Kjell Fisk Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Hei... Skal gjere eit oppdrag for Thieves Guild der eg skal stjele Arrow of Extrication eller noe... Har sneket meg inn på rommet tild en trollmannen på slottet og dratt i en spake.. Men hva nå? Lenke til kommentar
Oxide Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Hei Satser på du leser engelsk bra.. http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Arrow_of_Extrication Håper den hjelper, Mvh, ox Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Hei... Skal gjere eit oppdrag for Thieves Guild der eg skal stjele Arrow of Extrication eller noe... Har sneket meg inn på rommet tild en trollmannen på slottet og dratt i en spake.. Men hva nå? 6673213[/snapback] Ransak alle kistene, gode items, ned i hulen bak den hemmelige gangen, kom deg gjennom, dykk ned så langt du kan på alle vannhull, så vil du komme til en dyp (veldig dyp, bruk water breathing pot eller spell, eller enchanted item...) nedi der er det et hull, svøm gjennom hullet og møt på en Giant Slaughterfish, dette vil ta lang tid, og det er ikke mulig å gjøre uten waterbreathing. Slaughterfish har noen gode items, så svømmer du opp, og rydder hulen, og ned i det samme vannhullet, og noen meter nedi, er det en vei inn, fortsett til du kommer ut av hula. Da er du på et fort, der er noen daedric creatures, og han trollmannen. Drep daedra og gå i kisten foran han, hvor pilspissen ligger, denne har du lov å ransake. Det er noen gode items i kistene så du vil kanskje save og prøve og stjele litt, og stjel nøkkelen til fortet av trollmannen (quicksave først) og gå ut av fortet. Dra til Gray Fox med pilespissen. Lenke til kommentar
Kjell Fisk Skrevet 17. august 2006 Forfatter Del Skrevet 17. august 2006 Men hvor er den hemmelige gangen som blir åpnet på slottet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå