Switters Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Hei, Er disse en god match? Har litt lyst til å bytte kjøler, og tror denne er greia. Men er det en god match. Vil jeg merke forskjell?? Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Hadde VF 700 på mitt tidlegare 7800GT. Tempraturen sank med 5-10 grader. Den bråkar mindre også. Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Eg har ein VF700-Cu på mitt 7800GT-kort. Eg prøvde aldri kortet med originalkjølaren, så forskjellen på desse kan eg ikkje seie stort om. Men, eg er svært godt nøgd med Zalman-kjølaren. Støynivået er behageleg, sjølv på full fart, og kjølinga er tilstrekkjeleg til overklokking på høgt nivå. Anbefalast! Lenke til kommentar
Switters Skrevet 23. august 2006 Forfatter Del Skrevet 23. august 2006 Da var VF700 montert, men hvor lenge går det før man ser "effekten" sånn temperaturmessig? REgner med at det tar en stund før kjølepastaen virker? Lenke til kommentar
Switters Skrevet 23. august 2006 Forfatter Del Skrevet 23. august 2006 Allerede rett etter montering Idler den et par grader under det den gjorde med stockkjøleren, det må vel være et godt tegn? Lenke til kommentar
Daysleeper Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Allerede rett etter montering Idler den et par grader under det den gjorde med stockkjøleren, det må vel være et godt tegn? 6731817[/snapback] Visst er det et godt tegn Som du selv var inne på, tar det en stund før du får full effekt hvis du bruker goop ala AS5. Kanskje du vil få temperaturdropp ved load på et par grader etter 50+ timer i forhold til temperaturen du har nå. Kjører selv et 6800GT @ 410/1120 med denne kjøleren. Ha det moro med overklokking Lenke til kommentar
Switters Skrevet 24. august 2006 Forfatter Del Skrevet 24. august 2006 Takk for det! Bruker goopen som fulgte med kjøleren, men det duger nok. Målet var ikke å klokke så mye mer, men heller å få ned støyen litt. Nå gjenstår bare å rive ut hovedkort og greier og bytte stockkjøleren på CPU også.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå