roverz Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Hei, Jeg prøver å spille inn video fra VHS filmer via VCR og til Premiere Elements 2.0. VCR'en er koblet til et videokort, men premiere elements klarer ikke plukke opp videofeed fra slike video/skjermkort. Programmet er tydeligvis programmert for kun å plukke opp videofeed fra USB/firewire typisk fra et cam. Har funnet et produkt som skal gjøre denne jobben: ADS PYRO A/V Link Device Finnes det noen lignende produkter som blir brukt av brukere her i norge da det er noe stress å kjøpe en slik fra USA. Vil helst unngå å kjøre VCR'en gjennom et cam da jeg vet dette er mulig. Noen gode tips om hva som kan gjøres her ? Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Finnes det noen lignende produkter som blir brukt av brukere her i norge da det er noe stress å kjøpe en slik fra USA. 6673381[/snapback] Det finnes mange forskjellige, bl.a. TerraTec Grabster som fås kjøpt hos Komplett: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=304757. Forutsetter USB2.0 Lenke til kommentar
roverz Skrevet 14. august 2006 Forfatter Del Skrevet 14. august 2006 Takker for tipset! Den ser ut til å kunne gjøre det jeg er på jakt etter! Er det noen som kan bekrefte at TerraTec Grabster AV 400 er kompatibel med Adobe Premiere Elements 2.0 slik at den dukker opp i programmet ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå