[email protected] Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Eg har et trådløst nettverk inn til pcen, og eg ønsker dele ut internett til min xbox gjennom nettverkskortet på pcen. Hvordan kan eg få dette til? Mvh Eirik Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Eg har et trådløst nettverk inn til pcen, og eg ønsker dele ut internett til min xbox gjennom nettverkskortet på pcen. Hvordan kan eg få dette til? Mvh Eirik 6673386[/snapback] Er ikke sikker, men kjøp deg heller en sånn ting du setter inn i Xbox-en så du slipper ledninger, ledninger og atter ledninger. 399 elns. på elkjøp, lefdal, expert osv. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 14. august 2006 Forfatter Del Skrevet 14. august 2006 (endret) Eg har et trådløst nettverk inn til pcen, og eg ønsker dele ut internett til min xbox gjennom nettverkskortet på pcen. Hvordan kan eg få dette til? Mvh Eirik 6673386[/snapback] Er ikke sikker, men kjøp deg heller en sånn ting du setter inn i Xbox-en så du slipper ledninger, ledninger og atter ledninger. 399 elns. på elkjøp, lefdal, expert osv. 6673481[/snapback] Eg hadde ikkje tenkt å bruke 700,- på det skjønner du Endret 14. august 2006 av [email protected] Lenke til kommentar
lordlappy Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 du går på start -> kontrollpanel -> nettverkstilkoblinger -> høyreklikker på trådløs nettverkstilkobling -> velger egenskaper -> avansert -> der det står tillat andre nettverksbrukere å koble seg gjennom denne datamaskinens nettverk-tilkobling skal det være en hake hvis du vil ha internett til xboxen når du skal ha nettverk igjennom en nettverkskabel igjen må du ta vekk den haka. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 15. august 2006 Forfatter Del Skrevet 15. august 2006 (endret) du går påstart -> kontrollpanel -> nettverkstilkoblinger -> høyreklikker på trådløs nettverkstilkobling -> velger egenskaper -> avansert -> der det står tillat andre nettverksbrukere å koble seg gjennom denne datamaskinens nettverk-tilkobling skal det være en hake hvis du vil ha internett til xboxen når du skal ha nettverk igjennom en nettverkskabel igjen må du ta vekk den haka. 6677816[/snapback] har prøvd det skjønner du det står ikkje det samme på den trådløse nettverkstilkoblingen som på lokal tilkobling. Men ellers takk for hjelp Endret 15. august 2006 av [email protected] Lenke til kommentar
kvase Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Gjør PCen til trådløs basestasjon http://www.pcworld.no/index.cfm?fuseaction...32BB1B017E90D0D Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 15. august 2006 Forfatter Del Skrevet 15. august 2006 Gjør PCen til trådløs basestasjonhttp://www.pcworld.no/index.cfm?fuseaction...32BB1B017E90D0D 6680219[/snapback] kunne jo gjort det, vi får se om noen kommer med bedre måter uten at eg trenger å kjøpe det adapteret. takk for alle svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå