kimgeisha Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Har kjøpt en slik pc fra coop, ligger på www.coop.no Har skifta grafikkkortet til ett geforce 6600Gt. Men jeg trenger Cpu drivere(har prøvd intel.com) cpu er en Pentium D 820 dual core 2 x 1mb cache 2.6ghz, Men har en feil med pcn,den slår seg av etter en stund med jobbing,virker som den blir varm elrns.. å windows kommenterer etter oppstart at den har "recovered from a error" (noe i den duren) Kan noen vær så snill å hjelpe meg med hva å hvor jeg kan laste ned ting jeg trenger?Bios flash,hovedkort,cpu drivere!Pcn skal brukes til Cs-Source(Hl2 motor) for det meste å like krevende spill. Har litt peil men har kun hatt amd tidligere! Takker svæært mye for svar! Hilsen Kim- Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Hei og velkommen til forumet! Du trenger ikke drivere til cpuen. Du kan nok overvåke temperaturen på cpuen i BIOS. Jeg anbefaler at du fjerner eventuellt støv i cpu-vifta. Hvilken strømforsyning sitter i pcen? (effekt og merke) Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
kimgeisha Skrevet 14. august 2006 Forfatter Del Skrevet 14. august 2006 Det er 350w strømforsyning,prøvd å skiftet tilbake til gammelt skjermkort uten hell.Vet ikke mine arme råd.... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Du kan forsøke med nye drivere fra hovedkortprodusentens hjemmeside. Om du ikke vet hvilket hovedkort du har, så kan du finne det ut ved å kjøre CPU-Z. Nye skjermkortdrivere bør forsøkes om du ikke har gjort det allerede. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå