GrH Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Heei Jeg har søkt og søkt etter om speedtoutch 546i takler VLAN ... men trur ikke det ... iallefall ikke med ngt sin firmware ... Så da ser jeg neste løsning ... sette opp en pc som router ... . men da trenger jeg litt hjelp ... vet at mange på forumet hær har det ... så hadde vert fint om noen av de eller noen hadde kommet med annbefalinger om hvordan jeg skal gjøre det og hvilket os jeg skal bruke ... osv ... (jeg har fått Speedtoutch`en i bridge så det er ikke noe problem .... ) Takker alle sammen som er vennelig og ser innom tråden min Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Er mange linux varianter som passer bra til dette, spør i linux forumet Lenke til kommentar
GrH Skrevet 14. august 2006 Forfatter Del Skrevet 14. august 2006 hmm... tenkte hær ville være best .... men kan noen flytte tråden da. .. vet ikke hvor den vill passe jeg .... var jo så mange linux greier .... tnx Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Har hørt om ett eller annet routerkort hvis det er det du ser etter. Nettverkskort med 4 - 5 porter og router innebygd. Se på Komplett. Lenke til kommentar
GrH Skrevet 15. august 2006 Forfatter Del Skrevet 15. august 2006 nei er ikke det jeg leter etter ... men en router som har myye mere muligheter enn "vanlige" routere feks VLAN ... med linux som software( elr os ) kan man fikse dette ... har laga ny tråd "i linux forumet" ..... der får jeg hjelp .. men hjerne komm med tips hær og ... https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=617384 Tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå