Gå til innhold

Gjennopprettings modus på Dell maskin.

Anbefalte innlegg

Hei!

Er det noen her som vet om det er noe autoatisk gjennopprettings modus for windows på Dell maskiner? eneste jeg vet r at på en packrd bell kan man trykke på f8 med en gang under oppstart, men har Dell også denne funskjonen.

Maskinen kjører med XP-home edition. :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
automatisk gjennopprettings modus?

mener du slik at den legger en ren ny windows?

eller sånn at du gjennoppretter maskinen til et tidligere tidspunkt?

6673503[/snapback]

ordla meg kanskje litt feil, men tenker på det du kaller "ny" windows, slik maskina var når den var ny.

Lenke til kommentar
automatisk gjennopprettings modus?

mener du slik at den legger en ren ny windows?

eller sånn at du gjennoppretter maskinen til et tidligere tidspunkt?

6673503[/snapback]

ordla meg kanskje litt feil, men tenker på det du kaller "ny" windows, slik maskina var når den var ny.

6673559[/snapback]

jepp, slik at en ren windows blir innstallert;)

Lenke til kommentar

Du kan prøve Alt-F10. Det funker på min Acer, men jeg er ikke sikker på om Dell har slik "sikkerhetskopi" funksjon

Hvis du har en slik funksjon må du nok nødvendigvis ha en "systemrestore" disk du har fått med maskina. Har ikke vært borti noen maskiner som har dette liggende på harddisk....ennå

Lenke til kommentar
Du kan prøve Alt-F10. Det funker på min Acer, men jeg er ikke sikker på om Dell har slik "sikkerhetskopi" funksjon

Hvis du har en slik funksjon må du nok nødvendigvis ha en "systemrestore" disk du har fått med maskina. Har ikke vært borti noen maskiner som har dette liggende på harddisk....ennå

6677258[/snapback]

problemt er at det er ikke min maskin, og at det ikke følgte med en noe cd med maskina, sikert bare en mangel vare. men skal prøve men takk for hjelpen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...