Gå til innhold

Too Human dumper Unreal Engine 3 X360


Straffa

Anbefalte innlegg

Raise your hand if you heard Epic Games' CliffyB and Mark Rein going on at length during last Friday's 1UP Yours Podcast about how developers are currently loving Unreal Engine 3 development tools right now.

 

Well, the Internet giveth and the Internet taketh away. There's a new rumor going around at the moment suggesting Silicon Knights has ditched Unreal Engine 3 as the graphical engine of choice for upcoming sci-fi epic Too Human. D'oh! Apparently, the studio's having problems getting everything to look good on the 360, so they've moved ahead with a plan to develop their own rendering environment.

 

1UP News has been able to independently confirm the rumor with its own sources, however, indicating Silicon Knights actually is developing their own engine for Too Human.

 

Link

Endret av avanore
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Etter å ha sett hvor horribelt Too Humans framerate var på  E3, er det vel like greit at SK forsøker å gå nye veier for å løse problemene sine enn å dra fot nr. 2 oppi salaten sammen med den første.

 

Håper de fikser denne biffen, for Too Human har virkelig potensiale..

6676828[/snapback]

 

Men hvis Unreal Engine fungerer så dårlig på X360, hvordan blir GOW da?

Kanksje det er en dumbed down av Unreal Engine 3 de bruker :hmm:

Endret av avanore
Lenke til kommentar
Etter å ha sett hvor horribelt Too Humans framerate var på  E3, er det vel like greit at SK forsøker å gå nye veier for å løse problemene sine enn å dra fot nr. 2 oppi salaten sammen med den første.

 

Håper de fikser denne biffen, for Too Human har virkelig potensiale..

6676828[/snapback]

 

Men hvis Unreal Engine fungerer så dårlig på X360, hvordan blir GOW da?

Kanksje det er en dumbed down av Unreal Engine 3 de bruker :hmm:

6680280[/snapback]

GOW ser da helt fint ut på videoer, og jeg kan ikke huske å ha lest noe om at det fungerte dårlig etter at dusinvis av journalister fikk prøve multiplayerdelen på E3. Virker mer som om Silicon Knights og Unreal Engine 3 er inkompatible, ikke UE3 og 360.

Lenke til kommentar

Har utrolig vanskelig å forstå hvordan en spillmotor ikke skal fungere ordentlig på noe som er 'tilnærmet en pc'.

Det er jo bare litt kode som surrer å går. Det er nok heller UE3 som ikke fungerte så bra til spilltypen Silicon Knights sikter på.

 

GOW ser fantastisk ut, og alle fremvisninger jeg har sett fra det så langt, ser ut til å gå glatt. Eneste som irriterer meg er at fiendene ser ut til å tåle 2 magasin :p

Lenke til kommentar
Hvor mange med UE3?

 

Og såvidt jeg vet er GOW kun for XBOX, og det samme er Too Human.

6681548[/snapback]

 

Jeg bare svarte på

Det er jo bare litt kode som surrer å går :)

Hvis det var tilfelle hadde vi ikke hatt noen problemer med X360 spillene

Endret av avanore
Lenke til kommentar
Litt A.T.: Hvor mange motorer fins det? Har Unreal Engine noe med Unreal Tournament å gjøre?

6687740[/snapback]

 

Kor mange ulike grafikkmotorer det finnes i alt? Det er det vel få her inne som har svaret på. Nyeste innsprøytningn på UT fronten bruker vel denne motoren ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...