AT1S Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Jeg har tenkt til å flytte over meste av pcen til et qtek-kabinett, så kan jeg ripe og hamre det opp så mye jeg bare vil 6702619[/snapback] Noen som har problemer med sinnet. Sinnsforstyrret heter det vel Lenke til kommentar
P1rkah Designz Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 ta å pakk den inn i dyna/soveposen og putt puter rundt så kan du kjøre som du har stjålet bensin og stjålet bil Lenke til kommentar
Sock Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Pfft, eske trenger du ikke. Tar bare ekstra plass. Det som kanskje er en grei måte å frakte pc'n på er å feste den med et tau til hengerfestet. Pass på at du har rundt 2 meter tau, sånn at den ikke får så brå svinger (lenger tau, mindre g-krefter) Dette anbefales ikke med skjerm, ettersom faren for riper er stor. Dessuten er skjermen firkantet, og glir ikke så bra. Lenke til kommentar
L.. Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Mitt tips er: Pc og flatskjerm tar jeg et teppe rundt. (Hver for seg sefølgelig) Ta så en stor svart plastpose rundt og tape igjen. Tar liten plass men beskytter godt. Esker må lagres et sted under Lan'et og er bare i veien. CRT skjerm hadde jeg personlig solgt eller brukt til drepe nabokatten med. Noe så tungt og fælt ville jeg aldri tatt med meg på LAN, om grunnen måtte være for å gå ned i vekt. Men samme innpakkingen der også. Grunnen er at dette er på høsten, pc'er er ikke bygget for slikt. Regn og fuktighet. Ta dette fra en EKTE Bergenser. Og du vet ikke hvor lenge du må stå ute og vente. Og om det så skulle begynne å regne. Teppet er for å holde litt mer jevn temp og for å unngå harde slag og riper. Pluss det kan være greit når det blir kaldt, eller du skal sove. Om det er kaldt og fuktig kan det være lurt å vente med å slå på pc'en til den har fått mer rom temp. Siden det kan være kondens på div deler som kan kortsluttes. Står også på de fleste ny innkjøpte tv'er osv. (Av vond erfaring) Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 jeg mista hele kabinettet fra setet og ned på gulvet i bilen en gang (det er ganskel høyt, vi snakker toyota hiace) og det ble bulk i chieftecen min men crt-skjermen reddet seg SKITT!! hehe Lenke til kommentar
.patrick Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Tips: bruk putevar utenpå lcd skjermen, men pute inni selfølgelig, på den måten holde3r skjermen seg pen og du får med puta di Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 19. september 2006 Forfatter Del Skrevet 19. september 2006 tenkte og gjøre det jeg og.. mvh anki Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Tips: bruk putevar utenpå lcd skjermen, men pute inni selfølgelig, på den måten holde3r skjermen seg pen og du får med puta di 6895674[/snapback] Dritbra tips patrick, du eier! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 Tips: bruk putevar utenpå lcd skjermen, men pute inni selfølgelig, på den måten holde3r skjermen seg pen og du får med puta di 6895674[/snapback] Dritbra tips patrick, du eier! 6899085[/snapback] får bare håpe at puta er stor nokk Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Bare ta en eller to runder med blobleplast på LCD'en og teip det.. funker fett.. så setter du pcen på gulvet i bilen, mellom setene.. Lenke til kommentar
Nixnu Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 som noe har sagt før, så er det bare og ta og legge inn puter/tepper, rundt skjermen eller den store dataen, slik at de ikke går i stykker. og så legg det i 2 store svarte søplesekker. Du kan jo også teipe fast putene, slik at du vet at de vil holde seg på plass. Et anne tips er og investere i en tralle som du bruker for å frakte data, brus, redbull, skjerm osv inn i hallen. dette går mye fortere Lenke til kommentar
Running_Target Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Det meste er vell igrunnen nevt så jeg tar bare å benytter annledningen til å si. Barnevogn.... genial idé...... Eller så er det vell bare å legge den pent i bilen å kjøre pent... Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 For all del beskytt pcen/skjermen så godt som mulig, på tg for 2 år tilbake greide jeg å miste lcd skjermen min i bakken i begynelsen av lanet, var sikkelig kjipt, men var ikke all verden og skjermen funka. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg