Rompesprekk Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 For ca. 1 år siden kjøpte jeg driv3r til pc. da jeg installerte det var det ikke noe galt. plutselig var grafikken elendig så jeg avinstallerte det og tenkte at den kansje ble bedre etterpå. problemet er at det komme opp en boks der det står ERROR DATA2.cab "sirkulerende overflødighets kontroll". noen som vet hva som er galt?? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Hei og velkommen til forumet! Når kommer feilmeldingen? Under fjerning av spillet? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Caze Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 På engelsk betyr det CRC-error. Disse feilene skyldes vanligvis feil på media du prøver å lese fra (f.eks. CD/DVD). Lenke til kommentar
IRCdude Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Caze: Dette stemmer nok, hadde det samme under instalasjon av NVN, prøvde mange ganger, men fikk det samme hele tiden. Prøvde så å vaske cden, fungerte ikke, prøvde enda engang.. funket ikke. Men etter ørten ganger med vask(kan umulig være bra for platen) og ørten ganger med innstalasjon, funket det.. Forøvrig er det egentlig lovlig å laste ned spillet så lenge du har cdkey... (eller?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå