Bottolf9 Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Er det noken som veit kar eg kan få tak i eit Asus P5W DH Deluxe hovedkort? alle plassar eg har sjekka litt dei berre i bestilling å ingen får dei inn før rundt den 22. Noken som veit om ein plass dei har desse til salgs ? og kanskje en E6600 prosessor også , sidan desse ligg i bestilling hos dei fleste butikkar på nettet.. Lenke til kommentar
Zerblat Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Ebay. .......................... Lenke til kommentar
stengah Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Hmm.. jeg ser at techlife.no har 16 stk på lager. Så la jeg merke til at det stod "SKU: 90-MBB2X0-G0EAY" under produktnavnet. Noen som vet hva det betyr? Hvis man søker på det på prisguden får man dette resultatet: https://prisguiden.no/fritekst_sok....&searchPg=S%F8k Alle treffene har rundt 16 stk på lager. Er det en eldre revisjon av hovedkortet dem har, som ikke har oppdatert bios og dermed ikke støtter Intel Core 2 Duo? Fant setningen "90-MBB2X0-G0EAY Unterstützt Intel Core 2 Duo" ved googlesøking, og unterstützt betyr vel å ikke støtte. Lenke til kommentar
kvase Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 http://www.psdata.no/ps.asp?it=129000 Lager: 17.08.2006 http://www.strettoshop.no/PartDetail.aspx?...51;c:36123;r:pg På lager: 13 Lenke til kommentar
Reite Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Evt. gjør som meg og gå for p5b deluxe istedet. Etter en del lesing på xtremesystems.org forumene har jeg kommet fram til at dette er minst like bra=) Lenke til kommentar
kindings Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 (endret) Evt. gjør som meg og gå for p5b deluxe istedet. Etter en del lesing på xtremesystems.org forumene har jeg kommet fram til at dette er minst like bra=) 6684141[/snapback] Har også det på bestilling, det skal visstnok være ett av de beste Conroe HKene på markedet, en av fordelene er ICH8R fremfor ICH7R, dvs en nyere og mer oppdatert sørbro. Venter også på E6600, men det haster ikke for meg, har ikke veldig mye tid til å montere noe nå uansett før i neste mnd. Endret 16. august 2006 av kindings Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Hmm.. jeg ser at techlife.no har 16 stk på lager. Så la jeg merke til at det stod "SKU: 90-MBB2X0-G0EAY" under produktnavnet. Noen som vet hva det betyr? Hvis man søker på det på prisguden får man dette resultatet: https://prisguiden.no/fritekst_sok....&searchPg=S%F8k Alle treffene har rundt 16 stk på lager. Er det en eldre revisjon av hovedkortet dem har, som ikke har oppdatert bios og dermed ikke støtter Intel Core 2 Duo? Fant setningen "90-MBB2X0-G0EAY Unterstützt Intel Core 2 Duo" ved googlesøking, og unterstützt betyr vel å ikke støtte. 6678345[/snapback] Unterstützt betyr å støtte. Lenke til kommentar
stengah Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Unterstützt betyr å støtte. 6684222[/snapback] Ah.. jeg syntes det hørtes ut som understøtter eller noe sånt på norsk, som høres ut som å ikke støtte. Oh well Men er det noe annet spesielt med disse hovedkortene da som har "SKU: 90-MBB2X0-G0EAY"? Alle webshoppene som skriver det under produktnavnet har jo kortet på lager. Lenke til kommentar
Zink Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Men er det noe annet spesielt med disse hovedkortene da som har "SKU: 90-MBB2X0-G0EAY"? Alle webshoppene som skriver det under produktnavnet har jo kortet på lager. Det er ikke noe spesielt med kortet som sådan, men butikkene får samme vare fra forskjellige leverandører, og de oppgir produsentens varenummer forskjellig. På den måten blir det forvirrende å søke på varenummeret i PrisGuiden. I tillegg blir kravet til lagerstatus praktisert forskjellig av butikkene. (det er de selv som fører opp lagerstatus i PG). Derfor er det best å sjekke "manuelt" med butikkene hvis det er tvil om produktet er tilgjengelig. Lenke til kommentar
Bottolf9 Skrevet 17. august 2006 Forfatter Del Skrevet 17. august 2006 Men er det noe annet spesielt med disse hovedkortene da som har "SKU: 90-MBB2X0-G0EAY"? Alle webshoppene som skriver det under produktnavnet har jo kortet på lager. Det er ikke noe spesielt med kortet som sådan, men butikkene får samme vare fra forskjellige leverandører, og de oppgir produsentens varenummer forskjellig. På den måten blir det forvirrende å søke på varenummeret i PrisGuiden. I tillegg blir kravet til lagerstatus praktisert forskjellig av butikkene. (det er de selv som fører opp lagerstatus i PG). Derfor er det best å sjekke "manuelt" med butikkene hvis det er tvil om produktet er tilgjengelig. 6691210[/snapback] Ja dette er MEGET viktigt , eksempelvis står nesten alle nettbutikkene inne med Dual Core 2 prosessoren, men eit mindretall har dem på lager , mesteparten får dei rundt 20 , eller kanskje ikkje , ettersom fleire av dei som hadde dei på innkommande rundt den 20. har utsatt dette til i slutten av august.... så ver obs på dette med lagerstatusen, sjekk på sidene til kvar enkelt butikk.. Lenke til kommentar
kindings Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Ja dette er MEGET viktigt , eksempelvis står nesten alle nettbutikkene inne med Dual Core 2 prosessoren, men eit mindretall har dem på lager , mesteparten får dei rundt 20 , eller kanskje ikkje , ettersom fleire av dei som hadde dei på innkommande rundt den 20. har utsatt dette til i slutten av august.... så ver obs på dette med lagerstatusen, sjekk på sidene til kvar enkelt butikk.. 6697014[/snapback] Fikk vite her om dagen at E6600 fra komplett har fått ubekretet leveringsdato 29.08, før det var ubekreftet leveringsdato 20.08. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Min E6700 fra komplett fikk ubekreftet dato 10.10 idag (")#%, så da var det bare å kansellere ordre. NetShop har forresten P5W/DHDX Lenke til kommentar
kindings Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Min E6700 fra komplett fikk ubekreftet dato 10.10 idag (")#%, så da var det bare å kansellere ordre. NetShop har forresten P5W/DHDX 6697662[/snapback] Men får du den tidligere andre steder da? Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 kindings: Tok noen telefoner, så ordna deg seg. Lenke til kommentar
kindings Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 kindings: Tok noen telefoner, så ordna deg seg. 6697684[/snapback] Fikk også ny melding nettopp om ubekreftet levering 1.10, så da vurderer jeg også å se etter alternativer. Ser Netshop har ubekrefet levering i dag på E6600, men vet ikke om det er noe poeng i å prøve seg der? Lenke til kommentar
Bottolf9 Skrevet 19. august 2006 Forfatter Del Skrevet 19. august 2006 kindings: Tok noen telefoner, så ordna deg seg. 6697684[/snapback] Fikk også ny melding nettopp om ubekreftet levering 1.10, så da vurderer jeg også å se etter alternativer. Ser Netshop har ubekrefet levering i dag på E6600, men vet ikke om det er noe poeng i å prøve seg der? 6698234[/snapback] Trur ikkje dei norske importørane klare å skaffe E6600 og oppover før i månedskifte tidligast , gjer som meg , gå på Ebay , kosta nåken hundringsa meir , men får den iallefall på dinne sida av nyåret da. Forhåpentlivis store mengde med battlefield speling neste helg når alle delane har komt Lenke til kommentar
Spinner109 Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 (endret) Fikk en E6600 sendt fra NetShop i midten av denne uken jeg. Så at den sto bekreftet den 16. på den 16. så jeg bestillte, neste dag var statusen ubekreftet den 18. så jeg antok at den bekreftede datoen var feil. Men så var den plutselig sendt. Kommer vel i starten av neste uke EDIT: Kan verken skrive... Endret 19. august 2006 av Spinner109 Lenke til kommentar
Bottolf9 Skrevet 19. august 2006 Forfatter Del Skrevet 19. august 2006 Fikk en E6600 sendt fra NetShop i midten av denne uken jeg. Så at den sto bekreftet den 16. på den 16. så jeg bestillte, så neste dag at den var ubekreftet den 18. så jeg antok at det med den 16. var feil. Men så var den plutselig sendt. Kommer vel i starten av neste 6704817[/snapback] http://www.netshop.no/aspx/produkter.aspx?...=30&g1=5&g2=262 kan vere dei he fått inn nåken få da , og du e en av dei heldige , men utifrå det som står her va d lite positive ting da har ikkje kontakta netshop å spurt med har sent mail og fått svar frå : Digihome.no Multicom.no pcexpress.no techlife.no alle med det samme svaret, at importøren har store problem med å skaffe , og siden alle bruker dei samme 2-3 importørane som har dei inn til norge vill mest truli alle få dei samtidli , men katid d verte er ingen av dei som kan svare meg på , derfør bestilte ej via Ebay, den vart sent i går , so tok d 4-8 daga sa han selgaren, so då håpe ej på å ha den her til neste helg Ps: shg.no har dei i bulk , og har satt opp ein ubekrefta dato på 27.8 med å få inn boxed Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 SHG.no har hatt E6600 på lager i 2 uker, og har på lager enda! Lenke til kommentar
mago Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 ASUS p5b deluxe knuser AMD i denne testen http://www.tomshardware.com/2006/08/02/thg...age6.html#games Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå