Uknuselig Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Jeg har hatt ca 5 headset i løpe av 2 år. Alle har blitt ødelagt. Det var icamat headset, 2 trust headset og koss. Det siste husker jeg ikke hva heter. Jeg vil ikke si at jeg har behandelet de noe brutalt heller. Noen gang mistet dem litt i golvet. Det blir jo så fort kontakt feil på de headsettene Finnes det noen headset som tåler litt og ikke blir kontaktfeil med mye bruk. Skal bare bruke det til gaming og litt musikk. Lenke til kommentar
Uknuselig Skrevet 14. august 2006 Forfatter Del Skrevet 14. august 2006 bump -. .. .- Lenke til kommentar
XooooF Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Kjøp KOSS, sjekk ut sidene deres for garanti Lenke til kommentar
JensL Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Skal du ha noe som holder, må du bruke litt penger på det. Noe av det mest holdbare du får tak i, er Beyerdynamic DT770, men denne koster godt over tusenlappen. Lyden er også knallbra, og det er 5 års garanti. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Kjøp KOSS, sjekk ut sidene deres for garanti 6673702[/snapback] Har hatt flere Koss hodetelefoner, og har ikke vært borti noe som tåler mindre. Lyden er heller ikke mye å rope hurra for. Greit nok at de kommer med livstidsgaranti, men det blir litt kjedelig å måtte sende dem fra seg i tide og utide. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Får du 5 års garanti frå Beyerdynamic så er jo det eit veldig bra merke. Lenke til kommentar
Wolfsbane68 Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 If you want something smaller than DT770 but still able to shrug off a lot of abuse, try Sennheiser HD 25-1 (most sports commentators use it on the TV). Pretty good sound as well. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå