
Joerghau Skrevet 23. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2002 Ok,- fiksa det. Måtte inn under "Personvern" i stedet for "Sikkerhet". Ordnet seg da...! Lenke til kommentar
Joerghau Skrevet 23. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2002 Okay,- fiksa det nå! Måtte inn under "Personvern" i stedet for "Sikkerhet". Ordnet seg da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå