Mojo Pin Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 (endret) Hei! Noen som kan anbefale gode nettbutikker eller vanlige butikker som selger LP Plater ? EDIT: Kan legge til at jeg er på jakt etter "The Beatles - Magical Mystery Tour", da jeg mangler den i Beatles samlingen min Endret 14. august 2006 av Mojo Pin Lenke til kommentar
master air Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Av vanlige butikker har du Råkk & Rolls, Big Dipper og Tiger i oslo. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 14. august 2006 Forfatter Del Skrevet 14. august 2006 Innan kva sjanger? 6673204[/snapback] Pop/Rock, Indierock, Alt.Rock og Heavy Rock for det meste! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 http://www.rekylvinyl.no/shop/ Lenke til kommentar
collet Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 (endret) Fanget opp denne: Vinylbutikk på nett Ingressen sier: Hva gjør man om man er en ivrig vinyllytter, men er lei av å måtte bestille fra utlandet og av å betale stive priser for vinylplater her til lands? Jo, man starter sin egen lille nettbutikk og selger platene selv! Lover godt. Ikke prøvd sjappa selv, men det skal jeg sannerlig gjøre. Prøv også: collectingmusic.com Endret 14. august 2006 av collet Lenke til kommentar
simon_gj Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 (endret) Hei! Noen som kan anbefale gode nettbutikker eller vanlige butikker som selger LP Plater ? 6673126[/snapback] Vis det skulle friste med litt reggae har du Jamasound i Oslo. Eventuelt nettsiden Ellers har Amazon noen utgivelser i LP Amazon.co.uk Amazon.com Endret 14. august 2006 av simon_gj Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Jeg har kjøpt noen LP'er fra Ebay. Der er det ihvertfall godt utvalg, selv om noen selgere flår deg på frakten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå