Gå til innhold

Kjøp av Conroe PC

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det bare meg eller er det flere som lurer på hvilken pc AndersdD egentlig skal kjøpe seg?

I det siste har han satt opp 3 forskjellige oppsett på forumet. Jeg driver å spekullerer på hvilken han egentlig skal kjøpe seg.

Uannsett: Ta å velg deg noen deler som du synes ser bra ut, også sjekker du at alle delene passer. Det ser du på netshopen du bestiller delene fra. Så bestiller du, bygger pc`en og begynner å bruke den. Å bytte ut delene må du gjøre samme fanken senere.

Lenke til kommentar
Er det bare meg eller er det flere som lurer på hvilken pc AndersdD egentlig skal kjøpe seg?

I det siste har han satt opp 3 forskjellige oppsett på forumet. Jeg driver å spekullerer på hvilken han egentlig skal kjøpe seg.

Uannsett: Ta å velg deg noen deler som du synes ser bra ut, også sjekker du at alle delene passer. Det ser du på netshopen du bestiller delene fra. Så bestiller du, bygger pc`en og begynner å bruke den. Å bytte ut delene må du gjøre samme fanken senere.

6690702[/snapback]

Hvis du hadde lest litt mer nøye hadde du sett at de to andre er til venner.. :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...