alexkl Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Husk å ha haket av på la andre brukere endre mine filer Du finner igjen diskene på "mine nettverkssteder" kommer de ikke opp med en gang trykk f5 så kommer de 6676425[/snapback] Skal prøve det etterpå Er det noe jeg må hake av på den andre datamaskinen? Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Min erfaring med å ha eksterne disker på 24/7 er at de blir veldig varme, og ustabile. Jeg hadde det som JohndoeMAKT sier, og det endte med at jeg tok ut diskene fra de eksterne og satte de inn i serveren som jeg fikset. Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 (endret) Skal prøve det etterpå : :love: Er det noe jeg må hake av på den andre datamaskinen? Skal ikke trenge å hake av noe annet enn del på nettverket og la andre brukere endre mine filer Endret 15. august 2006 av Diddern Lenke til kommentar
alexkl Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 takk for hjelpen, skal prøves nå.. Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Lykke til er ikke så hard som det ser ut Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 En god ting kan også være å mounte nettverksdiskene til en stasjonsbokstav. I explorer finner du dette under "Tools"->"Map network drive". Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 En god ting kan også være å mounte nettverksdiskene til en stasjonsbokstav. I explorer finner du dette under "Tools"->"Map network drive". 6679325[/snapback] Veldig god ide det også men det er litt komplisert ;P Blir mye kluss når du ikke vet så mye i starten har satt opp dette et parr steder men når alt kommer til alt er det det enkle ofte det beste Lenke til kommentar
alexkl Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Tusen takk. Fungerer som bare juling! Fordeler: -backup av ting(ha det 2 steder) -enkelt og greit, slipper og kjøpe flere disker. Bakdeler: -Må skru på maskinen(om den ikke står på 24/7) -Gikk kansje 1 minutt tregere og flytte 10gb. Kom ikke på flere Nok en gang: tusen takk! Er det noe program jeg kan styre den med`? -Ikke si log me in for da må du sende invitasjon og slikt fra den maskinen som skal bli styrt. Er det noe program man kan koble seg opp til maskinen via den maskinen du skal styre fra? -Takk- Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 KA med denne: Elkjøp Selger den sikkert andre steder også. Er ein del billigere enn å sette opp ei ekstra datamaskin. Lenke til kommentar
alexkl Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 KA med denne: Elkjøp Selger den sikkert andre steder også. Er ein del billigere enn å sette opp ei ekstra datamaskin. 6681738[/snapback] takk for tipset. Vi får se da;) fungerer bra slik det er nå. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Er det noe program man kan koble seg opp til maskinen via den maskinen du skal styre fra? Remote desktop dersom den kjører XP Pro. Lenke til kommentar
ElTaco Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 VNC er et greit prgram til fjernstyring synest jeg. Har brukt det en del og ikke opplevd no kluss. Anbefalles. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå