Gå til innhold

Ny telefon med abonnement

Gjest Slettet+891234

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+891234

Hei!

Jeg ønsker en ny telefon. Jeg trenger:

Funksjoner:

-Kalender: Ja. (Den helt enkle utgaven holder, skal bare lagre tannlegetimer og folks bursdager.)

-GPRS: Ja.

-EDGE: Nei.

-Email klient: Nei.

Form:

-Vanlig

-Vekt: Ikke unødvendig høy.

-"Støt/sprut/støv-sikker": Nei. Fordel at den er godt sammenskrudd, dog. Vil helst slippe sånn utbyttbare deksler, det fører bare til masse støv i telefonen.

Skjerm:

-Farge

-Størrelse på skjerm: Stor nok til å se bildene man tar, brukbar i sollys.

-Touchscreen: Nei.

Pris:

Jeg har mellom 1 og 1000 (+-) kroner til rådighet. Hvis man ikke får ålreite telefoner til denne prisen, får jeg legge i litt til.

Med abonnementsbinding: Ja. Har Djuice Magnum og ønsker å fortsette med det.

Diverse:

-Merke: Ikke vesentlig.

-Kamera: Ja.

-Videokamera: Nei.

-Symbian: Nei.

-Infrarød port: Ja.

-Blåtann (Bluetooth): Nei.

-Internminne: Bare det er plass til noen hundre SMS er jeg fornøyd.

-Minnekort?: Nei.

-MP3: Nei.

-Radio:Nei.

-UMTS: Nei.

-Triband: Ja, helst.

-wLAN: Nei.

- Mulighet for GPS: Nei.

-Batterilevetid: Viktig.

-Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? Lett blanding, er ingen storbruker.

Oppsummert trenger jeg en relativt enkel telefon av god kvalitet. Bortsett fra et ok kamera regner jeg diverse "gadgets" som bonusfunksjoner, ikke krav. På forhånd takk for hjelpen! :)

Endret av Slettet+891234
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mitt forslag er Sony Ericsson K750, jeg synes det er veldig mye mobil forhold til prisen.

2Mpix auto focus kamera, 1,8" fargeskjerm, rask grensesnitt osv.. Se i prisguiden for mer info.

https://prisguiden.no/product.php?productId=30835

Denne mobilen kan du få alt fra 1,- og oppover (med abbo) Jeg gjorde en veldig rask sjekk og fant ut at prisen liigger på ca.900 med djuice magnum.

Lykke til med mobil valget :)

Lenke til kommentar

W800i eller K750i er mobiler som proppet med funksjoner (ikke det aller nyeste), men likevel har en meget god pris. Så hvis du skal ha mest mobil for penge ville jeg ha gått for en av disse mobilene. De er både enkle i bruk, men samtidig har gode funksjoner.

Lykke til med kjøpet ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234

Hei og takk for nyttig input. Jeg tittet litt rundt og falt til slutt ned på Nokia 6233, som kostet 1099 med Djuice Magnum på elprice.no. K750i er utvilsomt en god telefon til en gunstig pris, men jeg amobils test avslørte noen få elementer jeg hadde irritert meg over, så jeg gikk like greit for velkjente Nokia. W800i var rett og slett for dyr for meg. :)

Endret av Slettet+891234
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...