Grimstein Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Dell XPS M1710 er noe av det råeste jeg har sett av bærbar pc på lang tid, men den kommer ikke me ATI graffikort Jeg har hør at ATI er et must vist du skal ha en spilelmaskin av ypperste klasse, så jeg lurte på om det var noe lignende ute på markedet me ATI grafikk? Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 men det går da fryktelig bra med Nvidia Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Dell XPS M1710 er noe av det råeste jeg har sett av bærbar pc på lang tid, men den kommer ikke me ATI graffikort Jeg har hør at ATI er et must vist du skal ha en spilelmaskin av ypperste klasse, så jeg lurte på om det var noe lignende ute på markedet me ATI grafikk? 6673661[/snapback] det der er bare tull. nvidia sitter alene på toppen når det gjelder high end laptops Lenke til kommentar
Per89 Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Det der er bare tull, ja. Lenke til kommentar
Grimstein Skrevet 14. august 2006 Forfatter Del Skrevet 14. august 2006 Da blir det nvidia da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå