Armas Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 (endret) Hei! Trenger litt hjelp av dere kyndige. Min venninne skal ha ny laptop og vil ikke høre på meg (sikkert fordi jeg insisterer på macbook). Hun trenger bare laptopen til epost, internett, digitalfoto (ikke photoshop), word og video på toget. Kravene er derfor: Minst 2 timer batteri til å se film, ikke for stor og tung, helst under 2,5 kilo, dvd-brenner. Skal helst ikke se så værst ut (går det an når det ikke er mac? ) Har forløpig funnet denne som jeg synes ser lovende ut: Acer Aspire 3682 til 6500kr http://www.xd.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=69205# den har tilogmed innebygget kamera som hun synes er litt morsomt til msn og skype og sånnt. Men, jeg finner ingen tester eller kommentarer om denne maskinen. Finner den ikke på hjemmesidene til acer engang. Hvorfor det? Er det noen som har noen synspunkter på maskinen? Acer generelt? For meg virker den veldig billig i forhold til hva man får med, er det noe jeg ikke ser? Og- har noen lignende maskiner å foreslå i samme prisklasse? Mvh Armas Endret 14. august 2006 av Armas Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Hei! Trenger litt hjelp av dere kyndige. Min venninne skal ha ny laptop og vil ikke høre på meg (sikkert fordi jeg insisterer på macbook). Hun trenger bare laptopen til epost, internett, digitalfoto (ikke photoshop), word og video på toget. Kravene er derfor: Minst 2 timer batteri til å se film, ikke for stor og tung, helst under 2,5 kilo, dvd-brenner. Skal helst ikke se så værst ut (går det an når det ikke er mac? ) Har forløpig funnet denne som jeg synes ser lovende ut: Acer Aspire 3682 til 6500kr http://www.xd.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=69205# den har tilogmed innebygget kamera som hun synes er litt morsomt til msn og skype og sånnt. Men, jeg finner ingen tester eller kommentarer om denne maskinen. Finner den ikke på hjemmesidene til acer engang. Hvorfor det? Er det noen som har noen synspunkter på maskinen? Acer generelt? For meg virker den veldig billig i forhold til hva man får med, er det noe jeg ikke ser? Og- har noen lignende maskiner å foreslå i samme prisklasse? Mvh Armas 6676090[/snapback] Kan vel si at med hennes behov trenger hun ikke en Mac til 10-12 tusen. Aceren du foreslo så fin ut den. Mye minne, stor harddisk. Det eneste negative er vel kanskje prosessoren, men hva kan man forvente seg for 6500,-. Synes det er et godt tilbud, og Acer er kanongode på bærbare maskiner. For meg ser det ut som et godt kjøp, og har vel egentlig ikke noe annet å komme med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå