Naike Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 hei jeg og en kammerat sitter på lan, og jeg vil gjerne dele filer med han. han kan dele filer men ikke meg.. windows brannmuren er av. takker for all hjelp som jeg får hjelp.bmp Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Hei! Forsøk med å kjøre veiviseren for lokalt nettverk fra kontrollpanélet. Der vil du nok kunne velge om du vil dele filer. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Naike Skrevet 14. august 2006 Forfatter Del Skrevet 14. august 2006 finner bare veiviser for tråløst nett...:s Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 (endret) Dobbelklikk på "mine nettverkssteder", så finner du den i venstre-kolonne. Endret 14. august 2006 av ^fmj Lenke til kommentar
Cissa_K Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 hei jeg og en kammerat sitter på lan, og jeg vil gjerne dele filer med han. han kan dele filer men ikke meg.. windows brannmuren er av. takker for all hjelp som jeg får 6675531[/snapback] https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=423330 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Er dere i samme arbeidsgruppe da? Er det slik at han ikke finner deg og motsatt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå