Intoxikeyn Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Dette er vel en liten utfordring? Finnes det allerede en tråd om dette? Men,men...hvordan skal man klare dette? og hvor liten kan en pc bli til en ålreit slant? Noen som har noen ideer anngående en pc i bilen? Setter stor pris på alle svar! Mvh, Christoffer Lenke til kommentar
Estra Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 det hadde jo vært über..bare søk rundt litt.. viss du finner noe, så PM meg? det er jo gjort før.. (pimp my ride) Lenke til kommentar
lasse91 Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 jeg vil anbefale deg å se på dette forumet derer det mange som har en liten pc i bilen ( du må se under bilstereo->prosjekter) ellers kan du jo stille spørsmål der Lenke til kommentar
Intoxikeyn Skrevet 14. august 2006 Forfatter Del Skrevet 14. august 2006 det hadde jo vært über..bare søk rundt litt.. viss du finner noe, så PM meg? det er jo gjort før.. (pimp my ride) 6675684[/snapback] Will do Mvh, Christoffer Lenke til kommentar
Intoxikeyn Skrevet 14. august 2006 Forfatter Del Skrevet 14. august 2006 jeg vil anbefale deg å se på dette forumet derer det mange som har en liten pc i bilen ( du må se under bilstereo->prosjekter)ellers kan du jo stille spørsmål der 6675685[/snapback] Takker for det, skal sjekke det ut Mvh, Christoffer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå