Gå til innhold

Prisen på HD-DVD spilleren er kommet X360

Straffa

Anbefalte innlegg

Jeg er eldre enn deg gutten :tease: , og for å si det slik; Jeg har vokst fra Nintendo DS

(Og så venter vi på barnslig whining fra en kar som diskuterte gråt på seg for å forsvare Nintendo DS og Mariokart) :w00t:

6702502[/snapback]

At du er eldre enn meg tviler jeg på. Værtfall ikke mentalt som bruker ord "EID" på et forum.

Vokst i fra DS sier du, jeg sier du ikke er voksen nok til å ha en DS.

Du begynner å ligne mere på superseven med de provoserende innleggene.

Stakar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er eldre enn deg gutten :tease: , og for å si det slik; Jeg har vokst fra Nintendo DS

(Og så venter vi på barnslig whining fra en kar som diskuterte gråt på seg for å forsvare Nintendo DS og Mariokart) :w00t:

6702502[/snapback]

At du er eldre enn meg tviler jeg på. Værtfall ikke mentalt som bruker ord "EID" på et forum.

Vokst i fra DS sier du, jeg sier du ikke er voksen nok til å ha en DS.

Du begynner å ligne mere på superseven med de provoserende innleggene.

Stakar

6702584[/snapback]

Ja du er nok veldig mye mer voksen i hue du, som bedriver mesteparten av tiden din på å lage tråder for å svartmale PS3. Ta deg en kikk tilbake du, de ligger jo strødd trådene.

Også er du jo så kanonvoksen du at du går løs på personer når du slipper opp for argumenter. Og å kalle folk for fanboys er jo kjempevoksent også..

Jeg applauderer din mentale høye alder! :tease:

Lenke til kommentar
Kan ikke huske jeg har kommet med noen direkte drittkasting om PS3.

Som du gjør mot X360 og DS.

Tar jeg feil så quote meg

6702744[/snapback]

Jeg sier heller ikke at du driver noen direkte drittkasting om PS3. Det jeg sier er at hele livet ditt ser for tiden ut til å dreie seg om å oppmane til svartmaling av PS3 og Sony, selv om du muligens ikke har fått det med deg selv.

-Har vi nå bruk for 1080P (eller PS3 for den saks skyld)

-FEAR til PS3 stinker (vel de 4-5 bildene som er publisert anyway)

-Er tiden inne for HD ennå (Er vel noe tull siden x360'en min ikke har det)

-IBM sliter med Yield (Åååå så bra!)

-Gamereactor om E3 (Så koselig at de synes at PS3 gjorde det dårlig)

-EA legger PSP i skuffen til fordel for DS (åja, det er riktignok å 'flytte fokus' de sier, men jeg tror vi snur det litt over slik at det ser ut som om de gir opp PSP)..

There we have it, ditt korstog mot Sony.. :w00t:

Lenke til kommentar

Overaskende at du faktisk bruker tiden din til dette.

Jeg rakker ikke ned på konsollen, men det er jo en del omtale i media og meste parten er negativt tydligvis. Skjønner jo at dere som elsker maskinen blir litt pist av den grunn, men jeg gjør ikke det med vilje.

Jeg gleder meg til mandag som jeg faktisk har startet en tråd akkurat om. Skal jo komme noe nytt om maskinen eller spillene og det regner jeg med er positivt. Tråden til avean kommenterte jeg og tech demoen ser jo rå flott ut.

Men å betale 6000 for en maskin som støtter 1080p som tydligvis vi ikke får bruk for uansett før om mange år og med BR er alt for mye penger spør du meg.

Hadde den kommet ned på 3000 kroner hadde jeg faktisk kjøpt den for å teste den.

Lenke til kommentar

Visst man ser nærmere på trådene Avanore har opprettet ser man og ein form for diskusjon,med mye bra innlegg. Og selvfølgelig har man greidd å lokke fram samtlige folk fra hjørnene sine, uansett om det var snak omm Sony,MS eller Nitendo gutter.

Slik eg har forstått det Fhj, er vel du ein av de som kan klappe greitt igjen om korstog og propaganda. Du fremstår som ein seriøs person, noe du til dels ofte klarer med saklige innlegg...i starten.

Det skal ofte litt til før man oppdager stokken i sitt eget øye,før flisa i andres.

Lenke til kommentar

Jeg rakker ikke ned på konsollen, men det er jo en del omtale i media og meste parten er negativt tydligvis. Skjønner jo at dere som elsker maskinen blir litt pist av den grunn, men jeg gjør ikke det med vilje.

Jeg gleder meg til mandag som jeg faktisk har startet en tråd akkurat om. Skal jo komme noe nytt om maskinen eller spillene og det regner jeg med er positivt. Tråden til avean kommenterte jeg og tech demoen ser jo rå flott ut.

Men å betale 6000 for en maskin som støtter 1080p som tydligvis vi ikke får bruk for uansett før om mange år og med BR er alt for mye penger spør du meg.

Hadde den kommet ned på 3000 kroner hadde jeg faktisk kjøpt den for å teste den.

6703080[/snapback]

har prøvd å holde meg for god til å kommentere den nedlatende holdningen din avanore, men makan til sprikende forums tispe skal man lete lenge etter...

Fhj konfronterer deg og spør hvorfor de siste 10 trådene dine vinkler ps3 spesielt i en negativ retning, noe de fleste på forumet nok har lagt merke til

det eneste du makter å si til ditt forsvar er at 1080p er "ubrukelig"

og at du hadde kjøpt ps3 for 3000, men da kun for å teste den.

gratulerer avanore,

jeg har nå mer respekt for polakkdamene som henger på strøket, en det jeg har for deg :w00t:

Lenke til kommentar

6703080[/snapback]

har prøvd å holde meg for god til å kommentere den nedlatende holdningen din avanore, men makan til sprikende forums tispe skal man lete lenge etter...

Fhj konfronterer deg og spør hvorfor de siste 10 trådene dine vinkler ps3 spesielt i en negativ retning, noe de fleste på forumet nok har lagt merke til

gratulerer avanore,

jeg har nå mer respekt for polakkdamene som henger på strøket, en det jeg har for deg :w00t:

6703908[/snapback]

Rassist, polakker re da mennesker... (noe avnore ikke prøver å være)

Lenke til kommentar
gratulerer avanore,

6703908[/snapback]

Fint at du ser det på den måten. At du ikke ser lenger enn nesa og har en IQ lik linje med en nyfødt apekatt så bare hopper jeg over hva du sier.

Jeg kan godt "grave" litt i postene dine du og FHJ har her på forumet. Skal vi da sammenligne de postene med mine som er fakta og oppslag fra media så må du nok ta på deg bleien og løpe med halen mellom beina.

Lenke til kommentar
Visst man ser nærmere på trådene Avanore har opprettet ser man og ein form for diskusjon,med mye bra innlegg. Og selvfølgelig har man greidd å lokke fram samtlige folk fra hjørnene sine, uansett om det var snak omm Sony,MS eller Nitendo gutter.

Slik eg har forstått det Fhj, er vel du ein av de som kan klappe greitt igjen om korstog og propaganda. Du fremstår som ein seriøs person, noe du til dels ofte klarer med saklige innlegg...i starten.

Det skal ofte litt til før man oppdager stokken i sitt eget øye,før flisa i andres.

6703827[/snapback]

Forskjellen med meg er at jeg spiller med åpne kort, og prøver ikke (lenger) å fremstå som objektiv. Jeg gjorde det i starten, men skjønte fort at det var lite objektivitet å hente fra andre siden.

Akkurat nå anser jeg meg som en motpol til de som absolutt skal forsvare MS og Xbox 360 for alt i verden. På samme måte som de sverter Sony sverter jeg MS.

Jeg klapper slett ikke igjen om korstog og skjult agenda, som enkelte prøver å vri seg unna at de har. Herprøver man jo ikke å vri seg unna en gang :hmm:

Mitt korstog er derimot klokkeklart. Det er antipropaganda mot det som kommer fra de Xbox 360 eierne (så du! Jeg generaliserte ikke!) som farer med bevisst svartmaling mot det de ser som en trussel mot MS sine markedsandeler per i dag.

:w00t:

Lenke til kommentar

gratulerer avanore,

6703908[/snapback]

Hva er det dere vil fram til? At avanore er en "xboy" eller hva dere kaller det? Det er jo knall når det kommer fra den mest ubrukelige personen som har vanket disse forumene på lang tid. Stort sett eneste du gjør med tiden din er å kapre 360-tråder med utsagn kun ment å provoser og skape krangel. Et lite utdrag fra ditt første bidrag her, i en tråd startet av en hvis xbox døde:

hahahaha gla'nyheter dette 

ingen hemmelighet at 360'n er et "rusha" produkt, og som en PS fan(boi) må jeg si at dette digger meg så jææævli

og til dere med røde lys og ett sånt tryne ->  lal hvem så ikke dette komme

Fantastisk. Stein i glasshus og sånn. Enig at det er mye biasert som kommer fra xbox 360 eiere, men jeg har enda til gode å se noe som er så sinnsykt lite nyttig som det som kommer fra deg. :thumbdown:

Uansett, ser for meg følgende hendelsforløp når ps3-klubben endelig får maskinen sin i hus:

1. Kommer hjem fra elkjøp med en god-trist følelse over å ha brukt husleia på ny konsoll.

2. Lite stikk i magen når dere starter opp det første spillet, og innser at grafikken er akkurat lik xbox 360. Stikket forsvinner når dere innser at det faktisk er ganske ok.

3. Etter noen dager med spilling kommer den synkende følelsen av at noe savnes.. kontrolleren føles liksom for lett, og ikke rister den når noe skjer på skjermen heller.

4. Oppgittheten synker inn etter å ha brukt 400,- på en mpeg-2 kodet blu-ray film uten at dama klarer å se noen forskjell fra dvd. Oppgittheten blir enda sterkere når dere innser at dere nesten ikke ser det selv heller.

5. For noen av dere blir sorgen enda større i det maskinen deres må sendes til reparasjon. Hvordan kunne dette skje, det er jo Sony?

6. Sinnet griper tak i dere når dere innser at Sony bryr seg like lite om dere, som MS bryr som om oss "xboys"

7. God-følelsen kommer sakte tilbake samtidig som boksen kommer fra reparasjon, og dere innser at "jepp, er ikke som jeg trodde - men bra nok uansett. Gleder meg til de bra spilla kommer".

Slik var ihvertfall hendelsesforløpet (hvis man ser bort ifra blu-ray) for mange av oss xbox 360-eiere, og sånn kommer det garantert til å blir for mange i ps3-klubben også.

Alle her er på samme lag uansett, vi vil ha den beste spillopplevelsen. Greit å krangle om hva man tror blir best, men jeg blir så oppgitt over folk som stuper inn i en helt grei tråd med "haha, veit dere ikke at maskinen deres suger eller? Hæhæ præ!". Hva er vitsen, liksom?

Endret av arnegn
Lenke til kommentar

Kan svare enkelt på det. Han er bare en tulling som må ty til vås da han ikke har noe annet å vise til.

Mine poster har værtfall en mening. Jeg legger til linker og viser til fakta og nyheter. Mens PS3-Klubben ofte motsier seg dette og i stedet bare kommer med drittkasting om X360 og andre konsoller og personangrep.

I følge PS3-Klubben ser det ut som jeg er en av de som de hater mest.

Nesten litt stolt :love:

Endret av avanore
Lenke til kommentar
Kan svare enkelt på det. Han er bare en tulling som må ty til vås da han ikke har noe annet å vise til.

Mine poster har værtfall en mening. Jeg legger til linker og viser til fakta og nyheter. Mens PS3-Klubben ofte motsier seg dette og i stedet bare kommer med drittkasting om X360 og andre konsoller.

6704392[/snapback]

Kommer det fra en som ikke klarer å linke kildene sine engang.. -Løgn kaller vi den påstanden over.

Jeg trenger ikke mange fingrene for å telle de gangene jeg har sett deg poste fakta..

Lenke til kommentar

Mine poster har værtfall en mening. Jeg legger til linker og viser til fakta og nyheter. Mens PS3-Klubben ofte motsier seg dette og i stedet bare kommer med drittkasting om X360 og andre konsoller.

6704392[/snapback]

Kommer det fra en som ikke klarer å linke kildene sine engang.. -Løgn kaller vi den påstanden over.

Jeg trenger ikke mange fingrene for å telle de gangene jeg har sett deg poste fakta..

6704407[/snapback]

Hvilket tråder tenker du på da?

Det er kun en tråd som jeg ikke har vist link til og det er 1080p tråden. Jeg har også skrevet der at jeg fikk den informasjonen fra et forum.

Prøv litt bedre neste gang

Lenke til kommentar

gratulerer avanore,

6703908[/snapback]

Hva er det dere vil fram til? At avanore er en "xboy" eller hva dere kaller det? Det er jo knall når det kommer fra den mest ubrukelige personen som har vanket disse forumene på lang tid. Stort sett eneste du gjør med tiden din er å kapre 360-tråder med utsagn kun ment å provoser og skape krangel. Et lite utdrag fra ditt første bidrag her, i en tråd startet av en hvis xbox døde:

hahahaha gla'nyheter dette 

ingen hemmelighet at 360'n er et "rusha" produkt, og som en PS fan(boi) må jeg si at dette digger meg så jææævli

og til dere med røde lys og ett sånt tryne ->  lal hvem så ikke dette komme

Fantastisk. Stein i glasshus og sånn. Enig at det er mye biasert som kommer fra xbox 360 eiere, men jeg har enda til gode å se noe som er så sinnsykt lite nyttig som det som kommer fra deg. :thumbdown:

Uansett, ser for meg følgende hendelsforløp når ps3-klubben endelig får maskinen sin i hus:

1. Kommer hjem fra elkjøp med en god-trist følelse over å ha brukt husleia på ny konsoll.

2. Lite stikk i magen når dere starter opp det første spillet, og innser at grafikken er akkurat lik xbox 360. Stikket forsvinner når dere innser at det faktisk er ganske ok.

3. Etter noen dager med spilling kommer den synkende følelsen av at noe savnes.. kontrolleren føles liksom for lett, og ikke rister den når noe skjer på skjermen heller.

4. Oppgittheten synker inn etter å ha brukt 400,- på en mpeg-2 kodet blu-ray film uten at dama klarer å se noen forskjell fra dvd. Oppgittheten blir enda sterkere når dere innser at dere nesten ikke ser det selv heller.

5. For noen av dere blir sorgen enda større i det maskinen deres må sendes til reparasjon. Hvordan kunne dette skje, det er jo Sony?

6. Sinnet griper tak i dere når dere innser at Sony bryr seg like lite om dere, som MS bryr som om oss "xboys"

7. God-følelsen kommer sakte tilbake samtidig som boksen kommer fra reparasjon, og dere innser at "jepp, er ikke som jeg trodde - men bra nok uansett. Gleder meg til de bra spilla kommer".

Slik var ihvertfall hendelsesforløpet (hvis man ser bort ifra blu-ray) for mange av oss xbox 360-eiere, og sånn kommer det garantert til å blir for mange i ps3-klubben også.

Alle her er på samme lag uansett, vi vil ha den beste spillopplevelsen. Greit å krangle om hva man tror blir best, men jeg blir så oppgitt over folk som stuper inn i en helt grei tråd med "haha, veit dere ikke at maskinen deres suger eller? Hæhæ præ!". Hva er vitsen, liksom?

6704375[/snapback]

hehe ser du har gravd opp den første posten min (noensinne på dette forumet :w00t:)

den var ganske dum ja, og tydeligvis røper den hvor jeg kommer fra ;)

men synes ikke du kan holde det mot meg fordet, den posten har jeg senere unskyldt for og jeg har insett hvor ondskapsfullt det er å glede seg over andres tap,

slik som da mala fikk "the rings of death" og måtte sende sin på rep.

for øvrig så skjønner jeg hvorfor du opplevde hendelsesforløpet du beskrev ovenfor her, jeg gjorde det selv når jeg testet 360'n..skuffelsen var bare så.. uoverkommelig

men å anta at jeg føler dette med ps3 er feil... sommerfuglene vil holde seg i magen helt til FF13,MGS4 og DMC4 kommer ut og lenge etter det også :)

og nå har jeg vent meg til tanken på en kontroll uten vibrato, og helt ærlig

så føler jeg ikke det som ett spesielt stort tap heller.

etterhvert har jeg faktisk begynt å tenke at jeg heller vil ha motion capabilities, da dette virker mye kulere en vibrasjon.

men for all del, ja takk begge deler

Lenke til kommentar
nå har jeg vent meg til tanken på en kontroll uten vibrato, og helt ærlig

så føler jeg ikke det som ett spesielt stort tap heller.

6704523[/snapback]

Er jo helt sykt at kontrolleren ikke har vibrator. Man får jo ikke den samme opplevelsen uten. Spesielt i et spill som skal gi litt trøkk som fightspill

Lenke til kommentar

Litt info om kontrolleren

We recently had an opportunity to try out a near-final version of the PlayStation 3 controller. We were impressed by the subtle changes to the Dual Shock's winning design.

The analog sticks felt smoother and

The analog sticks felt smoother and "floated" more loosely than the sticks on the PS2 controller (images courtesy GameVideos.com)

Ever wonder what it's like to hold the PlayStation 3 controller in your own hands? Lucky us: we recently had that very opportunity while playing the latest version of the PS3 action-fest Untold Legends: Dark Kingdom.

Our first impressions were good. The entire controller felt surprisingly light; possibly 25% lighter than the current PS2 controller. It's possible that this lighter feel is related to the lack of force-feedback "rumble" support, but that's unconfirmed.

The small red LEDs display wireless player information (top); conflicting reports regarding the center button (bottom)

The small red LEDs display wireless player information (top); conflicting reports regarding the center button (bottom)

The directional pad feels softer, more tactile, than the slightly stiffer pad on the PS2. But it gets better: the new analog sticks responded more smoothly to thumb input, and felt slightly "looser." We're guessing that these new analog sticks will make first-person shooters much more playable; they certainly worked well for Untold Legends.

Shot of the USB connector and LEDs (top); the USB attachment cable (bottom)

Shot of the USB connector and LEDs (top); the USB attachment cable (bottom)

The face buttons felt identical to those on the stock PS2, but the shoulder buttons have received a welcome tune-up. The L2 and R2 triggers are now oversized and "squishy," making them feel more like analog triggers. We actually preferred these redesigned L2 and R2 triggers to the slightly stiffer Xbox 360 triggers, but that will ultimately be a matter of personal preference.

We've heard mixed reports on the small PlayStation insignia that rests between the analog sticks. One source told us that the button worked as a "home" button for menu navigation, ala the Xbox 360. Sony Online Entertainment's Nicholas Beliaeff, the Director of Development fo r Untold Legends: Dark Kingdom, told us the button was used to sync the wireless controller to the PS3. Either way, we can't confirm for the time being, as Sony hasn't clarified.

All in all, it was a surprisingly positive demonstration of a slight overhaul of one of the most popular gaming controllers in video game history. More updates soon!

Link

Endret av avanore
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...