Leirgulen Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Hei! vurdere å kjøpe meg dette headsettet, men lurer på hva andres erfaring med dette headsettet er.... Mvh. Øyvind Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Min erfaring: Meget god lyd, lukket slik at ikke mye lyd slipper inn eller ut. Veldig tunge!, du kjenner at du har det på deg, noe klamt da de er så tett/skinn puter, presser ganske kaftig mot hodet. Solid/tåler endel i motsetning til pro3aa. Krever noe utgangseffekt/noe tungdrevet. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 De er tunge, kjempetunge! De veier over en halv kilo!! Andre hodetelefoner på den størrelsen veier ikke halvparten en gang... Helt ok lyd, bassen er litt for frempå sett i forhold til resten av lydbildet. De kan fort høres litt boksete ut, spesielt i toppen. Lenke til kommentar
Leirgulen Skrevet 14. august 2006 Forfatter Del Skrevet 14. august 2006 okei! Var tenkt til en mp3-spiller og pc siden de visst nok skal ha så bra lyd, men siden de er så tunge er det vel ikke noe bra valg til en mp3-spiller? hehe:p noen andre forslag til bra headsett til mp3-spillere? helst noe man kan bruke viss man feks skal ta seg en joggetur.. mvh. Øvyind Lenke til kommentar
Leirgulen Skrevet 14. august 2006 Forfatter Del Skrevet 14. august 2006 har koss porta pro fra før, men tror jeg er sprengde.... tviler på at garantien gjeld når de er spregde? noen som vet? Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 har koss porta pro fra før, men tror jeg er sprengde.... tviler på at garantien gjeld når de er spregde? noen som vet? 6675587[/snapback] Har ikke folk fått de knust og hva annet? Byttet mine 2 ganger, pga. at lyden streiket, så det burde vel gå greit? Lenke til kommentar
Leirgulen Skrevet 14. august 2006 Forfatter Del Skrevet 14. august 2006 har koss porta pro fra før, men tror jeg er sprengde.... tviler på at garantien gjeld når de er spregde? noen som vet? 6675587[/snapback] Har ikke folk fått de knust og hva annet? Byttet mine 2 ganger, pga. at lyden streiket, så det burde vel gå greit? 6675674[/snapback] okei! får vel prøve å sende de inn da! Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Har ikke kvittering da? (Om du kjøpte i butikk) Kjøpte mine hos Datakjeden. Andre gangen eg byttet fant de et nytt sett på stedet. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Mine fungerer knall, aldri vært mer fornøyd med ett headsett, ikke engang Pioneer sine toppmodeller. Lenke til kommentar
Leirgulen Skrevet 14. august 2006 Forfatter Del Skrevet 14. august 2006 meiner eg kjøpte de på komplett..... skal eg bare sende de inn til komplett da? Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Ja, det blir vel det. Ville sendt dem en mail og hørt. Mente de hadde noen sammenheng med Datakjeden, kanskje du kan gå til dem og høre? Men som sagt, ta kontakt med Komplett. Lenke til kommentar
Leirgulen Skrevet 14. august 2006 Forfatter Del Skrevet 14. august 2006 får sende de en mail da! Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Ja, det blir vel det. Ville sendt dem en mail og hørt. Mente de hadde noen sammenheng med Datakjeden, kanskje du kan gå til dem og høre? Men som sagt, ta kontakt med Komplett. 6675769[/snapback] Datakjeden og Komplett samarbeider ikke lengre Lenke til kommentar
Leirgulen Skrevet 14. august 2006 Forfatter Del Skrevet 14. august 2006 men har forsatt lyst på noen nye headsett... porta proen er vel ikke de helt beste til å jogge med! noen forslag?? Lenke til kommentar
master air Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 men har forsatt lyst på noen nye headsett... porta proen er vel ikke de helt beste til å jogge med! noen forslag?? 6675815[/snapback] Vis du finner noen propper som ikke faller ut så er nok det best til jogging. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 4AA Titanium er tunge og tungtdrevne, men jeg tipper at så fort du får koblet dem på gir de sinnsykt god lyd. 3AA er også gode men passer best for PC. De er lettdrevne. Anbefaler deg Sennheiser HD555 eller HD595. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå