-Alex- Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Hei, jeg oppdaget et ganske skremmende problem med skjermen min når jeg holdt på å rigge opp til lan. Jeg kom borti skruen bak skjermen og jeg fikk ganske kraftig støyt! Hva kan det komme av? Det er en Benq 17" FP72G+D Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 15. august 2006 Forfatter Del Skrevet 15. august 2006 Ingen peiling? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Plugg skjermen i en jordet kontakt. Hvis det er jordfeil så bør sikringen gå. Ellers er det jo relativt normalt å få litt støt av en PC, det kommer av måten PSU er koblet. De er laget for å kobles til jordet kontakt, men det er det jo ikke så mange som gjør. Slike støt er helt ufarlige. Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 16. august 2006 Forfatter Del Skrevet 16. august 2006 Plugg skjermen i en jordet kontakt. Hvis det er jordfeil så bør sikringen gå.Ellers er det jo relativt normalt å få litt støt av en PC, det kommer av måten PSU er koblet. De er laget for å kobles til jordet kontakt, men det er det jo ikke så mange som gjør. Slike støt er helt ufarlige. 6683998[/snapback] Ok, det var godt å høre. Takker for svar! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Slike støt er helt ufarlige. 6683998[/snapback] ...så lenge du ikke har pace-maker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå