Gå til innhold

forslag om ny kategori: RC biler


Ville du benyttet deg av en slik kategori?  

27 stemmer

  1. 1. Ville du benyttet deg av en slik kategori?

    • Ja
      12
    • Ja, men ser ikke behov for en egen kategori.
      0
    • Nei, men en slik kategori kan gjerne opprettes
      9
    • Nei og jeg vil ikke at en slik kategori skal opprettes
      6
    • Vet ikke/ingen formening.
      0


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Eller hva med en egen RC kategori som også omfatter Fly, Båt og Helikopter?

6675902[/snapback]

 

Støtter dette. Har prøvd å lese gjennom den store r/c-tråden i håp om å lære noe om helikopter, men den er veldig stor og uoversiktlig for meg som ikke har fulgt med fra starten.

 

Det hadde vært greit med en egen kategori med tips til ferske brukere av de forskjellige utstyrene. Det innebærer etter det jeg har forstått ganske mye montering og reparering når man oppgraderer til bensindrevne modeller. Jeg hadde funnet det veldig interessant å lese noe ala "worklogs" på dette.

 

På den annen side er det jo bare 21 stk som er så aktive i tråden at de har 10 eller flere poster. Kanskje litt mer oversiktlig og adskilte kategorier kan øke interessen?

Lenke til kommentar
Eller hva med en egen RC kategori som også omfatter Fly, Båt og Helikopter?

6675902[/snapback]

 

Støtter dette. Har prøvd å lese gjennom den store r/c-tråden i håp om å lære noe om helikopter, men den er veldig stor og uoversiktlig for meg som ikke har fulgt med fra starten.

 

Det hadde vært greit med en egen kategori med tips til ferske brukere av de forskjellige utstyrene. Det innebærer etter det jeg har forstått ganske mye montering og reparering når man oppgraderer til bensindrevne modeller. Jeg hadde funnet det veldig interessant å lese noe ala "worklogs" på dette.

 

På den annen side er det jo bare 21 stk som er så aktive i tråden at de har 10 eller flere poster. Kanskje litt mer oversiktlig og adskilte kategorier kan øke interessen?

6750784[/snapback]

 

helt enig, som oftest går det ikke smertefritt med bensindrevne bil/båt/fly osv. Støter av og til på problemer og frustrasjon som hadde vært kjekt å spurt om her.

Lenke til kommentar
Eller hva med en egen RC kategori som også omfatter Fly, Båt og Helikopter?

6675902[/snapback]

 

Støtter dette. Har prøvd å lese gjennom den store r/c-tråden i håp om å lære noe om helikopter, men den er veldig stor og uoversiktlig for meg som ikke har fulgt med fra starten.

 

Det hadde vært greit med en egen kategori med tips til ferske brukere av de forskjellige utstyrene. Det innebærer etter det jeg har forstått ganske mye montering og reparering når man oppgraderer til bensindrevne modeller. Jeg hadde funnet det veldig interessant å lese noe ala "worklogs" på dette.

 

På den annen side er det jo bare 21 stk som er så aktive i tråden at de har 10 eller flere poster. Kanskje litt mer oversiktlig og adskilte kategorier kan øke interessen?

6750784[/snapback]

 

Enig her jeg også.. Kanskje generelt med RC (altså fuel og strøm, da jeg har strøm kopter.. :p )

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 6 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...