Straffa Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 (endret) Raise your hand if you heard Epic Games' CliffyB and Mark Rein going on at length during last Friday's 1UP Yours Podcast about how developers are currently loving Unreal Engine 3 development tools right now. Well, the Internet giveth and the Internet taketh away. There's a new rumor going around at the moment suggesting Silicon Knights has ditched Unreal Engine 3 as the graphical engine of choice for upcoming sci-fi epic Too Human. D'oh! Apparently, the studio's having problems getting everything to look good on the 360, so they've moved ahead with a plan to develop their own rendering environment. 1UP News has been able to independently confirm the rumor with its own sources, however, indicating Silicon Knights actually is developing their own engine for Too Human. Link Endret 14. august 2006 av avanore Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Tror ikke det er Unreal Engine sin skyld, men snarere det at spillet ikke passet til motoren. Gears of War og Mass Effect ser jo ut til å både se bra ut og yte tilfredstillende. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Etter å ha sett hvor horribelt Too Humans framerate var på E3, er det vel like greit at SK forsøker å gå nye veier for å løse problemene sine enn å dra fot nr. 2 oppi salaten sammen med den første. Håper de fikser denne biffen, for Too Human har virkelig potensiale.. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Enig med Fox. Det hakket jo værre. Uansett, jeg gleder meg MAX til Mass Effect. Det blir helt fantastisk! http://www.gamevideos.com/download?videoId...ect_640x360.mov Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 15. august 2006 Forfatter Del Skrevet 15. august 2006 (endret) Etter å ha sett hvor horribelt Too Humans framerate var på E3, er det vel like greit at SK forsøker å gå nye veier for å løse problemene sine enn å dra fot nr. 2 oppi salaten sammen med den første. Håper de fikser denne biffen, for Too Human har virkelig potensiale.. 6676828[/snapback] Men hvis Unreal Engine fungerer så dårlig på X360, hvordan blir GOW da? Kanksje det er en dumbed down av Unreal Engine 3 de bruker Endret 15. august 2006 av avanore Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Etter å ha sett hvor horribelt Too Humans framerate var på E3, er det vel like greit at SK forsøker å gå nye veier for å løse problemene sine enn å dra fot nr. 2 oppi salaten sammen med den første. Håper de fikser denne biffen, for Too Human har virkelig potensiale.. 6676828[/snapback] Men hvis Unreal Engine fungerer så dårlig på X360, hvordan blir GOW da? Kanksje det er en dumbed down av Unreal Engine 3 de bruker 6680280[/snapback] GOW ser da helt fint ut på videoer, og jeg kan ikke huske å ha lest noe om at det fungerte dårlig etter at dusinvis av journalister fikk prøve multiplayerdelen på E3. Virker mer som om Silicon Knights og Unreal Engine 3 er inkompatible, ikke UE3 og 360. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Har utrolig vanskelig å forstå hvordan en spillmotor ikke skal fungere ordentlig på noe som er 'tilnærmet en pc'. Det er jo bare litt kode som surrer å går. Det er nok heller UE3 som ikke fungerte så bra til spilltypen Silicon Knights sikter på. GOW ser fantastisk ut, og alle fremvisninger jeg har sett fra det så langt, ser ut til å gå glatt. Eneste som irriterer meg er at fiendene ser ut til å tåle 2 magasin Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Too Human bruker Unreal Engine alikevel... Too Human still an Unreal 3 title Dr Peedee Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 15. august 2006 Forfatter Del Skrevet 15. august 2006 Har utrolig vanskelig å forstå hvordan en spillmotor ikke skal fungere ordentlig på noe som er 'tilnærmet en pc'.Det er jo bare litt kode som surrer å går. 6681157[/snapback] Mange X360 spill som er port fra PC som sliter. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Hvor mange med UE3? Og såvidt jeg vet er GOW kun for XBOX, og det samme er Too Human. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 15. august 2006 Forfatter Del Skrevet 15. august 2006 (endret) Hvor mange med UE3? Og såvidt jeg vet er GOW kun for XBOX, og det samme er Too Human. 6681548[/snapback] Jeg bare svarte på Det er jo bare litt kode som surrer å går Hvis det var tilfelle hadde vi ikke hatt noen problemer med X360 spillene Endret 15. august 2006 av avanore Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 UE3 skal være en ganske fleksibel spillmotor når det kommer til flere plattformer og språk. Ville vært rart om den skulle feile på ytelse ved 'normal' bruk. Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Too Human bruker Unreal Engine alikevel... Too Human still an Unreal 3 title Dr Peedee 6681303[/snapback] Det var da enda bra. På tide at SK gir ut et spill til den annonserte tiden(Pluss/minus 10 år, men pytt, pytt...). Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Bare tull http://news.teamxbox.com/xbox/11561/Too-Hu...r-is-Too-Wrong/ Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Litt A.T.: Hvor mange motorer fins det? Har Unreal Engine noe med Unreal Tournament å gjøre? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Litt A.T.: Hvor mange motorer fins det? Har Unreal Engine noe med Unreal Tournament å gjøre? 6687740[/snapback] Kor mange ulike grafikkmotorer det finnes i alt? Det er det vel få her inne som har svaret på. Nyeste innsprøytningn på UT fronten bruker vel denne motoren ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå