moonwalk68 Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Bruker den til ringing, sms, internettsurfing(Opera Mini), bilder til mms og blogging, kalender, vekkerklokke. Ellers hadde jeg en D600e, men den gikk i gressklipperen..Så nå venter jeg på min nye SE K610i Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Har SE W810i og bruker den til: SMS, ringing, mms, wap, digitalkamera, kalender/alarm, MP3 spiller, video og oppkobling til internett med laptop. Ser også litt på mobil-tv men har funnet ut at dette fungere alt for dårlig, er bare hakking. Er dette bedre på mobiler med UMTS? Men funker ypperlig å konvertere video filmer (friends f.eks) til .3gp og laste over på mobilen. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Åååh, jeg må jo ikke glemme att jeg bruker alarm! Sånn som ringer automatisk alle dager, untatt helga. Lenke til kommentar
veos Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 (endret) Sony Ericsson m600i: Sende meldinger, ringe, høre på musikk, lese nyheter, sende/motta e-post, spille Golf på bussen, vekkerklokke, omregning og huske oppgaver/lage notater. Tror det var det hele. Endret 16. august 2006 av vegardostrem Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Sende SMS, høre litt på musikk, ta noen få bilder og ringe bittelitt. K700i. Får nok ny mobil i posten denne uka da Lenke til kommentar
XooooF Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Hmm K500i.. Brukes kun til ringing og sms.. + alarm om morgen.. Lenke til kommentar
Armani Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Heheh ingen bruker 3G, eller ihvertfall nevnt det. Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Heheh ingen bruker 3G, eller ihvertfall nevnt det. 6684219[/snapback] Det kan du jo ikke si. Wap, telefonsamtaler, sms/mms og mobil-tv går jo også over 3G når du er innenfor dekningsområdet. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Bruker den til radio, mp3 spiller, ringe, sms, 3G, internett, bilder. Nokia 6280 Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 E-post og almanakk (Exchange), internett (EDGE/3G), generell underholdning (musikk, film, spill), litt SMS og av og til til å ringe med... HTC TyTN / MTeoR Lenke til kommentar
Nimblex Skrevet 16. august 2006 Forfatter Del Skrevet 16. august 2006 Kjempefint at folk svarer! Kanskje jeg setter opp litt statistikk etter hvert, ser ut til at de aller fleste bruker den til det aller vanligste som som regel finnes på selv de billigste mobilene. Trenger man egentlig en dyr mobil, eller kjøper man den kun for å skaffe seg status? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Rynging, SMS, kalender, vekkarklokke og litt spel. Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Min K700i bruker jeg kun til dette: Vekkerklokke, ringing, klokke/sjekke dato, sms og for å ta bilder på fester. Men den må ha blåtann... Neste gang jeg skal kjøpe mobil blir det nok en som kan det som står over og som tåler en del støt. Men jeg skal ha mobilen min i hvertfall et år til... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Nå: Ringe, sende Sms. Da jobben sponset Qtek S200: Ringe, sms, Email, MSN Messenger, spille bubble breaker til det uendelige. skrive ned story ideer jeg kommer på no og da, sjekke websider jeg pleier å sjekke... jeg vil ha Qtek S200 igjen Lenke til kommentar
bajazzo Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Nokia N70 bruker den jo selvsagt til telefoni og SMS men også til en god del mer; lese e-bøker MSN kalender (Papyrus) holde kontroll på fødselsdager (Symbian-program) film (Smartmovie) kamera, inkl blogfunksjonalitet mail (Profimail) navigasjon (TomTom) internett (Opera) tracking av GPS posisjoner (Phone2GoogleEarth) som da senere leses inn i Google Earth og man får opptegnet ruten man har gått holde kontroll på alt av passord og koder (HandySafe) det var det jeg kom på i farten Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 (endret) Ringe med Sender meldinger Kalender Tidsur-Eggkoketid Mp3 spiller/radio Kamera. Legge inn notater, gjøremål/handleliste. Lommelykt. Vekkerklokke Og mini Opera Så du kan si at jeg er ganke avhengig av denne dingsen. Litt skummelt ja... Telefonen min er en K750i Endret 26. august 2006 av Xpi Lenke til kommentar
Rossifan46 Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Etter jeg fikk meg 3G telefon, først Samsung Z500 og nå SE K800i så har det blitt en del videosamtaler...morsomt...og helt gratis...en bra kombinasjon Lenke til kommentar
robot Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 jeg bruker mest mobilen til Ringe og motta samtaler, sms, mms, epost, radio, mp3, alarmvekking hver dag, bruker wap, bruker kameraet (foto/video), surfer på internett med opera min. kalender, bluetooth. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 for øyeblikket bruker jeg ikke mobilen til en døyt andre SE W810i som er ødelagt... sukk Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 ringe og sende SMS SE P800 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå