Gjest member-101642 Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Rage Against The Machine Alice in Chains Pearl Jam Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 Blåser liv i tråden igjenn, det jeg ønsker meg mest er band som har tunge gitarsoloer. Resten er så som så Nei til rage against o.l Ja til metallica, in flames og liknende. Alle sanger med tunge gitarsoler er interesert i! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Nine Inch Nails: All The Love In The World, Right Where It Belongs, Hurt. Anbefalt album: The Downward Spiral. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Må nesten nevne noen gode gamle låter: Testament - The legacy (Kjempebra sang, enda bedre album) Black Sabbath - Wheels of confusion Black Sabbath - Snowblind Ozzy Osbourne - Killer of giants Ozzy Osbourne - No more tears Ozzy Osbourne - Crazy train Pantera - The Sleep Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Vil anbefale Soilwork. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Blåser liv i tråden igjenn, det jeg ønsker meg mest er band som har tunge gitarsoloer. Resten er så som så Nei til rage against o.l Ja til metallica, in flames og liknende. Alle sanger med tunge gitarsoler er interesert i! 7022264[/snapback] hva mener du med tunge gitarsoloer? Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Blåser liv i tråden igjenn, det jeg ønsker meg mest er band som har tunge gitarsoloer. Resten er så som så Nei til rage against o.l Ja til metallica, in flames og liknende. Alle sanger med tunge gitarsoler er interesert i! 7022264[/snapback] hva mener du med tunge gitarsoloer? 7022678[/snapback] ikke vet jeg, men Leslie West fra legendariske MOUNTAIN var rimelig tung (egentlig bælfeit) og leverte noen heftige gitarsoloer... Lenke til kommentar
Coooper Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 System of a down er driiitbra!! WOHO, men kanskje ikke noe av det du leter etter, dette høres kanskje tett ut, men bandet El Caco er litt som Nirvana, Norske amatører , men hør litt du =) Og In Flames er også super dupert ! deilig death metal Lenke til kommentar
Z_AGo Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 vassenggutane! Der harrun! Lenke til kommentar
H-e-l-l-o Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Satariel Opeth Trivium Dream Theater Iron Maiden Emperor Mayhem Susperia System of a Down (de to første albumene, - hvis du liker punk tar du de to siste også. Det tredje er bare.. For kjedelig). In Flames Rage Against the Machine Pantera Slayer AC/DC Nightwish (hvis du liker litt gothic ) SlipKnot (selv om jeg hater dem, fordi lyrikkene gir like stor mening som en hore i en fiske-butikk, men de er jo ganske kjente.) Lenke til kommentar
Haarvekst Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Hvis du vil ha tunge gitarsoloer! Trivium! Nydelig band... ligner en del på metallica på den siste cden (The Crusade) deilige soloer spesielt på sangen: "A gunshot to the head of trepidation" elsker den sangen så syyyyykt! anbefaler på det sterkeste NB: a gunshot er på ascendancy cden Black Stone Cherry! Hørte først disse for noen dager siden. har hørt på de konstant siden da! Hørt mest på Lonley Train. deilig sang med en tung gitarsolo Kan nevne flere men orker ikke nå Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 (endret) Killswitch Engage! Genial gruppe spør du meg. Kan begynne med å sjekke ut disse sangene: Rose of Sharyn The End of Heartache This is Absolution This Fire Burns When Darkness Falls osv.. masse bra å velge mellom her. Endret 8. oktober 2006 av Pinguvin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå