knopflerbruce Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Har lyst på en Plextor DVD-brenner, men har sjekket prisguiden og har funnet at det er en god del modeller der ute. 716-modellen har fått mye skryt, men den er ikke helt ny. Er det fortsatt denne som er best, totalt sett? Lenke til kommentar
bzerk Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 (endret) Plextor har de beste brennerene på markede! dette er den beste med den har 18X Plextor MVH bZerk Endret 15. august 2006 av bzerk Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Plextor har de beste brennerene på markede! dette er den beste med den har 18X Plextor MVH bZerk 6677237[/snapback] Jeg vil si plextor er oppskrytt. Dyre brennere, og man får benq, nec osv mye billigere og de er like gode Halve prisen ligger i navnet. Lenke til kommentar
Psh Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 (endret) 716-modellen har fått mye skryt, men den er ikke helt ny. 6675364[/snapback] Mye skryt? Yeah right! Ikke noe å bruke penger på, om du ikke har helt spesielle behov. Klarer ikke å brenne i 16x med Powerec på, Slår du av Powerec klarer den å oppnå 16x, men med relativt dårlig skrivekvalitet som resultat. Den er også utdatert og MEGET overpriset. Er det fortsatt denne som er best, totalt sett?6675364[/snapback] Den har alldri vært best! Plextor har de beste brennerene på markede! dette er den beste med den har 18X Plextor MVH bZerk 6677237[/snapback] Grunnløs bullshit! Hvorfor er den best? Endret 15. august 2006 av Psh Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Plextor har de beste brennerene på markede! dette er den beste med den har 18X Plextor MVH bZerk 6677237[/snapback] Jeg vil si plextor er oppskrytt. Dyre brennere, og man får benq, nec osv mye billigere og de er like gode Halve prisen ligger i navnet. 6677396[/snapback] Like gode til hva? Plextor har endel funskjonalitet som BenQ og co ikke har. Sprøs hva man skal bruke de til i mine øyne. (når det er sagt vil jeg si man har spesielle behov om man trenger en plex). AtW Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Plextor er kos - men litt dyre... Lenke til kommentar
Psh Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Kos? Å med det mener du? En pils er kos! Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 15. august 2006 Forfatter Del Skrevet 15. august 2006 Jeg har allerede en NEC 3540, og den langt under pari. Brenner vannvittig mye feil med lavkvalitetsmedia (NOE av dette må skyldes brenneren også, feilprosenten hos meg på maks hast. for platene er på ca. 40%!). Brenner også en feil fra tid til annen med bedre plater. Dessuten klarer ikke NEC-en å lese av gamle/slitte plater. Den finner dem ikke i det hele tatt! Putter dem i LGen til fatter, og da kommer de til syne lett som bare det. Hadde en PlexWriter (CD-brenner) for et par år siden, og brente 1500 CD plater uten EN feil på dem, derfor jeg søker tilbake til det merket. Dessuten er det 8mb cache på 716, det må være et pluss ift den. Men hvis BenQ er et bra emrke kan jeg jo prøve en sånn. Finnes de med mer enn 2mb cache? Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 15. august 2006 Forfatter Del Skrevet 15. august 2006 Med "best" i innledningsinnlegget mente jeg best blant plextor-brennerne, btw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå