Gå til innhold

Prisen på HD-DVD spilleren er kommet X360

Straffa

Anbefalte innlegg

Hvordan vil det være med sone inndeling på HD-DVD formatet?

Hvis det blir samme sone inndeling som på DVD hva vil da bestemme hvilken HD-DVD sone du kan spille av? HD-DVD boksen eller Xbox360?

f.eks.: Kan en HD-DVD spiller (til Xbox360) kjøpt i USA (sone 1) kobles til en Xbox360 kjøpt her i Norge (sone 2) og hvis ja hva er det som bestemmer hvilken sone du nå har på HD-DVD spilleren. Hvis det følger HD-DVD avspilleren kunne det vært litt kjekt å kjøpt en sone 2 spiller og så importert en til som er sone 1. Men best hadde det vært om HD-DVD er sonefritt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
blir xbox360 spillan på hd-dvd format eller ikke jeg mener etter hvert...

jeg mener hvis spillan blir hd-dvd format hva må de som har kjøpt xbox-360 1 modulen jøre?

6678290[/snapback]

Eg stemmer for bruk av komma etc. ihvertfall!

Nei foreløpig er det sagt at spillene ikkje kommer på HD-DVD,dette vil værer å skyte seg hardt i begge beina. Skjer det maå man enkelt og greitt lag ein versjon på DVD9 og ein i HD-DVD format. Man kan ikkje tvinge kunded til å kjøpe det eksterne drevet heller ;)

Lenke til kommentar
blir xbox360 spillan på hd-dvd format eller ikke jeg mener etter hvert...

jeg mener hvis spillan blir hd-dvd format hva må de som har kjøpt xbox-360 1 modulen jøre?

6678290[/snapback]

Eg stemmer for bruk av komma etc. ihvertfall!

Nei foreløpig er det sagt at spillene ikkje kommer på HD-DVD,dette vil værer å skyte seg hardt i begge beina. Skjer det maå man enkelt og greitt lag ein versjon på DVD9 og ein i HD-DVD format. Man kan ikkje tvinge kunded til å kjøpe det eksterne drevet heller ;)

6678361[/snapback]

Joda det kan de.

Før X360 kom sa de at alle spill skal kunne kjøres på core og premium verisjonen.

Men det finnes spill nå som trenger hard disk så hvorfor kan de ikke gjøre det samme her?

Lenke til kommentar
men hvis du ikke har en 360 allerde så kjøper du jo ikke en ny nå, da venter du gjerne til de lanserer en med HD DVD inni, det vil nok bli billigere enn å kjøpe en xbox 360 pluss en HD DVD spiller

6676285[/snapback]

MS har avkreftet at de kommer med en innebygd HD-DVD spiller. Med det første iallefall

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=62166

6677684[/snapback]

Det har de mest sannsynlig avkreftet for at ikke salget av 360 skal stagnere nå. Det er lov å tenke litt, i manko av bedre ord; markedstaktikk, vetdu. Endret av dark by design
Lenke til kommentar
men hvis du ikke har en 360 allerde så kjøper du jo ikke en ny nå, da venter du gjerne til de lanserer en med HD DVD inni, det vil nok bli billigere enn å kjøpe en xbox 360 pluss en HD DVD spiller

6676285[/snapback]

MS har avkreftet at de kommer med en innebygd HD-DVD spiller. Med det første iallefall

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=62166

6677684[/snapback]

Det har de mest sannsynlig avkreftet for at ikke salget av 360 skal stagnere nå. Det er lov å tenke litt, i manko av bedre ord; markedstaktikk, vetdu.

6678663[/snapback]

Er klar over det :) Må jo ikke miste det viktige julesalget.

Lenke til kommentar

Premuim pakke -3000kr

wireless adapter-1000

Hd-DVD addon-2000

xbox live-500+

kan bli dyrt dette her for folk som vil ha samme specsa som en ps3 ..

også kommer den HDMI kontakten til en pris og kansje, vis ryktene stemmer..

og 360 har vel ingen bluetooth tilkobling, skulle MS implentere det så blir vel prisen enda litt høyere..

kansje folk skulle begynne og skjønne at ps3 ikkje er så dyr som folk skal ha det til.-

Lenke til kommentar

Jeg bruker ikke wireless. Så da sparer jeg tusen. Ps3 fortsatt dyr.

Sammenligne på den måten du gjør der er bare infantilt. Det er to helt forskjellige maskiner.

Hva i alle dager skal 360 med bluetooth? Kontrollerene bruker radio, og jeg skal ikke akuratt synce den med PDA'en min. HDMI trenger jeg ikke, jeg klarer meg med komponent.

Lenke til kommentar
Premuim pakke -3000kr

wireless adapter-1000

Hd-DVD addon-2000

xbox live-500+

kan bli dyrt dette her for folk som vil ha samme specsa som en ps3 ..

også kommer den HDMI kontakten til en pris og kansje, vis ryktene stemmer..

og 360 har vel ingen bluetooth tilkobling, skulle MS implentere det så blir vel prisen enda litt høyere..

kansje folk skulle begynne og skjønne at ps3 ikkje er så dyr som folk skal ha det til.-

6679264[/snapback]

Specs spiller ingen rolle, det er spilla som er viktig. For oss som bare vil ha spill så er Xbox360 mye billigere enn PS3. For de som vil ha en mediespiller med neste generasjon filmedium er PS3 billig.

Lenke til kommentar

6679264[/snapback]

Men den er fortsatt for høyt priset for en konsoll. Du er faktisk nødt til å punge ut med 5-6000 for å ha en konsoll som fungerer til spill, på en xbox360 koster dette 2000kr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...