Gå til innhold

Desperat Jakt På Asus P5W/DH Deluxe


Bottolf9

Anbefalte innlegg

Er det noken som veit kar eg kan få tak i eit Asus P5W DH Deluxe hovedkort?

 

alle plassar eg har sjekka litt dei berre i bestilling å ingen får dei inn før rundt den 22. :hmm:

 

Noken som veit om ein plass dei har desse til salgs ? og kanskje en E6600 prosessor også , sidan desse ligg i bestilling hos dei fleste butikkar på nettet.. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm.. jeg ser at techlife.no har 16 stk på lager. Så la jeg merke til at det stod "SKU: 90-MBB2X0-G0EAY" under produktnavnet. Noen som vet hva det betyr?

 

Hvis man søker på det på prisguden får man dette resultatet:

https://prisguiden.no/fritekst_sok....&searchPg=S%F8k

 

Alle treffene har rundt 16 stk på lager. Er det en eldre revisjon av hovedkortet dem har, som ikke har oppdatert bios og dermed ikke støtter Intel Core 2 Duo?

 

Fant setningen "90-MBB2X0-G0EAY Unterstützt Intel Core 2 Duo" ved googlesøking, og unterstützt betyr vel å ikke støtte. :p

Lenke til kommentar
Evt. gjør som meg og gå for p5b deluxe istedet. Etter en del lesing på xtremesystems.org forumene har jeg kommet fram til at dette er minst like bra=)

6684141[/snapback]

Har også det på bestilling, det skal visstnok være ett av de beste Conroe HKene på markedet, en av fordelene er ICH8R fremfor ICH7R, dvs en nyere og mer oppdatert sørbro.

 

Venter også på E6600, men det haster ikke for meg, har ikke veldig mye tid til å montere noe nå uansett før i neste mnd.

Endret av kindings
Lenke til kommentar
Hmm.. jeg ser at techlife.no har 16 stk på lager. Så la jeg merke til at det stod "SKU: 90-MBB2X0-G0EAY" under produktnavnet. Noen som vet hva det betyr?

 

Hvis man søker på det på prisguden får man dette resultatet:

https://prisguiden.no/fritekst_sok....&searchPg=S%F8k

 

Alle treffene har rundt 16 stk på lager. Er det en eldre revisjon av hovedkortet dem har, som ikke har oppdatert bios og dermed ikke støtter Intel Core 2 Duo?

 

Fant setningen "90-MBB2X0-G0EAY Unterstützt Intel Core 2 Duo" ved googlesøking, og unterstützt betyr vel å ikke støtte. :p

6678345[/snapback]

 

Unterstützt betyr å støtte.

Lenke til kommentar
Unterstützt betyr å støtte.

6684222[/snapback]

Ah.. jeg syntes det hørtes ut som understøtter eller noe sånt på norsk, som høres ut som å ikke støtte. Oh well :)

 

Men er det noe annet spesielt med disse hovedkortene da som har "SKU: 90-MBB2X0-G0EAY"? Alle webshoppene som skriver det under produktnavnet har jo kortet på lager.

Lenke til kommentar
Men er det noe annet spesielt med disse hovedkortene da som har "SKU: 90-MBB2X0-G0EAY"? Alle webshoppene som skriver det under produktnavnet har jo kortet på lager.

Det er ikke noe spesielt med kortet som sådan, men butikkene får samme vare fra forskjellige leverandører, og de oppgir produsentens varenummer forskjellig.

 

På den måten blir det forvirrende å søke på varenummeret i PrisGuiden.

 

I tillegg blir kravet til lagerstatus praktisert forskjellig av butikkene. (det er de selv som fører opp lagerstatus i PG). Derfor er det best å sjekke "manuelt" med butikkene hvis det er tvil om produktet er tilgjengelig.

Lenke til kommentar
Men er det noe annet spesielt med disse hovedkortene da som har "SKU: 90-MBB2X0-G0EAY"? Alle webshoppene som skriver det under produktnavnet har jo kortet på lager.

Det er ikke noe spesielt med kortet som sådan, men butikkene får samme vare fra forskjellige leverandører, og de oppgir produsentens varenummer forskjellig.

 

På den måten blir det forvirrende å søke på varenummeret i PrisGuiden.

 

I tillegg blir kravet til lagerstatus praktisert forskjellig av butikkene. (det er de selv som fører opp lagerstatus i PG). Derfor er det best å sjekke "manuelt" med butikkene hvis det er tvil om produktet er tilgjengelig.

6691210[/snapback]

 

 

Ja dette er MEGET viktigt , eksempelvis står nesten alle nettbutikkene inne med Dual Core 2 prosessoren, men eit mindretall har dem på lager , mesteparten får dei rundt 20 , eller kanskje ikkje , ettersom fleire av dei som hadde dei på innkommande rundt den 20. har utsatt dette til i slutten av august....

 

så ver obs på dette med lagerstatusen, sjekk på sidene til kvar enkelt butikk.. :thumbup:

Lenke til kommentar
Ja dette er MEGET viktigt , eksempelvis står nesten alle nettbutikkene inne med Dual Core 2 prosessoren, men eit mindretall har dem på lager , mesteparten får dei rundt 20 , eller kanskje ikkje , ettersom fleire av dei som hadde dei på innkommande rundt den 20. har utsatt dette til i slutten av august....

 

så ver obs på dette med lagerstatusen, sjekk på sidene til kvar enkelt butikk.. :thumbup:

6697014[/snapback]

Fikk vite her om dagen at E6600 fra komplett har fått ubekretet leveringsdato 29.08, før det var ubekreftet leveringsdato 20.08.

Lenke til kommentar
kindings: Tok noen telefoner, så ordna deg seg.

6697684[/snapback]

Fikk også ny melding nettopp om ubekreftet levering 1.10, så da vurderer jeg også å se etter alternativer. Ser Netshop har ubekrefet levering i dag på E6600, men vet ikke om det er noe poeng i å prøve seg der?

6698234[/snapback]

 

 

Trur ikkje dei norske importørane klare å skaffe E6600 og oppover før i månedskifte tidligast , gjer som meg , gå på Ebay , kosta nåken hundringsa meir , men får den iallefall på dinne sida av nyåret da.

 

Forhåpentlivis store mengde med battlefield speling neste helg når alle delane har komt :tease:

Lenke til kommentar

Fikk en E6600 sendt fra NetShop i midten av denne uken jeg. Så at den sto bekreftet den 16. på den 16. så jeg bestillte, neste dag var statusen ubekreftet den 18. så jeg antok at den bekreftede datoen var feil. Men så var den plutselig sendt. Kommer vel i starten av neste uke :D

 

EDIT: Kan verken skrive...

Endret av Spinner109
Lenke til kommentar
Fikk en E6600 sendt fra NetShop i midten av denne uken jeg. Så at den sto bekreftet den 16. på den 16. så jeg bestillte, så neste dag at den var ubekreftet den 18. så jeg antok at det med den 16. var feil. Men så var den plutselig sendt. Kommer vel i starten av neste :D

6704817[/snapback]

 

 

http://www.netshop.no/aspx/produkter.aspx?...=30&g1=5&g2=262

 

kan vere dei he fått inn nåken få da , og du e en av dei heldige , men utifrå det som står her va d lite positive ting da :hmm:

 

har ikkje kontakta netshop å spurt med har sent mail og fått svar frå :

Digihome.no

Multicom.no

pcexpress.no

techlife.no

 

alle med det samme svaret, at importøren har store problem med å skaffe , og siden alle bruker dei samme 2-3 importørane som har dei inn til norge vill mest truli alle få dei samtidli , men katid d verte er ingen av dei som kan svare meg på , derfør bestilte ej via Ebay, den vart sent i går , so tok d 4-8 daga sa han selgaren, so då håpe ej på å ha den her til neste helg :thumbup:

 

Ps: shg.no har dei i bulk , og har satt opp ein ubekrefta dato på 27.8 med å få inn boxed

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...