sforum Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 (endret) Ringer og sender SMS for det meste, det holder egentlig for meg. Men bruker også Opera Mini, Msn++ Kalender, alarm osv . Bruker av og til radio/mp3 hvis jeg ikke har mp3 spiller med meg. Kameraet bruker jeg omtrent aldri. Har en Nokia 6280 Endret 22. august 2006 av shaaland Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 N73, jeg bruker den til å ringe, videosamtale, sende melding, bilder, mp3, programmer, spill,wap, epost, m.m Lenke til kommentar
molna Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Min private mobil (EL71) bruker jeg mest for noen samtaler og litt MMS/SMS. Har også en pålitelig mobil som brukes kun som vekkerklokke (SXG75). Ellers jobber jeg med mobiler 12t/dagen, har ansvaret for ca 1200 mobiler på jobben og er derfor ofte litt lei av alt som har med mobil å gjøre... Lenke til kommentar
Mit Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Kun ringing og meldinger Har Samsung D500 Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Ringer, sender SMS, lett fotografering, MP3-spiller... VEKKERKLOKKE! Mobilen min er av typen Sony Ericsson W810i.... Veldig fornøyd med den... Lenke til kommentar
zlappfisk Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 (endret) Har en Nokia E60. Den brukes til vanlig ringing, SMS, lese MMS andre sender meg, surfing og MSN (Agile Messenger)når jeg har et WLAN men ikke PC lett tilgjengelig, spilling, leke med gratisprogrammer jeg finner. Har MetrO installert, men siden jeg ikke bor i nærheten av Oslo kan jeg ikke bruke det, siden Oslo er eneste norske by tilgjengelig (synd, skulle gjerne hatt flere). Tester det nok når jeg drar dit på egenhånd en gang. Spiller litt musikk med den når jeg er på tur for moro skyld, har en Creative Zen Sleek for seriøs lytting, men når man har en morsom sang å spille for vennene sine for litt latter, fungerer mobilen godt nok. Den skal også bli bluetooth-fjernkontroll for PC-en min, når jeg finner et program som kan brukes. Edit: Kalender, påminning og vekkerklokke selvfølgelig. Endret 22. august 2006 av zlappfisk Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Ringer? Er vel det den skal brukes til vel? Blir vel en del trykking på det som går de første månedene med ny mobil Lenke til kommentar
Mortex2001 Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Bruker den til SMS og ringe. Lenke til kommentar
hgk5 Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Ringer SMS (+Alarm, Kalender (bursdager), kontakter via BT til Outlook) Mobil: BenQ-Siemens S68 Har hatt S65 i nesten to år nå. Brukte nesten ikke kamera, og fant ut at jeg stortsett ringer og sender meldinger. Derfor ville jeg prøve å gå for en enkel mobil u/kamera. S68 er tynn og lett med minimalt av ekstra funksjoner. Borsett fra at det er kjekt med Adressebok, Enhetsomregner, Alarm, Kalender og BT :-) Lenke til kommentar
marius16 Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Jeg har en Nokia 6280, bruker den til å se tv over 3G, høre live musikk over 3G, sende sms, og musikk, denne bruker jeg vel å merke bare når jeg er hjemme hos mamma i sverige da den har "tre" som opperatør, og de har så utrolig mange geniale funksjoner til 3G osv, for å ikke snakke om at jeg vil kunne bruke MSN messenger på mobil GRATIS resten av hele mitt liv Men derrimot inorge har jeg en W800i som jeg bruker til musikk, sms, litt ringing, vekkerklokke, kalkulator, kanskje ta noen bilder nå og da, og ikke minst så er lyset på den genialt Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Jeg sender meldinger og ringer! Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Ringe og sende meldinger, og til tider hører jeg musikk på den. Kan ikke ta bilder da jeg har prestert å ødelegge kameraet. Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Har en gammal kladd av en k508, så den brukes mest til pankeklokke om morningen. Ellers blir den bare brukt til å se på klokka og litt småringing. Kameraet suger for mye til å taes bilder med. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Klokke, Kalender, Vekkerklokke, Ringe/SMS, brukte den før til Mp3; men ikke nå.. Har K700 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå