Olsenhower Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 (endret) Hei, ja, jeg vet jeg er fantasiløs og lat, men nå har det seg slik at det nærmer seg festen (nå til helgen) og jeg har ennå ikke kommet på noe kjekt og passende å gi.. Plutselig ble det bare noen dager til, jeg som hadde så god tid. Noen som kan komme med noen tips? 1. Brennevin er en kjedelig gave, det kan han kjøpe selv. Ikke drikker han konjakk eller whiskey allikevel. Vodka er smakløs gave, uansett alder. 2. Han er veldig opptatt av rollespill og brettspill, men jeg kan ikke komme på noen spill han har lyst på som han ikke allerede har. 3. Gaver til hjemmet = gave til samboeren 4. Det er best han kjøper sine egne klær. 5. Gavekort.. Helst ikke 6. En bok..? Han leser veldig mye forskjellig, er særdeles opptatt av krigshistorie. Jeg har vurdert et byggesett av autentisk jagerfly eller noe slikt, men.. Uff, nei. Kunne kanskje kombinert en bok med noe annet. Det er forbannet at jeg skal være så talentløs! En annen kamerat fylte 30 i vår, men er litt lettere å finne gaver til han. Jeg overgikk meg selv i kreativitet den gang. Men, noen tips? Alle tips er velkomne. Prisklassen er.. Overkommelig. Så får dere tolke det som dere vil. Vi har ikke noen greie med å gi hverandre gaver, så tanken teller mer enn pengene, om dere skjønner. Men kan jo godt være noe "skikkelig" når han først fyller 30. Endret 14. august 2006 av zuperMensch Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 2. Han er veldig opptatt av rollespill og brettspill, men jeg kan ikke komme på noen spill han har lyst på som han ikke allerede har. 6675395[/snapback] Civilisation. Utrolig bra brettspill, beste jeg har prøvd. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 2. Han er veldig opptatt av rollespill og brettspill, men jeg kan ikke komme på noen spill han har lyst på som han ikke allerede har. 6675395[/snapback] Hvis han interesserer seg for Ringenes Herre, så er Ringenes Herre-brettspillet en herlig gave. Det er en slags hobby. Det koster mye, men du kan gi han en start. I dette spillet kjøper du figurer, og spiller med de. Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 14. august 2006 Forfatter Del Skrevet 14. august 2006 (endret) En film pluss noe annet kanskje, ja Civilization er notert bak øret! Heldigvis har vi en brukbar spillbutikk i byen.. Nå ble det plutselig leggetid for utslitte slasker, men kom gjerne med flere tips : Edit: Ringenes Herre-spill også lagt bak øre Endret 14. august 2006 av zuperMensch Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Hva med en aktivitet, Bungee jump eller noe? Hangliding eller hvordan det skrives, eller Fallskjerms hopp! Lenke til kommentar
bennybanan Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Fallskjermhopp hadde jo vært dritt kult da Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 15. august 2006 Forfatter Del Skrevet 15. august 2006 Tappekran ville vært svintøff presang, men spørs om jeg finner en i Stavanger på så kort varsel. Finner kanskje en liten en, i en alt-mulig-butikk eller noe sånt. Håper det Jeg tror han hadde blitt sur hvis jeg hadde bestilt tandemhopp til ham, så tror ikke det Ville også vært en kul presang, uansett. En gigantisk ølmugge ville kanskje også vært noe..? Ikke noe Ikea-greie, men en skikkelig og fin mugge. Han kunne innviet den på festen. Bånnski, selvfølgelig. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 (endret) Tappekran ville vært svintøff presang, men spørs om jeg finner en i Stavanger på så kort varsel. Finner kanskje en liten en, i en alt-mulig-butikk eller noe sånt. Håper det En gigantisk ølmugge ville kanskje også vært noe..? Ikke noe Ikea-greie, men en skikkelig og fin mugge. Han kunne innviet den på festen. Bånnski, selvfølgelig. 6682118[/snapback] Sjekk ut den sjappa i Nedre Holmegate (samme gate som Elkjøp) Der har de masse sånne ting Endret 15. august 2006 av Mirann Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 (endret) De selger også Tappekran for 5 liters tønner på Elkjøp her faktisk.. sjekk med de og Om de ikke har kan de sikkert skaffe Edit: typings Endret 15. august 2006 av zomax Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 15. august 2006 Forfatter Del Skrevet 15. august 2006 (endret) Wohoo! Da blir det Holmegaten i morgen etter jobb! Kan sjekke Elkjøp også Edit: Lefdal også Kjenner jeg ble litt mindre stresset nå.. hehe.. Endret 15. august 2006 av zuperMensch Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Wohoo! Da blir det Holmegaten i morgen etter jobb! Kan sjekke Elkjøp også 6682219[/snapback] De ligger forresten rett ved siden av hverandre Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Wohoo! Da blir det Holmegaten i morgen etter jobb! Kan sjekke Elkjøp også Edit: Lefdal også Kjenner jeg ble litt mindre stresset nå.. hehe.. 6682219[/snapback] De har på obs og. Koster rundt 1300 tror jeg. Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 gi henne et headshot fra cs pow Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå