pumpehagle Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Fikk her i dagen et reklameblad i posten: "Expert, Verdens største elektrokjede." Greit nok, men også en av de dyreste! Siste jeg sjekket, her om dagen faktisk, så lå Halo til xbox for 599 Eier de ikke konkurranseinstinkt eller? Elkjøp har det jo til 99 kroner, ja 99! Dette er så tull at jeg nesten blir irritert! Andre spill er det også like ille, pc-skjermer osv. Det hender en veldig, veldig sjelden gang at Expert har noe som er et par hundre kroner billigere enn elkjøp. Det kan være en pc skjerm eller noe. Ellers synes jeg Elkjøp er mye, mye billigere. Japp, nå har jeg sagt mitt og så kan dere dele deres meninger Trekk gjerne inn andre butikkjeder Mvh Pumpehagle Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Hvorfor ikke bruke Kelkoo til dette? Lenke til kommentar
pumpehagle Skrevet 14. august 2006 Forfatter Del Skrevet 14. august 2006 Hvorfor ikke bruke Kelkoo til dette? 6673993[/snapback] Poenget med denne tråden var å diskutere egne erfaringer med forskjellige butikkjeder... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Jobber i Expert... men kan prøve å komme med noe saklig. Det at spillet var til 599 kr. kan jeg nok ikke svare på.. noe gammelt de har igjen som de har glemt å prisen om? Ellers så er ofte Expert litt dyrere ja. Heldigvis blir pc'er opptil 1.000 kr. billigere nå da vi kutter ut å selge med Infocare-pakken, men den kan likevel kjøpes til 799 kr. ekstra hvis man ønsker den. Expert er ofte ikke de billigste, men er det veldig mange andre kjeder som har så mange merkevarer i f.eks. TV-avdelingen? Jeg har ikke funnet noen på en stund... Alastor eller andre fra den beryktede konkurrenten Elkjøp har også kanskje noe å føye til? Lenke til kommentar
Hi-Fi Lasse Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Jobber i Expert... men kan prøve å komme med noe saklig. Det at spillet var til 599 kr. kan jeg nok ikke svare på.. noe gammelt de har igjen som de har glemt å prisen om? Ellers så er ofte Expert litt dyrere ja. Heldigvis blir pc'er opptil 1.000 kr. billigere nå da vi kutter ut å selge med Infocare-pakken, men den kan likevel kjøpes til 799 kr. ekstra hvis man ønsker den. Expert er ofte ikke de billigste, men er det veldig mange andre kjeder som har så mange merkevarer i f.eks. TV-avdelingen? Jeg har ikke funnet noen på en stund... Alastor eller andre fra den beryktede konkurrenten Elkjøp har også kanskje noe å føye til? 6675785[/snapback] Kan du ikke ramse opp noen navn på "mange merkevarer i tv-avdelingen" ? Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Nå kan det være at dette varierer fra butikk til butikk, men jeg har personlig ikke noen gode erfaringer med expert (Molde). Jeg tar meg av og til en tur igjennom sjappa for å ta en titt, men alt er svindyrt der. At det er mange merkevarer i tv-avdelingen hjelper ikke stort om prisene er skyhøye. Lenke til kommentar
mermaidman Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 umm interressang diskusjon, jeg personlig har aldri kjøpt noe på en expert butikk, alt er dyrere. Jeg er bare 14 år og kjøper ikke noe større en pc-spill på elektrokjeder da. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 umm interressang diskusjon, jeg personlig har aldri kjøpt noe på en expert butikk, alt er dyrere. Jeg er bare 14 år og kjøper ikke noe større en pc-spill på elektrokjeder da. 6676404[/snapback] Kanskje lurt å komme seg i seng nå da og heller vente noen år før du har noe å tilføre diskusjonen Må si meg enig i at Elkjøp og Siba er bedre enn Expert på pris. Service har jeg sjelden opplevd i noen av de nevnte kjedene, og kunnskapsnivået er så som så hos alle. Det er i hvertfall min erfaring. Tv og Hi-fi velger jeg å kjøpe hos noen jeg vet sitter inne med kunnskap og interesse for produktet. Har kun gode erfaringer med Hi-fi klubben her i oslo Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 umm interressang diskusjon, jeg personlig har aldri kjøpt noe på en expert butikk, alt er dyrere. Jeg er bare 14 år og kjøper ikke noe større en pc-spill på elektrokjeder da. 6676404[/snapback] Kanskje lurt å komme seg i seng nå da og heller vente noen år før du har noe å tilføre diskusjonen 6676529[/snapback] @mermaidman: velkommen til forumet! Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Hvorfor ikke bruke Kelkoo til dette? 6673993[/snapback] Poenget med denne tråden var å diskutere egne erfaringer med forskjellige butikkjeder... 6674065[/snapback] Beklager off-topic. Husk at Kelkoo har utelatt et par butikker siden man må betale for å bli oppført der. Kelkoo anbefales ikke. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Jobber i Expert... men kan prøve å komme med noe saklig. Det at spillet var til 599 kr. kan jeg nok ikke svare på.. noe gammelt de har igjen som de har glemt å prisen om? Ellers så er ofte Expert litt dyrere ja. Heldigvis blir pc'er opptil 1.000 kr. billigere nå da vi kutter ut å selge med Infocare-pakken, men den kan likevel kjøpes til 799 kr. ekstra hvis man ønsker den. Expert er ofte ikke de billigste, men er det veldig mange andre kjeder som har så mange merkevarer i f.eks. TV-avdelingen? Jeg har ikke funnet noen på en stund... Alastor eller andre fra den beryktede konkurrenten Elkjøp har også kanskje noe å føye til? 6675785[/snapback] Kan du ikke ramse opp noen navn på "mange merkevarer i tv-avdelingen" ? 6676182[/snapback] Sony, Philips, Panasonic, Pioneer, Samsung, Hitachi, Thomson, Grundig, LG og JVC. Utalget varierer såklart etter størrelsen på butikken... Lenke til kommentar
M4c Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Ja, dette var jo en interessant tråd. Expert sier de er store, mens andre butikker er noen ganger billigere. Neppe en stor nyhet eller verdig en diskusjonstråd. Japp, nå har jeg sagt mitt og så kan dere dele deres meninger. Lenke til kommentar
Hi-Fi Lasse Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 (endret) Sony, Philips, Panasonic, Pioneer, Samsung, Hitachi, Thomson, Grundig, LG og JVC. Utalget varierer såklart etter størrelsen på butikken... Forsåvidt bra det var ikke klar over at dere hadde så mange merker. Men prisene til expert er vel ikke helt stabile, når jeg solgte en Samsung LE-32R51B til 11990,- på jobben min (Hi-Fi Klubben), så skulle dere ha 13990,- for forrige modellen (32R41B ellerno) Når Samsung le-46M51B stod på i avisa deres til 29990,- med stor skrift over hvor det stod "SJEKK PRISEN" så solgte Hi-Fi Klubben den til 26990,- Nå har riktignok HFK Dagspris konsept da, men expert er litt vel drøye med prisene fordet. Endret 15. august 2006 av Hi-Fi Lasse Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Jeg går allitd dit jeg får best rabatter. Jeg kjenner folk på Expert, Spaceworld og Elkjøp. Uansett hva jeg kjøper så får jeg rabatter. Om alle tre butikken har varen jeg er ute etter, så sjekker jeg avslagene jeg kan få og handler der det blir billigst. Har bare lovord om alle tre kjeder, bortsett fra han ene fyren på service-avdelingen i Elkjøp Hønefoss. Han bare ljuger om alt mulig. Fittemann altså. Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Her i byen foretrekker jeg Expert, har handlet mye der og det husker selgeren så han gir meg veldig gunstige priser Og service forskjellen er som dag og natt! På ekspert er de litt dyrere, men ofte villig til å gi avslag . Servicen på elkjøp er bare en vits. Trekke kølapp? Det minner meg for mye om biltilsynet! Men det er jo selvsagt ikke bare negativt med Elkjøp, de har noen veldig bra tilbud av og til. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Sony, Philips, Panasonic, Pioneer, Samsung, Hitachi, Thomson, Grundig, LG og JVC. Utalget varierer såklart etter størrelsen på butikken... Forsåvidt bra det var ikke klar over at dere hadde så mange merker. Men prisene til expert er vel ikke helt stabile, når jeg solgte en Samsung LE-32R51B til 11990,- på jobben min (Hi-Fi Klubben), så skulle dere ha 13990,- for forrige modellen (32R41B ellerno) Når Samsung le-46M51B stod på i avisa deres til 29990,- med stor skrift over hvor det stod "SJEKK PRISEN" så solgte Hi-Fi Klubben den til 26990,- Nå har riktignok HFK Dagspris konsept da, men expert er litt vel drøye med prisene fordet. 6680372[/snapback] Det kan nok hende.... men hvis jeg ikke tar helt feil er R41 bedre enn R51!? Den har vel bedre responstid, men er ikke kjempemye i tv-avdelingen så ikke skyt meg... Ellers kan dere se avisen som kommer ut denne uken på priser... tror august-salget er ganske konkurransedyktig. Lenke til kommentar
mermaidman Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Jaja overskriften sir butikk vs butikk og ikke el kjøp vs expert. hva med Elkjøp vs Lefdal? Jeg ser egentlig ingen forskjell og dessuten har de samma eier, hva er egentlig poenget? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Jaja overskriften sir butikk vs butikk og ikke el kjøp vs expert. hva med Elkjøp vs Lefdal? Jeg ser egentlig ingen forskjell og dessuten har de samma eier, hva er egentlig poenget? 6682487[/snapback] Det er jo egentlig mange kjeder som kan nevnes her... Expert Elkjøp Euronics Lefdal El-kjeden Elprice Spaceworld osv... Lenke til kommentar
Minus Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 For meg så virker Expert som noen skikkelig treiginger i forhold til Elkjøp i Molde. Fattern har bestilt to forskjellige ting på Expert, TV-en måtte han vente i 3mnd på, når de sa det skulle ta max en mnd. Surroundanlegget har nå liggi på vent i 5 mnd. Og hver gang min far er innom for å sjekke statusen får han ny utsettelsesdato. Jeg skulle også kjøpe med ny printer til skolestart i forrige uke. Gikk inn på Expert, og rett ut igjen. Greit nok at de har merkevarer, men makan. nærmere 2000kr for en enkel fargeskriver. Elkjøp ftw! Lenke til kommentar
pumpehagle Skrevet 16. august 2006 Forfatter Del Skrevet 16. august 2006 For meg så virker Expert som noen skikkelig treiginger i forhold til Elkjøp i Molde.Fattern har bestilt to forskjellige ting på Expert, TV-en måtte han vente i 3mnd på, når de sa det skulle ta max en mnd. Surroundanlegget har nå liggi på vent i 5 mnd. Og hver gang min far er innom for å sjekke statusen får han ny utsettelsesdato. Jeg skulle også kjøpe med ny printer til skolestart i forrige uke. Gikk inn på Expert, og rett ut igjen. Greit nok at de har merkevarer, men makan. nærmere 2000kr for en enkel fargeskriver. Elkjøp ftw! 6685077[/snapback] Jeg veit! De hadde tilbud på en flott skriver til svimlende 298 kroner! En kompis av meg kjøpte den og den fungerer utmerket Elkjøp ftw! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå