farballa Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Skal ta bilder i manuell modus, men likevel kan jeg ikke stille inn ISO, hvitebalanse eller noe av det man finner i FUNC, annet enn komprimering og oppløsning. Det er som å være i automodus uten å være det, på en måte... Noen som vet råd? Lenke til kommentar
orjan76 Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Skal ta bilder i manuell modus, men likevel kan jeg ikke stille inn ISO, hvitebalanse eller noe av det man finner i FUNC, annet enn komprimering og oppløsning. Det er som å være i automodus uten å være det, på en måte... Noen som vet råd? 6675013[/snapback] På mitt kamera blir disse valgene tilgjengelig med en gang jeg vrir på den runde knappen (funksjonsvelgeren) oppe til venstre (sett bakfra), den du bruke for å velge mellom opptaksmodus - auto - manuell - panorama-bilder - video. Sjekk at denne knappen står riktig, da skal det normalt virke. Lenke til kommentar
farballa Skrevet 14. august 2006 Forfatter Del Skrevet 14. august 2006 Har prøvd det, men det er ingen forskjell på Automode og Manuell mode, om du skjønner. Fatter ikke hva som er problemet, jeg, altså Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Mulig du må velge Manuell modus i FUNC menyen på kameraet. Du velger dette øverst i denne menyen. Lenke til kommentar
farballa Skrevet 23. august 2006 Forfatter Del Skrevet 23. august 2006 Hmmm... funket heller ikke Dette var vansklige greier , noen flere som vil prøve seg ? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Kan nesten virke som velgeren mellom manuell og auto er defekt. Ville tatt en tur til en butikk og spurt om de kan verifisere dette, eller hjelpe deg med å få kameraet i manuell modus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå